sobota, 25 września 2010

Wrocławski Jarmark Ekologiczny.

Nie ma mnie na blogu, bo jestem tutaj:







Wraz z moimi przyjaciółmi florystami: Kasią Nawrot, Kazią Wilczyńską i Markiem Kucharskim mamy stoisko na Wrocławskim Jarmarku Ekologicznym, który rozpoczął się wczoraj (24 września) i potrwa do przyszłej niedzieli (3 października).
Zajrzyjcie na jarmark, bo warto!!!

I jeszcze fotka moich koleżanek "na stanowisku pracy";-)))



I mały przegląd naszych propozycji:







To oczywiście tylko ekspresowy skrót, bo czas goni:-)
O jarmarku jeszcze będzie.
Buziaki ślę i pędzę zmienić na stoisku moją zapracowaną koleżankę.

Uwaga!!!!! W następnym poście informacja o kolejnym Candy. ZAPRASZAM!!!!!!!!!

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i przemiłe komentarze:-)

15 komentarzy:

  1. piękne macie stoisko :) dla mnie niestety za daleko, ale życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę powiedzieć że tego typu imprezy bardzo lubię i są świetnym oderwaniem od rzeczywistości a na takich stoiskach można znaleźć niemal zawsze coś fajnego. No ;-) najbardziej lubię stoiska z domowymi wypiekami, od razu mam wtedy przed oczyma szarlotkę z jabłkami. Pycha hehehehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka szkoda, ze to tak daleko :(( Przesyłam cieplutkie pozdrowienia i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde szkoda, że mam troszkę za daleko do Wrocławia:(bo już bym tam była:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że to tak daleko..Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kompozycje. Jaka szkoda, że do Was tak strasznie daleko.....Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko przecudnej urody... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stoisko prezentuje się wspaniale. W sobotę późnym popołudniem wybieram się na jarmark. Do zobaczenia!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha, byłam tam dzisiaj :-) Fajne macie rzeczy, nie powiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow... Jakie te wianki wieeelkie. Ten z różowym i len (jeśli dobrze pamiętam, że to len) przepiękne! To moje typy. :D Podobnie jak ten spadający lekko... wrzosik? (obok Pani Kazi na drugim foto). :))

    No i te zachęcające uśmiechy... Na pewno nie przeszłabym obojętnie.

    Ściskam Was ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wianki wspaniałe i uśmiechy również. Właśnie szukam czegoś pięknego i nietypowego na Wszystkich Świętych, musi też być trwałe, może taki wianek? Pozdrawiam, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam Cię serdecznie do mnie po odbiór wyróżnienia, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne te wianki, aż żal,ze lato się skończyło.Od zbóż pęknie odbija się światło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najpiękniejszy jest kramik z dziewczynami:)
    Szkoda,że mnie tam nie było.:)

    OdpowiedzUsuń