wtorek, 21 września 2010

Warsztatowe wspomnienia i wygrane Candy w "Rustykalnym domu".

Było szalenie sympatycznie.
Nasze przemiłe "warsztatowiczki" pracowały w pocie czoła, ale z uśmiechem na twarzy;-)
Muszę uczciwie przyznać, że takie warsztaty, to dla mnie nie praca, ale przesympatyczny relaks i świetnie spędzony czas w miłym towarzystwie;-)
Warsztaty prowadziłam wspólnie z moimi utalentowanymi koleżankami: Agnieszką Mitko i Kasią Nawrot.

Na początku były robione jesienne bukiety na zbożowych kryzach.







Pracujemy z ogromnym zaangażowaniem;-) Po minie Agnieszki widać, że pozytywnie ocenia postępy uczennic;-)











A i uczennice są najwyraźniej zadowolone z efektów swojej pracy.

W drugiej części warsztatów robimy kompozycje w bambusowych koszyczkach.











Kasia pomaga rozstrzygnąć wątpliwości.



A na zakończenie tradycyjne "pięć minut dla fotoreporterów";-)))))

Dziękuję wszystkim przemiłym stałym bywalczyniom i nowym uczestniczkom warsztatów za wspólnie spędzony czas.
Do następnego razu;-)
Warsztaty zamierzamy prowadzić cyklicznie.
Poinformuję o następnych.

Serdecznie pozdrawiam wszystkie osoby, które do mnie zaglądają.
Bardzo cieszy mnie fakt, że jest ich coraz więcej;-)

I na koniec bardzo ważna informacja: ZNOWU WYGRAŁAM CANDY!!!!!!!!!
Tym razem cudny obrazek z niebieską hortensją od Cathe z "Rustykalnego domu".

Dziękuję baaaaardzo baaaardzo;-)
Zawsze mówiłam, że jestem szczęściarą;-)


12 komentarzy:

  1. fajni emusialo byc na tym kursie, widac po waszych minach:-) a, ze ZNOWU wygralas Candy to nie mam slow. Zzera mnie zazdrosc ;-)
    Pozdrawiam serecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. prekrasni jesenski aranžmani

    kiss,tina

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę kursantkom i Tobie ;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Florentynko gratuluje wygranej ... wcale się nie dziwię że ta piękna hortensja wybrała ciebie :) i jak tu nie wierzyć w moc kwiatów :) ... a prace z warsztatów śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej! :)) A warsztaty naprawdę wyglądają na zdjęciach ciekawie... Podziwiam zaangażowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie kreatywne spotkanie. Oprócz tego ,że można wspólne doświadczenia wymienić, to zawsze jest okazja, by poznać kogoś kto podzieli naszą pasję.

    Ciekawie wyglądają te bukiety na zbożowych kryzach.

    Pozdrawiam serdecznie wszystkie prowadzące ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że było wesoło i baaardzo twórczo :-). No i gratuluję wygranego candy :-), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej. Wszystkie koszyki prezentują się bardzo ładnie, musiała być świetna zabawa przy ich tworzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę!!!!
    Miłego spotkania, wspólnej pracy i nowych umiejętności. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW, CHE BELLISSIME COMPOSIZIONI!!! MOLTO COUNTRY E ADORABILI!

    OdpowiedzUsuń