poniedziałek, 27 września 2010

Candy wiankowe i kompozycja dla Darsi.

Bardzo dziś u mnie deszczowo.
Aura spłatała nam figla i zrobiła nieplanowaną przerwę w jarmarku:-(((
Aby poprawić nastrój, ogłaszam NOWE CANDY!!!!!!!!!!!!!
Do wygrania jesienny wianek do dekoracji drzwi.


Oczywiście nie będzie to wianek, który jest na zdjęciu.
Ten już znalazł swoją właścicielkę, a ponieważ Wam się spodobał, więc pomyślałam, że nie zaszkodzi ogłosić kolejne Candy, aby rozjaśnić nieco deszczową aurę;-)
Wianek będzie w jesiennej kolorystyce.
Realizacja wygranej (tym razem dla jednej osoby), nie będzie trwała sto lat, jak poprzednio, ponieważ wianek będzie gotowy przed losowaniem.
ZAPRASZAM SERDECZNIE!!!!!!!!!!!!!!
Losowanie 5 października.

A przy okazji mogę już pokazać kompozycję, którą otrzymała DARSI




















































 Kompozycja miała być w naczyniu, w jesiennej kolorystyce, z odrobiną fioletu.
Nowej właścicielce się spodobała, co mnie bardzo cieszy:-)
Obecnie dekoruje wnętrze jej nowego sklepiku;-)


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę pogodnego (mimo wszystko) i udanego tygodnia:-)

Proszę o zamieszczenie informacji o Candy na Waszych blogach.
Jeśli zgłosi się ktoś bez bloga, proszę o podanie adresu mailowego.

UWAGA!!!!!! Losowanie przesunięte o 1 dzień- 6 października.
MOŻNA ZAPISYWAĆ SIĘ JESZCZE DO JUTRA DO GODZ. 13.
Pozdrowienia.

101 komentarzy:

  1. Kocham wianki, zwłaszcza w jesiennych kompozycjach. Zatem się zgłaszam! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zapisuje bo piękne rzeczy tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nawet nie mam jak do drzwi przymocować, więc tylko pochwalę Twoje pracy, bo są przepiekne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianek i kompozycję już podziwiałam, a że jest szansa na śliczności to się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień Dobry

    Wiła wianki i wrzucała je do falującej wody a te Pani Florentyny są zacnej urody.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak - moja Ci ona ;) Uśmiecham się za każdym razem gdy na nią spojrzę - coś niezwykłego! :) Jeszcze raz dziękuję! O wianuszku nawet nie śmiem marzyć ale ustawiam się w kolejce, a co ;) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. już go widze na swoich drzwiach;)
    zapisuję się oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod ogromnym wrażeniem wianka i kompozycji - zresztą ogromne wrażenie wywierają na mnie wszelkie Twoje kompozycje! Po prostu cacuszka! Nieśmiało, ale z ogromną chęcią - staję w kolejce po taki wianek ;) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały czas podziwiam Twoje dzieła i będę do skutku zapisywać się na wszystkie Twoje candy, aż wygram. Staję więc w kolejce, która pewnie długa będzie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też spróbuję szczęścia. Kocham jesienne kolorki i kompozycje. Twoje są prześliczne! A te małe doniczusie marzą mi się od dawna :)
    Stoję w kolejce i mocno trzymam kciuki...za siebie;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczności, och, już marzę o wianku:) Staję grzecznie w kolejeczkę i czekam cierpliwie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny! Pozdrawiam serdecznie;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ piękny, piszczę z zachwytu ;-)))
    ...cichutko staję w kolejce...
    Serdecznie pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wianek bosski (jak wszystkie Twoje prace)więc staję w kolejce :D. Z poprzednich wpisów widzę, że warsztaty były bardzo udane. Jakże żal, że nie mogłam na nich być. Ale skoro w planach są następne to może się uda!
    A pogoda całkiem nie jarmarkowa. Oby się poprawiła. Może uda mi się zawitać do Wrocławia w tym tygodniu to będę Was szukać żeby móc podziwiać dzieła florystyczne na żywo.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Po taki skarb i ja się ustawię.
    Może moje marzenie się spełni :)
    Gorąco pozdrawiam.
    http://magiczneklebuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wianuszki, gdyby tak do mnie trafił taki jesienny...
    Wszystkie kompozycje są naprawdę cudowne, dlatego z przyjemnością wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny! Z przyjemnością stanę w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze! Jakie cudo! Ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  19. Po takie śliczności też się zgłaszam do losowania;-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przyjemnością się zapisuję:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja dopiero od dziś wystepuję jako prawdziwa blogerka i może teoria pierwszego razu u mnie się sprawdzi i Twoje cudo (cudne !) zawiśnie na moich drzwiach - stąd wydłużam kolejkę o swoją osobę :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. ten wianek ma wszystkie wianki pod soba, jest cudowny pod wzgledem kolorw, ale rowniez i materialu jaki zastosowalas. Miec taki sam - marzenie. Zdolne masz lapki Florentynko, Twoje dziela moglabym brac z zamknietymi rzeczami, wpasowuja sie calkowicie w moj gust.
    lece wiec do kolejki po candy
    Zdaje sobie sprawe, ze wianek jest ciezki i jesli wygram to wysylka do Italii kosztowalaby sporo. Wiec jesli wygram to podam moj polski adres:-)
    sciskam serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja ustawiam się w kolejce po piękny wianek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda,że pogoda nie dopisała...

    Chętnie zapoluję na wianek , bo nie wiem czy u Ciebie też tak bywa ,że kompozycji i kwiatów wszelakich niedostajesz...(podobno to jak,, drzewo do lasu przynieść,,)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z nadzieją wielką zapoluję na ten uroczy wianek. Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, mieć taki wianek... marzy mi się! Cudowny jest!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Aż mi serce staneło na widok "mojego" wianka. Zapomniałam że jest już u mnie w Policach... muszę go jak najszybciej zabrać do Oslo.
    Pewnie drugi raz nie będę miała szansy ale co tam
    Twoje cudowne kompozycje są takie kuszące:):):)
    A ja mam jeszcze drzwi w Polsce i leśniczówce do obwieszenia hihihi
    Pozdrawiam ze słonecznego Oslo Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  28. Wianek uroczy a kompozycje bajeczne ,oczywiście,że ustawiam się w kolejkę.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne i dopieszczone prace. Również ustawiam się w kolejce. Ewa
    ewaanna100@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ja bym chciala taki wianek miec..:).Piekny,piekny,piekny. Masz niezwykly talent-pozdrawiam najcieplej.

    OdpowiedzUsuń
  31. przepiękne te kompozycje. marzę o takim wianku:)))
    sosna-jeszcze31.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Och wspaniały!Marzenie poprostu!!.Trzeba tylko wierzyć ze marzenia sie spełniają.Więc zaczynam marzyć,anóż sie uda.Pozdrówka-aga

    OdpowiedzUsuń
  33. Och wspaniały!Marzenie poprostu!!.Trzeba tylko wierzyć ze marzenia sie spełniają.Więc zaczynam marzyć,anóż sie uda.Pozdrówka-aga

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne!Może w tym zamieszaniu i ja się załapię! Drzwi ciągle puste, czekają...
    Zostawiam cieplutkie pozdrowienia, może przepędzą deszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne są twoje dekoracje, i wianki, i bukiety, i wszystkie inne kompozycje!! Zajrzę obowiązkowo na jarmark wobec tego! :)) I na candy też się piszę, bez dwóch zdań :)) Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  36. jestem silnie uzależniona od takich pięknych kompozycji , więc już staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  37. CUDO ten wianek !! Jestem pewna, że ten, o który toczy się tutaj walka będzie równie piękny :)
    Ustawiam się w kolejce, bo będę miała nowe drzwi niedługo ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam wianki "nadrzwiowe" :) Baaardzo bym chciała taki piękny mieć! Trafiłam tu od Lacrimy niedawno i od tamtej pory Cię śledzę ;) Zapisuję się, bo może szczęście mi dopisze?!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękny wianek.
    Z ogromną przyjemnością grzecznie sobie stanę na końcu tej kolejki :-)
    http://tworczaprzestrzen.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kompozycja dla Darsi cudna!Wianuszek również piękny, zapisuje się z wielką nadzieją:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Kompozycja przepiękna !!!
    Chętnie ustawię się w kolejce ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac;) więc tym bardziej z przyjemnością ustawiam się w kolejce po to cudeńko;)

    pozdrawiam
    IWONA
    ISZSONIIA5@GMAIL.COM

    OdpowiedzUsuń
  44. przepiękne są te Twoje wianki...

    OdpowiedzUsuń
  45. Wianuszek jest prześliczny. Ustawiam się w kolejce, bo ja takiego nie potrafię stworzyć:))
    http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się i ja !! cudne są wytwory Twych rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiekny wianuszek...dziewczyno cuda tworzysz...tylko pozazdrościć talentu...Stane po cukiereczka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też się dopisuję:)
    Piękny wianek:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. ja też, ja też :)
    pozdrawiam,
    Ola
    nojta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Oh jest piękny. Przeglądałam ostatnio książkę jak się robi wianki i kompozycje...marzenie...kiedy będę miała trozke pieniążków to sobie kupię i może coś mi się uda zrobić :) zapisuję się na Twoje candy:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny ten wianek i cudna kompozycja. A ja miłośniczką takich cudów jestem. To i się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  52. jejciu,jakie cudenka tworza Twoje rece ,piekny wianek to i ja sie zapisuje w kolejce,pozdrawiam serdecznie magnolia

    OdpowiedzUsuń
  53. jakie to piękne. proszę mnie zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale pikeny!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I ja bardzo bym chciala taki miec!!! Mocno trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. zglaszam sie :) tabaluu@wp.pl www.kolczykihandmade.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie przyłączę się jeśli można:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja tez chcę wianuszek, zapisuję się w kolejce:)
    ps. poprzedni komentarz był z błędem, dlatego usunęłam.

    OdpowiedzUsuń
  59. przepiękny, prześliczny, przecudowny ach!!!
    marzy mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Twoje wianki i kompozycje są rewelacyjne i jeśli można chciałabym się przyłączyć do zabawy, chociaż nie mam bloga.
    Pozdrawiam.
    bogusia1711@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Jakie ładne cudeńko:) też sie ustawiam w kolejce...

    mrówka
    tcnpsam@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Tworzysz tak piekne kompozycje, ze zapisuje sie na Twoje candyliczac na odrobine szczescia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. PIĘKNE RZECZY :)
    TRAFIŁAM TU OD DARSI I SPRÓBUJĘ SZCZĘŚCIA W CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  64. ja też spróbuje szczęścia bo wianuszek prześliczny ! ;)
    pozdrawiam jesiennie ;)
    kasia (www.angell.blox.pl)

    OdpowiedzUsuń
  65. ależ piekny ten wianek, jesli do mnie usmiechnie się szczęście to wianek zawiśnie u 3 latków w sali Biedroneczek :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  66. To ja też ustawiam się w kolejce!!
    Wianek piękny!!
    Pozdrawiam!
    J:O)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ale cudeńko!
    I ja ustawiam się w kolejce ..
    Pozdrawiam cieplutko..

    iducha28@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. extra wianuszek zapisuje sie na candy
    http://leeenka3.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  69. I ja na samym końcu chętnie się ustawię... ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Przepiękny wianej, w cudnej kolorystyce. Bardzo, ale to bardzo mo się podobają Twoje kompozycje. Oczywiście dopisuję się do listy i czekam z niecierpliwością na losowanie! Pozdrawiam, Lusi

    OdpowiedzUsuń
  71. wianki twoje uwielbiam. Zakochałam się w każdym szczególe tego pierwszego wianuszka, więc staję w kolejce grzecznie może los się uśmiechnie :)
    Pozdrowionka cieplutkie

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękności tworzysz, może akurat mi się poszczęści i będę mogła cieszyć oczka Twoim pięknym wianuszkiem :)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  73. Na drzwi do naszego sklepiku. Koniecznie!
    kasia
    myziek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. oryginalne :) ja jeszcze nie próbowałam zrobić wianka i to chyba błąd...
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  75. przydałby się taki wianuszek, w szczególnosci ze niedługo kupujemy nowe drzwi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Florentyno :) z wielką przyjemnością staje w kolejce i mam nadzieje, że do mnie szczęście się uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. niesmialo ustawiam sie i ja .kocham takie cuda

    OdpowiedzUsuń
  78. przecudny ten wianek, jesli prezent bedzie podobny, to oszalałabym z radości gdybym była wylosowana-przecudny;) pozdrawiam i zyczę przeuroczej słonecznej niedzieli;)))

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo bym chciała aby wianek ozdobił moje drzwi.
    Z pozdrowieniami Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  80. Wianek cudowny jak i kompozycja dla Darsi.Ślicznie wkomponowałaś w całość te maleńkie doniczki - cudo!
    Ustawiam i ja się do kolejki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)i dziękuję za odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam wianuszek piękny więc stanę i ja w kolejce...Pozdrawiam ciepło Missy

    OdpowiedzUsuń
  82. i ja, i ja - poproszę :)
    pozdrawiam
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. i ja cichutko staję w kolejeczce i gorąco pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  84. Marzę o takim pięknym wianku :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  85. Pięknie tutaj u Ciebie i robisz cudniaste kompozycje:) - chętnie przygarnę taki wianek,zapraszam również do mnie
    http://askowaodskocznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. To i ja się zgłaszam. Nie mam bloga więc zostawie adres maila: anna02210@interia.pl Pozdrawiam Anna02210 : )

    OdpowiedzUsuń
  87. Hej!

    Va kul att du hittade mig så att jag hittade dig! Snygga bilder du tar, men jag fattar ingenting! (Antar att du kan svenska eftersom du följer ett antal...)

    Med vänliga hälsningar,
    Stina

    OdpowiedzUsuń
  88. To i ja ustawiam się w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  89. czyżby to już dziś???:)))))

    OdpowiedzUsuń
  90. jejku,jakie śliczne :) czy jeszcze zdążyłam ?
    pozdrawiam
    Agnieszka
    aga.ocean@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Dzisiaj 5 a wiec jeszcze sie" mieszcze".Cudny jesienny wianek....ustawiam sie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  92. I ja też po wianek - i ja też :)
    Mam nadzieję, ze zdążyłam?
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  93. może jeszcze się załapię bo mi się wianuszek ogromnie podoba

    OdpowiedzUsuń
  94. Jak to się stało, że jeszcze się nie zapisałam...?! Nadrabiam więc, bo kocham te kwiaty! :D
    Ściskam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  95. Piękny wianek a ja dopiero tu trafiłam. Jeśli można to chętnie się zapiszę bo strasznie ładny. Pozdrawiam.
    http://aboku02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Pięknie dziękuję wszystkim za udział w zabawie;-)
    Miło mi,że tyle osób zainteresowało się moimi wiankami.
    Zamykam zapisy!
    Wyniki losowania podam dziś wieczorem lub jutro rano.
    Cieplutko pozdrawiam wszystkie uczestniczki zabawy:-)

    Ps. Niebawem kolejna niespodzianka - zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  97. Jak zobaczyłam to cudo u Lacrimy poprostu serce mi staneło z wrazenia. Teraz zbieram dary jesieni aby móc spróbować coś sobie zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Ale cudeńko!Nie mam bloga, więc podaję maila:
    doplos2@op.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  99. Przepiękny wianek.Dawno takiego nie widziałam. Bardzo kreatywna z Ciebie osoba.Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń