wtorek, 31 sierpnia 2010

To lubię;-)

Dostałam i ja zaproszenie do zabawy;-)
Dziękuję Ci   BASIU :-)
I drugie zaproszenie od KASI S, dziękuję bardzo;-)


Z przyjemnością się przyłączam.


Zasady zabawy:
 -napisz, kto Cię do niej zaprosił
 - wymień 10 rzeczy, które lubisz
 - zaproś do zabawy następne 10 osób.

Rzeczywiście trochę trudno ograniczyć listę "lubień" tylko do 10, no ale skoro trzeba, to spróbuję;-)

1.Najbardziej na świecie lubię czytać:-) Bez książek nie wyobrażam sobie życia...
  Ktoś kiedyś napisał, że jeśli czyściec byłby ogromną biblioteką, to mógłby tam spędzić wieczność;-)
  I ja się pod tym obiema rękami podpisuję.




                              







 2. I lubię spacery brzegiem morza... Wtedy znika świat dookoła...
Jest tylko woda, piasek, wiatr i szum fal.
Uwielbiam to!!























3. Uwielbiam mocną gorącą herbatę, koniecznie z cytryną!
    W takie dni, jak dzisiaj, kiedy siąpi, pada, leje deszcz, jest po prostu niezastąpiona;-)
                                                                                                                                     
      
4. Lubię jesień, z jej bogactwem owoców, z jej kolorami.
   Chociaż pod koniec lata jest mi zawsze nieco nostalgicznie, to jednak lubię spokój, wyciszenie i dostatek jesieni:-)
I kolory, kolory, kolory...
         

No i przecież jesień, to raj dla florystów;-)
                         
                                                               

 5. Uwielbiam czekoladę!!!!!!!!!!

                                            





  6. Ogromnie lubię szczęśliwy śmiech Małej Iśki:-)

          
















7. Lubię spacery "gdzie oczy poniosą",  koniecznie z Bliskim Człowiekiem u boku:-) 

  Chociaż dzisiaj "odrobinę" już  starsi;-)
          


8. Uwielbiam podróże:
 I Kraków
     
    















I Barcelonę  

I Blanes z jego przecudnym ogrodem botanicznym

I oczywiście mój ukochany Wrocław:
   
  















9. No i rzecz jasna lubię wszystko "co rośnie wokół nas, czy Tsuga canadensis, czy Cornus mas";-))))) (oj wyśpiewywały dawnymi laty studenty krakowskiego ogrodnictwa, wyśpiewywały...  To były czasy!!!!)

                
















10.  I oczywiście baaaardzo lubię to, co robię, czyli szczęśliwy ze mnie człowiek, bo nigdy nie pracuję;-))))                        















                             
I już koniec???? A gdzie wiersze Tuwima, piosenki Ewy Demarczyk  i milion innych ulubionych rzeczy i spraw??????
Fajna zabawa, dzięki niej uświadomiłam sobie jak wiele rzeczy lubię;-) Nie jest źle!

A do zabawy zapraszam:



Pozdrawiam serdecznie wszystkie przemiłe blogowiczki, a szczególnie serdecznie moje nowe obserwatorki.
LUBIĘ to, że do mnie zaglądacie;-))))

Ps. Większość fotek gdzieś z internetu.
Ostatnie trzy zdjęcia, dzięki uprzejmości moich Kursantek! (ogromnie dziękuję Pani Zosiu).

















                     

11 komentarzy:

  1. Dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz, sporo mozna sie o Tobie dowiedizec, mamy duzo wspolnego:-)
    Piekne zdjecia dodalas.
    Zycze Ci milej srody:-)
    Pozdrawiam serdecznie i cieplo ( u mnie nadal slonce i temp. letnie)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie wszystko napisalas :*
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. A czekolada...mmm, aż ślinka cieknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie też chciałam Cię zaprosić do tej zabawy...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak wpadłam, żeby ci powiedziec, że piękne rzeczy tworzysz. Nie mogę się napatrzec.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że mogłam "poznać" Cię choć troszkę bliżej. Nieraz wystarczy parę zdań, aby poznać drugiego człowieka. Tworzysz przepiękne bukiety. To prawda, że gdy żyje się z pasji, to się nie pracuje :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepinie napisałaś o swoich naj, naj. Łączy nas Kraków i Barcelona. Kocham te miasta. I zdjęcia cudne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele nas łączy,to drobiazgi ale jak ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała kompozycja.
    Czy podczas zdjęć fotograf, opowiadał kawał?
    Wszystkie buzie roześmiane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Raz byłam na takiej wycieczce pod Poznaniem. Przy robieniu zdjęć, fotgraf, opowiadał kawał. To zdjęcie jest najlepsze jakie posiadam.
    Mamy, z tego zdarzenia, miłe wspomnienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kompozycja żurawek:)

    OdpowiedzUsuń