piątek, 13 sierpnia 2010

Prezenty od Nikusi, zupełnie inne kwiaty i frezjowa wiązanka dla Kasi.




Dopiero zaczęłam blogowanie, a już dostałam prezenty;-) Nie ukrywam, że całkiem mi się to podoba;-))) 
A oto co przysłała mi Nikusia z "Mojej Doliny" u której wygrałam Candy:










Urocze ocynkowane wiadereczko, które może pełnić wielorakie funkcje, śliczny zielony wianuszek i metalowego zajączka, którego skrzętnie schowam i pokażę Wam w dekoracji wielkanocnej;-)




















































 Wiadereczko chwilowo służy jako pojemnik na moje piękne otoczaki.











Bardzo dziękuję Weroniko!



Dzisiaj jeszcze kilka nietypowych kwiatów.
Naoglądałam się cudnych broszek-kwiatów na waszych blogach i postanowiłam spróbować i ja.



Robiłam je już jakiś czas temu. Wszystkie powędrowały do nowych właścicielek.
Muszę przyznać, że zabawa przednia, zwłaszcza jak się ma sąsiadkę krawcową i tony skrawków materiałowych do dyspozycji;-)

A żeby nie było całkiem bezkwiatowo, na koniec wiązanka ślubna z frezjami w roli głównej.
Specjalnie dla Kasi, miłośniczki frezji.
Kasiu, obiecuję, że już niedługo pokażę więcej kompozycji frezjowych.





































Wiązanka robiona jakiś czas temu.
W roli modelki moja urocza siostrzenica:-)
Zdjęcia zrobione przez moją przyjaciółkę Agnieszkę Mitko.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę udanego, niezapomnianego i pięknego weekendu!

30 komentarzy:

  1. BOMBA~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SZCZ EKA MI OPADŁA I NIE WIEM KIEDY JĄ POZBIERAM! chyba poproszę o jakiś kursik na to cudo! MOGĘ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej! Faaajne to wiaderko!I reszta prezentów z zajączkiem w komplecie też... Moja córcia kilka dni temu robiła wielkanocne dekoracje - tak ją naszło...
    Wiązanka odjazdowa! Spodziewałam się czegoś klasycznego ;)) a tu taka niespodzianka. I Siostrzenicy zazdroszczę - sama takiej nie posiadam, a córka w roli modelki i owszem , ale przede wszystkim prezentuje siebie, a nie rekwizyty ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiązanka piekna i taka nietypowa. Siostrzenica piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bukiecik !!! Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kwiaty i piękne wiaderko..

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukiet jest rewelacyjny!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wygranej!

    Bukiet orginalny i efektowny, CZEKAM NA WIĘCEJ ;))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Od końca:
    Frezjowa wariacja - toż to coś wspaniałego! Przepiękny bukiet, zgrabna kompozycja no i zapach, który nawet z bloga czuć! Artyzm!
    Ostatnia broszka brązowo-turkusowa, napatrzeć się nie mogę!
    Otoczaki - u mnie też kamulce po katach, Mama mówi, że zbieranie i przechowywanie kamieni to murowane nieszczęście i jak tylko w moich dziecięcych zakamarkach znajdowała - to wyrzucała!

    OdpowiedzUsuń
  9. I candy masz wspaniałe, kocham takie wiadereczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna oryginalna wiązanka - bardzo mi się podoba...ach, czemu ja już po ślubie:) Prezenty śliczne - wiaderko ma piękną rączkę malowaną...czekam na Wielkanoc i metamorfozę zajączka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju jaki piękny bukiet ślubny - gdzieś ty była kiedy brałam ślub w czerwcu?!?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna wiązanka, pachnie nawet wirtualnie! Candy słodziutkie i Twoja Twórczośc broszkowa bardzo ładna:) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo oryginalna wiązanka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ farciara, gratuluję wygranej! :)
    Wiązanka super, oryginalna. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. natchnione kompozycje...wszystkie, które tu uwidziałam;) Podziwiam talent, mysle tez sobie nieskromnie, że odnalazłabym się w takim florystycznym swiecie. Moze kiedys spróbuje swoich sił. Gratuluje wygranego candy i chyba zapiszę sie na Twoje , enigmatyczne, ale na pewno warte uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham frezje i ich subtelny zapach ale tu ujęła mnie całość ... ta wiązanka idealnie komponuje z suknią w detalu i kształcie ... a siostrzenica śliczna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne wygrane...to wiaderko szczególnie mnie ujęło ! Świetna kompozycja z frezji...ja do swojego ślubu także miałam wiązankę z białych frezji, była ładna, ale Twoja jest naprawdę wyjątkowa :)....brawo !!! Będę do Ciebie zaglądać regularnie, dziękuję za komentarz zostawiony u mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie sądziłam, że marzenia wypowiadane na głos mogą się spełnić... Ale niespodzianka. Dziękuję!! :))
    Piękny, bardzo oryginalny bukiecik. Mnie się skojarzył z parasolem. :))

    Siostrzenica też śliczna. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia dla niej i duuużo uśmiechu! :D

    Że też komputer nie przesyła zapachu... Niech to ktoś ulepszy... :))
    Ściskam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygrania kubełka, śliczny jest, sama sobie na niego zębiska ostrzyłam ;) Broszki bardzo fajnie Ci wyszły, fajnie jest mieć sąsiadkę-krawcową. Ta czarno-biała podoba mi się najbardziej :)
    Bukiecik śliczny.
    Pozdrawiam upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem w szoku piękne cudo stworzyłaś z tych frezji, a co do candy... pozotaje tylko gratulować:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawiam sie jak się robi tak idealnie okrągłe wianki?

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna kompozycja z frezji!

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż czuję, ten wspaniały frezjowy zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekny bukiet i piekna modelka. Takie nietypowe kwiaty na pewno zrobily furore. Genialny pomysl i wykonanie i wielkie brawa dla siostrzenicy za odwage.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bonsoir, j'adore.
    Merci d'avoir mis un lien vers mon blog. Cela m'a permis de découvrir ton blog.
    De très jolies créations. Bravo pour toutes ces merveilles.
    Bises et à très bientôt.

    OdpowiedzUsuń