środa, 8 września 2010

Uchylamy rąbka tajemnicy...;-)))


 Dawno, dawno temu... Niestety to nie bajka, lecz najprawdziwsza prawda w świecie.
Otóż dawno dawno temu odbyło się losowanie mojego Candy-niespodzianki.
Teraz już mogę leciutko zdradzić, co to było:
    niespodzianka polegała na tym, że wylosowane osoby mogły wybrać rodzaj kompozycji jaką chcą otrzymać, jej formę i kolory.
Ale największą niespodzianką dla zwyciężczyń był niewątpliwie termin oczekiwania na realizację zamówienia. Dla mnie także niestety:-(
Przepraszam za dłuuugi termin oczekiwania na który Was naraziłam, moje Drogie Zwyciężczynie.
Marzena (LACRIMA), wie już jak wygląda jej wygrana, więc mogę ją pokazać także u siebie.






Marzena wybrała wianek w jesiennych kolorach.


















Będzie zdobił drzwi jej mieszkania w dalekiej Norwegii.

Fajnie pomyśleć, że pojedzie aż tak daleko;-)


Uwielbiam robić wianki wszelkie, a jesienne w szczególności (nie zdziwcie się, gdy za jakiś czas napiszę, że adwentowe w szczególności;-))), ja po prostu kocham tę pracę!!!

Dlatego realizacja zamówienia Marzeny sprawiła mi wielka frajdę;-)


W wianku wykorzystałam suche rośliny, które połączyłam ze sztucznymi, zgodnie z życzeniem zamawiającej

Dodałam też trochę moich ukochanych patyczków przywiezionych znad morza, pięknie obmytych przez fale.


Bardzo lubię maleńkie terakotowe doniczusie, więc także znalazły się w wianku. Myślę, że świetnie wpisują się w jesienną kolorystykę.


            

Ciąg dalszy nastąpi niebawem...
IVONNDARSI - wasze nagrody już na wylocie.

I jeszcze prośba do SARENKI: ODEZWIJ SIĘ!!!!! Wygrana ciągle do odebrania!!!!!!!!!!!!!!!!! 

I dodatkowa informacja dla moich Kochanych Zwyciężczyń: drogie dziewczyny, ze względu na to, że tak długo, c i e r p l i w i e czekałyście na realizację zmówień, ogłaszam, że to nie koniec. Niespodzianka będzie miała ciąg dalszy!!!!
Napiszę o wszystkim, gdy już otrzymacie jej pierwszą część.

Cieplutko pozdrawiam wszystkich miłych gości i nowych obserwatorów,
Fajnie, że jesteście;-)                     

26 komentarzy:

  1. Wianek naprawdę przepiękny... Tylko pozazdrościć. Szkoda, że mnie się nie udało takie cudo wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, jesienny wianek, który niewątpliwie będzie orginalną ozdobą drzwi mieszkanka.
    Ciekawe jakie cuda trafią do kolejnych dziewczyn??? Czekam na kolejne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. C U D O W N Y !!!, zaplanowałam właśnie, że następne candy u Ciebie wygram ja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny cukierkowy jesienny wieniec!! Wspaniała nagroda, warto jest czekać na takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie piekny wianek, po prostu cudowny, calkowicie w moim guscie;tez bym taki chciala miec, szkoda, ze to nie ja wygralam to Candy :( Na drugi raz poodcinam dziewczynom kabelki od komputerow!!!
    Sciskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo żałuję, że nie wygrałam u Ciebie. Czas oczekiwania nieważny jak ma się otrzymać takie cudo. Oglądałam już wianek u Lacrimy a u Ciebie widać go jeszcze lepiej. Podziwiam Twoje umiejętności z całego serca i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale sliczny! I te doniczkowe dzwoneczki, jakie pomyslowe. I te kolory. Chcialam napisac, ze ci zazdroszcze talentu, ale nie, nie zazdroszcze, PODZIWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja własnie dziś sobie pomyslałam, że czas wianków chyba już się zbliża ;-)))...

    Twój wyjątkowo piękny. Bardzo, bardzo mi się podoba!!! Zadrażnił mi mocno wyobraźnię............. ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, że to nieładnie, ale zazdroszczę tego wianka,aż wstyd. Jest śliczny, pięknie skomponowany, dopieszczony... i w ogóle.
    Tak, czas wianków już się zaczął - ja dzisiaj w pracy uwiłam jeden, ale w zupełnie innym stylu - druciano nowoczesnym. a moje drzwi ciągle puste... czekam na kolorowe liście
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny wianek. Jesień, którą uwielbiam, w pełnej krasie w tym wianku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeeeenyyyy!!!!!!!!!!!! on jest cudowny!!!!!!! piękna kompozycja.
    Gałązki pięknie się prezentują i te owocki i dzbanuszki........ Może kiedyś i ja się nauczę :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie cuuuuuuuuuudo!!!!! szczerze zazdroszczę wygranej! boskie, pyszne, jesienne dzieło! achhhh!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wieniec jest wyjątkowy w swoim klimacie. I ta babuleńka.....rozwaliła mnie maksymalnie. Bo dobrze widzę? Na pierwszym zdjęciu babcia w ciemnej sukni, doniczkowym kapeluszu na głowie i cudownym koronkowym kołnierzu pod szyją....
    Ech...
    BAJKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny ten wianek! Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ cudny ten wianek !!!
    że też mi szczęście nie dopisało :(

    pozdrawiam serdecznie z chałupkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wianek cudeńko ... ja wianki wszelakie uwielbiam więc z niecierpliwością czekam na dalsze !!!!

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie klimaty i bardzo chętnie tworząc jakies wianki - dokładam te maluśkie doniczusie! Co za styl i klimat - to poezja!

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Och niezwykły.Uwielbiam wianki.Choć na salach zwykle stosuję omotane materiałem,ze względów praktycznych.Pozdrowka-aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Syn własnie do mnie wczoraj pisał że wianek doszedł. To znaczy że przyszła paczka ale nie pozwoliłam mu jej otworzyc żeby czegoś nie popsuł...
    Widzę że nie tylko mi się spodobał:)
    W październiku umieszczę go na drzwiach a fotki na blogu. Jeszcze raz bardzo dziękuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny mam nadzieję że u Lacrimy zobaczę go na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wianuszki też bardzo lubię. Te tutaj - jesienne, jak moja ulubiona pora roku :-), no i miechunkę bardzo lubię i owoce jeszcze tam widzę :-). Podobają mi się też kompozycje z brassici, zawsze zwracam na nie uwagę w kwiaciarniach :-). Dziś można użyć praktycznie wszystkiego do wykonania kompozycji. Przeminęły czasy celofanu....wspaniale!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny, nastrojowy, wieczorny, jesienny...:)

    OdpowiedzUsuń