niedziela, 1 sierpnia 2010

Goście, uparty komputer, fotki dekoracji kwiatowych sprzed roku i powitalne Candy:-)

Chyba w nie najszczęśliwszym momencie zaczęłam moje blogowanie:-(
Otóż komputer uparcie odmawia współpracy z aparatem. Okazało się, że wymaga solidniejszego leczenia niż się wydawało.
Może gdzieś tak w połowie tygodnia uda mi się pokazać coś nowego.

Dzisiaj kilka weekendowych wspomnień.
 Odwiedziła nas moja siostrzenica ze swoją uroczą córcią:-)
Tutaj mam już 1,5 roku i chcę cały świat wziąć w ramiona;-)))

Ale i tak najbezpieczniej czuję się w pobliżu Mamy!
A najlepiej, jak przytuli...

Zza maminych kolan bezpiecznie ogląda się świat;-)

No i koniecznie trzeba spróbować, co dobrego mama ma w szklaneczce;-)))

Trochę mnie to wszystko zmęczyło, jadę do domu:-)

Już jestem dużą dziewczynką, a przecież całkiem niedawno(tak ponad rok temu) były moje chrzciny.
Ciocia zrobiła kompozycje na stół:


Ta dekoracja stała na kominku. Tutaj na zdjęcie załapał się aniołek, którego dostała Weronisia.


A tak było na stole:


Zdjęcia mogłam pokazać dzięki uprzejmości mojej siostrzenicy (przesłała pocztą;-)


Mam nadzieję, że komputer uda się wyleczyć i lada dzień pokażę nowe kompozycje.

Przy okazji witam serdecznie wszystkich moich obserwatorów i wszystkich, którzy do mnie zajrzeli.
I ogłaszam POWITALNE CANDY!!!!!!!!!!!!!

Ze względu na fochy komputera nie mogę pokazać co to będzie. A zatem: Candy-niespodzianka.
Zdradzę tylko, że na pewno będzie to jakaś kompozycja roślinna do dekoracji wnętrza, a może wianek...

Losowanie 15 sierpnia. Wylosowane zostaną trzy osoby.
Zapraszam!!!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia.

74 komentarze:

  1. Chyba jestem pierwsza ?!
    Kompozycja śliczna! I dziewczynki też i mała, i duża ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja jestem druga, ale miło mi, że osoba, która jest pierwsza - jest moją bratnią duszyczką z pewnego magicznego miejsca ;)

    Ustawiam się w kolejce po niespodziankę - na pewno będzie przecudnej urody!

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jestem trzecia:) zgadzam się kompozycja śliczna i bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne kompozycje zrobilas, ta lekkosc i kolory..naprawde bardzo ladne.
    A siostrzenica sliczna, gratuluje:-)
    pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Bardzo dobrze zrobilas ze zalozylas bloga! Zycze Ci szybkiego przezwyciezenia trudnosci technicznych. TO co do tej pory pokazuejsz tylko zaostrza apetyt na wiecej. Twoje kompozycje kwiatowe sa niesamowite!
    W kolejce po cukierki ustawiam sie bardzo chetnie! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Florentynko, wspaniale że założyłaś bloga już na wstępie widać że będzie u Ciebie barwnie i wyjatkowo. Kompozycje tworzysz niesamowite, to naprawdę wyjątkowy dar - także z wielką przyjemnością spróbuję swojego szcześcia u Ciebie :) Dziękuję, że zajrzałaś do mnie - dzięki temu mam przyjemnoś goszczenia u Ciebie - oczywiśie już na stałe :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również ustawiam się w kolejkę po słodkości. Kwiaty są niesamowite, będę Ci wiernie kibicować. ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie zestawiasz kolory. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny. A taki komentarz z ust ogrodnika i florysty... Uskrzydla :)
    Twoje kompozycje bardzo mi się podobają.
    A dziewczyny śliczne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpiekniejszy kwiatuszek to ten malutki o dwoch nozkach ;) Ale i kompozycje kwiatowe sa wspaniale, nie przesadzone a jednak bardzo efektowne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam i dziękuję za odwiedzinki :)
    Blog zapowiada się bardzo ciekawie i co najważniejsze barwnie :)
    Z ogromną ciekawością wyników candy niespodzianki staję w kolejce. Wprawdzie nie określiłaś, czy mamy u siebie na blogu wstawić podlinkowane zdjęcia ale ja to zrobię z przyjemnością. Niech i inni do Ciebie trafią :)

    Powodzenia
    Ivnn

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie ...
    Lubię kwiaty, mam ich mnóstwo w ogrodzie ale bardzo rzadko ścinam je do bukietów (tylko z konieczności) ...
    Podobają mi się Twoje kompozycje kwiatowe, będę wpadać do Ciebie i podpatrywać (w razie gdyby mi trza było zrobić jakiś bukiet okazjonalny to podglądnę, jeżeli pozwolisz, u Ciebie) ...
    Niech się sprawy techniczne komputera szybciutko rozwiążą ...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za odwiedziny u mnie już jestem z rewizyta i witam Cie w blogowym światku!!!Kolorowo i pachnąco u Ciebie!A jak zachęcasz do candy to staje w kolejeczce!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę przyznać, że Twoje kompozycje kwiatowe przyciągają ... śliczne są:0
    z przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy, dziękuję za odwiedziny na moim drugim Zolinkowym blogu:):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. To może i ja spróbuję szczęścia? :) Zawitałam do Ciebie przypadkiem, i mimo że nie "siedzimy w tej samej branży", to chętnie będę czasem do Ciebie zaglądała :) Wiele Twoich dzieł na razie nie ma, ale tak to jest, kiedy rzeczy martwe się buntują ;) To, co do tej pory zobaczyłam jest urocze :)
    Zapisuję się na candy i za sekundkę umieszczę info u siebie na blogu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kompozycja. Kolorystyka mnie urzekła. Zapisuję się na candy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Droga Florentyno!
    Zapisuję się i ja na Twoje Cukiereczki.Mam słabość do kwiatów,ale moje dzieciątka nazbyt interesują się tym,co w wazonach,więc wianki są kompozycją trwalszą w naszym domku.
    Pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny na blogu..

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry Wieczór

    Tylko Floretyna sprawia ,że pewniejsza siebie
    staje się każda dziewczyna.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj w blogowym świecie!
    Z ciekawością oczekuję zdjęć i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kompozycje piękne, tak jak i obie panie na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. trafiłam tutaj przypadkiem....ale bardzo mi się spodobało....tak kolorowo i pachnąco :)
    rozgoszczę się na dłużej :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja się chętnie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo pięknie mieszasz w kolorach, można u Ciebie nauczyć się takich wspaniałych kompozycji! Rozsiadam się więc w Twoim blogu, bo zapowiada się na wyjątkowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. No to trzymam kciuki za Twoje blogowanie ! Coś czuję, że będzie tu ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Maleńka jest rzeczywiście przeurocza

    wracaj prędko

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję bloga.Mam nadzieję,ze trudności zostaną przezwyciężone a blogowy świat wciągnie Cię bez reszty.Życzę dobrej zabawy i zapisuje się na Twoje Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się z chęcią wielką.Mam nadzieję, że blogowanie przyniesie Ci sporo frajdy. Kompozycja śliczna. Bardzo lubię te plecione kule :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna kompozycja. A siostrzenica przeurocza! :D

    Ściskam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje piękne kompozycje będą wspaniałą nagrodą!!

    OdpowiedzUsuń
  30. O rany jakie piękne kompozycje...
    Chciałbym takie, więc zapisuję sie na Candy.


    A ma pytanie z innej beczki - może będziesz wiedzieć, dlaczego u mojej gardenii opadają pączki chociaż rośnie dobrze? Mam taki problem juz z druga gardenią.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakochałam się w blogach florystycznych (dobrze napisałam)?
    Trafiłam do Ciebie z Prezentowiska i rozgoszczę się tu na dłużej.
    Na cukiereczki też mam ochotę

    OdpowiedzUsuń
  32. zdążyłam :) oczywiście ustawiam się w kolejce i zamarzam niespodziankę:) dziękuje za odwiedziny u mnie ...szykuje candy już niedługo:) a komplementy dla moich skromnych roślinek uskrzydliły mnie bardzo:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. niespodzianki są super. proszę mnie zapisać :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam wszystkie przemiłe komentatorki:-)
    Miło mi, że tak wiele osób do mnie zajrzało.
    A jeszcze bardziej cieszy to, że podoba Wam się to, co robię.
    Przez cały poprzedni rok podczytywałam blogi innych. I wszystkie pisałyście, że uznanie uskrzydla:-)
    Teraz wiem, że tak jest naprawdę! Odczuwam "na własnej skórze";-)))Dziękuję:-)

    Przy okazji odpowiedź dla BIANKI:

    Najprawdopodobniej przyczyną opadania pąków gardenii jest zbyt wysoka temperatura w pomieszczeniu zimą.
    Gardenia wymaga w tym czasie temperatur 15-18 stopni (za to latem woli ciepłe pomieszczenia).
    Najlepiej na okres zimowy przenieść ją do chłodniejszego miejsca, wtedy powinna zakwitnąć.
    I jeszcze dodatkowo gardenia nie lubi zbyt dużych wahań temperatury. Wtedy też zrzuca kwiaty.
    U mnie zrzucała zawsze, bo było jej za ciepło i dlatego niestety zrezygnowałam z uprawiania jej w domu.
    Gardenie nie lubią też zbyt chłodnego podłoża (tzw. "zimnych nóg"), dlatego trzeba je podlewać letnią wodą. Ale o tym pewnie wiesz, skoro Twój kwiat jest zielony i zdrowy. Gdyby miała za zimne podłoże, to żółkły by jej liście i rosła by słabiej.

    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pieknie u Ciebie tak kolorowo i kwiatowo! cudne kompozycje, które pasują kolorystycznie. Aż chce się "powąchać" kwiaty :)
    Ja chyba niestety nie dam rady na candy bo mieszkam za granicą, chociaż bardzo bym chciała,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepięknie tworzysz:) dlategom łasa na twe candy:) a przy okazji zapraszam do mnie na moje:) - link na górze:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem zachwycona tym co potrafisz wyczarować .
    Staję w kolejce również po candy :-)może szczęście zapuka do mych drzwi.
    wszystkiego dobrego
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  39. Niesamowita jest ta kompozycja.Jestem oczarowana i zachwycona...
    Ustawiam się w kolejce.Jestem bardzo ciekawa tej niespodzianki:))
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojej tyle chętnych na tą niespodziankę :) Też muszę spróbować :) Tutaj info (wg dat candy): http://malowanyimbryczek.blogspot.com/2009/09/przypominam-o-kolejnych-wspaniaych.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Twoje prace są tak piękne, że zdjęcia niespodzianki nie potrzeba, bo i tak kusisz bardzo :).

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny, pachnący groszkami i różami blog, piękne zdjęcia i kompozycje... Może jestem na szarym końcu tej kolejki do Kwiaciarni, ale chętnie postoję ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja sie przyłącze :) Dekoracja stołu bardzo ładna i pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  44. Trafiłam tu przypadkiem, ale mam zamiar zostać na stałe. Baaaardzo podoba mi się to co pokazujesz. Kolejka bardzo długa, ale trzeba spróbować szczęścia. Jak pomyślę, że jakieś Twoje dzieło mogłoby ozdobić mój dom, to aż ciepło mi pod sercem. Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  45. zapisuję się, bo tworzysz istne cuda (to się nazywa Sztuka)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj Florentynko!
    Tworzysz niesamowicie piękne bukiety i kompozycje :) Z wielką ochotą zapisuję się na Twoje candy.
    Pozdrawiam serdecznie
    Bożena

    OdpowiedzUsuń
  47. Z przyjemnością dołączę do zabawy.
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. czy ja mam jakąkolwiek szanse ?
    ostatni raz wygrałam chyba ze sto lat temu

    OdpowiedzUsuń
  49. Chyba "śledzę" Cię jako jedna z pierwszych, a teraz oficjalnie informuję, że trzymam za Ciebie kciuki ;) Uwielbiam kwiaty i podziwiam tych, którzy mają do nich cierpliwość. Pozdrawiam cieplutko, a info o niespodziance jest już tutaj:
    http://moj-misz-masz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja spróbuję jeśli jeszcze można;)

    OdpowiedzUsuń
  51. ale sliczna panienka :)

    i ja ustawiam sie w tej dlugiej kolejce :*
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    sodalit-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Oczywiście zapisuję się na candy bez mrugnięcia okiem!! Ależ śliczne te Twoje kompozycje - ta jest tak niesamowicie lekka i eteryczna....cudo. Dziewczyny - zwłaszcza ta malusia - słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja nie mam zdolności do układania kwiatów, więc chętnie przygarnę jakąś cudną kompozycję!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam, cieszę się, ze trafiłam na Twojego bloga bo pokazujesz niesamowite rzeczy. Jestem bardzo ciekawa co będzie tą niespodzianką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Какие у вас прекрасные работы. Просто WOW,WOW!!! Я люблю сюрпризы.http://my-detenish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja także dołączę do zabawy. Układasz piękne bukiety, jestem pod wrażeniem! :)

    Pozdrawiam serdecznie
    hafty-i-hafciki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. kompozycja zielna to musi byc cacko
    http://krasnalka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. to i ja jeszcze zdążę na niespodziankę :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Wow! znowu piękności! Na candy juz się nie piszę bo za puźno a ja za nowa na blogu. ;-) Innym razem.

    OdpowiedzUsuń
  60. Witaj Florentyno!!
    Wspaniale, że masz swój blog. Teraz możesz nam wszystkim pokazać swoje piękne kompozycje kwiatowe i nie tylko.
    Jeżeli jeszcze mieszczę się w czasie to z miłą chęcią wezmę udział w candy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale mi sie udało na ostatni dzwonek zdążyć:)
    Pozdrawiam serdecznie Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  62. Jestem pełna podziwu dla tego magicznego miejsca!
    Jestem pełna uznania dla Twoich umiejętności i zdolności!
    -Wspaniale, że chcesz się tym dzielić!
    Z radością, bowiem ogląda się Twoje prace!
    Cieszę się, że Cię odnalazłam...

    Z miłą chęcią przyłączam się do kwiatowego Candy!
    Ja także kocham kwiaty i wszelkie kompozycje z nimi w roli głównej. Liczę zatem na swoją chwilkę szczęścia!
    Informację u siebie już umieszczam -o tu: http://chwilapasji.blogspot.com/

    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!
    -Marlena

    OdpowiedzUsuń
  63. Sądzę , że niespodzianka będzie wspaniała dlatego ustawiam sie i ja w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  64. I ja się zgłaszam :) Twoje kompozycje są cudne!
    Pozdrawiam

    Info na pasku bocznym bloga już jest.

    OdpowiedzUsuń
  65. Oj udało mi się w ostatniej chwili :)
    Pięknie tu, jest czym oko nacieszyć! Oj będę tu zaglądać, będę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. dziewczynka urocza a kompozycja bardzo ładnie się prezentowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Mam nadzieję, że zdążyłam przed losowaniem :). Bukiet ślubny urzekający.

    OdpowiedzUsuń
  68. uwielbiam niespodzianki, więc jeśli zdążyłam, to chętnie wezmę udział w inauguracji bloga
    życzę wiele radości z blogowania i wytrwalości
    pozdrawiam
    Janola

    OdpowiedzUsuń
  69. Lubię niespodzianki:)) Uda się nie uda, spróbowac zawsze można.

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam serdecznie!
    I niniejszym ogłaszam koniec zapisów na Candy powitalne.
    Losy zostały sporządzone.
    Losowanie odbędzie się za chwilę.
    Relacja i lista zwyciężczyń (same Panie;-) późnym wieczorem, bo chwilowo jestem w domu jedynie tranzytem.
    Niezwykle mi miło, że tyle osób wzięło udział w zabawie.
    Dziękuję i bardzo pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękne fotki z Isia, jak się nie mylę.
    Wygladają Obie damy jak modelki.

    OdpowiedzUsuń
  72. Zdjęcia chyba robił profesjonalista?
    Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń