poniedziałek, 26 lipca 2010

Kwiaty dla Anki



Miał być bukiet dla przesympatycznej Anki, miłośniczki natury. I był;-)
Dotarł do solenizantki i chyba się podobał.
Chciałam go pokazać, i tu zaczęły się schody;-(
Bukiet jest w aparacie i za nic w świecie nie chce się przenieść do komputera...
Siła fachowa w osobie mojej siostrzenicy, chwilowo niedostępna, więc bukietu nie będzie.

W zamian plenerowy stół, może się nadać na Ankowe przyjecie w ogrodzie.
Robiony trochę dawno temu, ale co tam;-)))
Fotki wykonane przez moją przyjaciółkę Agę Mitko.

Wszystkim Ankom, Aniom, Aneczkom, Anusiom: STO LAT!!!!!!!!!!!

16 komentarzy:

  1. poprzedni komentarz mial byc do tego posta ;-)
    Sciskam jeszcze raz
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Piekna dekoracja!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja pani dr stomatolog też ma na imię Ania, więc podpisuję się oburącz po życzeniami dla Ań!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna dekoracja stołu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Florentyno, bardzo brakowało nam tu florystki, dlatego super że jesteś.
    Uwielbiam Ewę Demarczyk, pozdrawiam :-))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy tak pięknych dekoracjach ja też dołączam się do życzeń, jeśli pozwolisz to właśnie z Twoimi bukietami. Pięknie tu. Tez dopiero zaczęłam "blogować" ale u mnie nie jest tak "klimatycznie". Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna dekoracja. Będę zaglądać częściej..... i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mimo iż nie przepadam za tymi dużymi kwiatami(anturium?) , dekoracja jest cudowna. Pięknie się prezentuje na białym tle, do teo kwiatowe świeczniki. ach świetna całość

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna dekoracja. Będę tu zaglądać.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za słowa uznania:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja dziękuję bom Anka! Bukiet rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczna dekoracja:)ten bukiet jest bajeczny...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dekoracja piękna, tylko ja nie lubię tych kwiatów dziwnych..., co to nie wiem jak się nazywają.... :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło było wtedy ogladać tą kompozycję!
    czułam jakby była dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń