niedziela, 15 sierpnia 2010

Losowanie niespodziankowego Candy.

Moje pierwsze blogowe Candy zakończone!
Losowanie odbyło się ok. godz. 19.
Wszystko przebiegło zgodnie z regulaminem i bez zakłóceń;-)))

A oto relacja:
                      Bęben maszyny losującej jest...pełen losów;-)





Z braku dzieci pod ręką za maszynę losującą robił mój osobisty mąż;-)))






Maszyna ruszyła...

















I już jest pierwsza zwyciężczyni:-)

Jest nią Darsi z bloga "Kolorowe Zacisze"!!!!!!!!



Maszyna losująca niestrudzenie pracuje dalej:






I jest kolejna zwyciężczyni:

Lacrima z bloga "Zamotana Lacrima"


I trzecia osoba:



 Sarenka z bloga "Arti".


I jeszcze nagroda specjalna, nie w wyniku losowania, lecz z wyboru:-)
Nagroda powędruje do:Ivonn z bloga "Mój świat"
Wspaniała dziewczyna, która pomogła mi rozpracować blogowe zawiłości.
Dziękuję IVONN.


Serdecznie gratuluje zwyciężczyniom. A wszystkim bardzo dziękuję za tak liczny udział w zabawie.
W maszynie losującej znalazło się 69 losów!
Osoby, którym dziś nie udało się wygrać zapraszam do kolejnego Candy, całkiem niedługo:-)


Osoby wylosowane proszę o kontakt mailowy (adres na bocznym pasku bloga).
A co wygrałyście... no przecież, że niespodziankę;-)))
 Wygrane pokażę za jakiś czas, jak już dotrą do adresatek.
Cieplutko pozdrawiam.





25 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyniom :) Szczęściary! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Gratuluję! Pierwsze Candy-Koty za płoty! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i już nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć te niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Zwyciężczyń!
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom i z niecierpliwością czekam na kolejne candy - i na zdjęcia tych niespodzianek cukierkowych oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A już zaczęłam wątpić w swoje szczęście jeśli chodzi o wygrane candy - a tu taka niespodzianka! :) Bardzo, bardzo, bardzo się cieszę i nie moge przestać się uśmiechać :))))
    Śliiiiicznie dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyniom i bardzo zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla wylosowanych... aż trzy losy... bogate candy:-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem co powiedzieć aż mnie zamurowało naprawdę zabrakło mi oddechu:)
    Dziękuję dziękuję Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż trzy zwycięskie losy, a mi żaden szczęścia nie przyniósł ;) To nic, czekam do następnego candy. Pozdrawiam i gratuluję dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczynią , to naprawdę niespodziankowe candy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!
    Milego tygodnia
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję szczęściarom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje wszystkim wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ach szczęściary. Gratulacje wielgaśne !!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję zwyciężczyniom!
    super zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  18. Yyyy nie wiem co powiedzieć ...
    Zaskoczyłaś mnie niesamowicie. Wprawdzie ja nic wielkiego nie zrobiłam a tutaj taka niespodzianka czekała na mnie po powrocie do domku :)
    Dziękuję pięknie i cieszę się, że mogłam odrobinkę pomóc :)

    Pozdrawiam ciepło
    Ivonn

    OdpowiedzUsuń
  19. ahhhhhh gapa ze mnie ;)

    Gratulacje dla wylosowanych szczęściar!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń