piątek, 20 sierpnia 2010

Nareszcie weekend:-)

Dzisiaj panterkowa broszka zrobiona na zamówienie mojej siostrzenicy:
                                                                                                                                 

                       

Chyba zaczynam lubić tę zabawę skrawkami materiału.
Przypomina mi się wczesne dzieciństwo,  kiedy to z upodobaniem szyłam ubranka dla moich lalek;-)
W tej chwili jest to jedyne szycie w zasięgu moich możliwości;-))))




A w bukietowaniu dzisiaj podpowiedź, jak zrobić okazały bukiet mając do dyspozycji 3 (słownie: trzy!!!) anturia:




 I jak tu nie kochać późnego lata z jego dobrodziejstwami:-)

Pozdrawiam cieplutko i życzę najlepszości na weekend.

21 komentarzy:

  1. Broszki fajne, ale te Twoje bukiety to prawdziwe cudo. Uwielbiam je oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam złą wiadomość ...nie wystarczą trzy anturia ...trzeba mieć jeszcze ten ...no ...niby nic ...ale trzeba miec talent ...dar ...słowem zdolne łapki i Ty Florentynko masz ...:) pozdrawiam i życze udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że u Ciebie kwiaty nie tylko żywe, ale i materiałowe. Bardzo fajne!
    Ale i tak bukiety najbardziej zapierają dech. Ta frezjowa wiązanka wgniotła mnie w fotel. Nie planujesz jakiś warsztatów?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Broszka fantastyczna, a bukiet jak zawsze zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bardzo podziwiam materiałowe, może dlatego, że sama w szmatach grzebię. Bukiet przepiękny z anturium i jak poprzedniczki piszą, trzeba jeszcze do takiego zajęcia mieć pojęcie! A u Ciebie maestria!

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna broszka :* jak ty ja zrobilas? jest wspaniala:*

    OdpowiedzUsuń
  7. popieram pomysł warsztatów ...:) on-line też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo klimatyczny bukiecik.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. drapieżna broszeczka:)Bukiet cudny!Pracowałam kiedys w kwiaciarni robiłyśmy tam cuda z niczego. Znajoma która prowadziła tę kwiaciarnie przywoziła ze swojego wielkigo placu przeróżne roślinki które ktoś inny z pewnością by ominął. Przypomniałaś mi tym bukietem dawne czasy:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A widzisz, nie mówiłam że florystka będzie
    tu mile widziana ;-D
    Prosimy bardzo, ucz nas jak zbierać dary natury i wykorzystywać ja w ikebanach, uwielbiam znosić z lasu różności,
    ale potem nie bardzo wiem co z nimi zrobić.
    W tym roku powodzie bardzo zniszczyły roślinność,
    nie ma dzikiej róży, tarniny ani głogu, nawet ostów mało.
    Chyba zostaną nam patyki i szyszki.
    Pozdrawiam cię zdolna dziewczyno :-))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam ja dopiero teraz trafiłam na Twój blog. Zastanawiałam się jak to możliwe, ale już doczytałam, że z wizytami wpadałaś do nas wcześniej a piszesz od niedawna.
    Piękne kompozycje kwiatowe tworzysz! Będę tu zaglądać i chętnie czegoś o układaniu kwiatów się dowiem.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bukiet wspaniały.Widać idzie jesień.Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny w optymistycznych, cieplutkich kolorkach;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witajcie!
    Bardzo mnie cieszy, że podoba Wam się to co robię.
    Z kwiatami pracuję już od wielu lat, natomiast broszki, to nowa umiejętność, taka raczkująca jeszcze. Ale spodobało misę robienie materiałowych kwiatków, więc będę się starała ją doskonalić;-)
    Pappu - broszkę robiłam z różnej wielkości materiałowych kółek, które pozszywałam ze sobą.
    Aby materiał się nie strzępił, brzegi kółek należy opalić (ja robię to zapalniczką, lub nad gazem, bo od świeczki tkaniny mi się brudzą).
    Potem tylko doszywam koralik i zapięcie - i gotowe!
    Nauczyłam się tego studiując wspaniałe robótkowe blogi - kopalnia inspiracji!!!

    Jeśli chodzi o warsztaty, to prowadzę je dosyć często. Wznawiam szkoleniową działalność już od września. Będę podawała informacje na bieżąco:-)
    Obiecuję też od czasu do czasu warsztaty on-line.
    Poza tym chętnie odpowiem na wszystkie pytania związane z kwietną działalnością;-)
    Pozdrawiam wszystkich moich miłych gości bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Broszka bardzo fajna :)

    PS. Może skusisz się na zabawę u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie jantar wychodzi , podczas robienia zdjęć.

    OdpowiedzUsuń