środa, 6 października 2010

Wygrana u Cathe, losowanie wianka i o Dolnośląskim Festiwalu Dyni słów kilka!!!

Witam serdecznie!

Jakiś czas temu wygrałam candy u Cathe z "Rustykalnego domu" i stałam się właścicielką przecudnej urody obrazka z niebieską hortensją.

                   
Jest prześliczny i cieszę się bardzo, że jest mój.
Cathe, kochana, jeszcze raz Ci serdecznie dziękuję.
Zdjęcie pożyczyłam z "Rustykalnego domu", mam nadzieję, że właścicielka mi wybaczy;-)


A teraz czas na wyniki losowania mojego candy wiankowego, z przyczyn "brakoczasowych" przesuniętego z 5 na 6 października.                    
Zainteresowanie wiankiem przerosło moje najśmielsze oczekiwania.
To naprawdę miłe, że podoba Wam się to, co robię.
Dzisiejsze losowanie było nieco nietypowe: policzyłam komentarze (z 97 odjęłam ten napisany przeze mnie, jeden podwójny i dwa usunięte i pozostało 93).
Maszynę losującą, w osobie mojego męża, udało mi się złapać w "przelocie" przez dom i grzecznie poprosić (czytaj: zmusić;-)))) do wybrania jednej liczby w przedziale od 1 do 93.
-39- rzuciła w przelocie maszyna losująca , a potem usłyszałam już tylko szybkie kroki na schodach;-)))
To wystarczyło mi zupełnie:-)
Przeliczyłam raz jeszcze komentarze i okazało się, że wianek wygrywa: Arsarnem z bloga "Wehikuł".
Gratuluję serdecznie:-)

To jeszcze nie koniec - jest jeszcze drugi wianek, który otrzymuje moja setna obserwatorka: Różany Anioł.
Gratulacje!!!
Nagrodzone osoby proszę o maila w celu uzgodnienia szczegółów.

Ponieważ wianki Wam się podobają, więc postanowiłam podarować kolejny: otrzyma go osoba, która napisze pięćsetny (500) komentarz na moim blogu. W tej chwili komentarzy jest:426.

Przy okazji serdecznie Was zapraszam na VII Dolnośląski Festiwal Dyni. Plakat na pasku bocznym mojego bloga.
Impreza w najbliższą niedzielę: 10 października we Wrocławskim Ogrodzie Botanicznym.
Świetna zabawa dla dorosłych i dzieci gwarantowana!!!!
Poniżej kila migawek z byłych festiwali.

             Z Agą Mitko przy pracy:-)                                         
















Tego dnia dyniowe stwory opanowują ogród;-)

                                                                 




 I tylko w tym jednym dniu w roku we wrocławskim Ogrodzie Botanicznym dynie rosną nawet na drzewach;-))))




 Dużo więcej zdjęć z dyniowych festiwali znajdziecie tutaj.

Pozdrowienia i do zobaczenia w niedzielę;-)


                                                                                            
                              

45 komentarzy:

  1. Ale fajne te dyniowe stwory :)

    Pozdrawiam cieplo i gratuluje wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wygranym.
    a gdzie te dyniowe świeto???

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranym a na dyniowy festiwal bym pojechała tylko ciut za daleko:(

    OdpowiedzUsuń
  4. eeee i znowu mi sie nie udalo:-( a ten wianeczek byl moim marzeniem. No nic, bede probowac dalej, a Szczesciarom gratuluje!
    pozdrawiam cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wylosowanym i dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wylosowanym i dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ zazdroszczę co za dyniowaty raj!!!szkoda że ciut daleko...buuuu

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje szczęśliwym wylosowanym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje szczęściarom i dzięki za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję szczęściarom, a sama nadal będę próbować i pilnować kiedy znowu ogłosisz candy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na święcie dyni byłam już dwa razy :) Było super, więc wybieram się po raz kolejny :)

    http;//anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję zwyciężczyniom.przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zabawę , jeśli mi się uda to w niedziele zahaczę o dyniową imprezę . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. brawo dla wygranych -eh szkoda ze nie ja

    OdpowiedzUsuń
  16. Wianek śliczny, ale to przecież nie koniec... prawda;-))) Będę pisać, pisać, bo bardzo podoba mi się to co robisz.
    Do wrocławskiego ogrodu troszkę daleko;-(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też gratuluję wygranym:)
    Piękne to miejsce gdzie pracowałyście na festiwalu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla zwyciężczyń !!! Szkoda, że nie ja :( takie piękne wianki robisz....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulauję szczęsciarom:)
    Festiwal Dyni miałam okazję podziwiać "na swoim terenie", czyli chyba 3 tygodnie temu nad jeziorem Miedwie - wspaniała impreza:) ale takich cudnych dekoracji tam nie bylo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Szczęściarom!

    Drzewo dyniowe jest świetne! Może u teściowej takie zasadzę, mam kilkanaście fajnych dyniek, a niech się coś dzieje w końcu u niej w ogródku ;)

    Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za miły komentarz - bardzo cenię sobie Twoje zdanie!

    OdpowiedzUsuń
  21. ...hmm a ja byłam 101...heheh Pozdrawiam i gratuluję Różanemu Aniołowi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A mi urosłą jedna dyńka, ale za to łądna :) Smoka może nie zrobię, ale jakieś przetwory :) mniam. Piękne robisz te ozdoby, wianki, normalnie śliczne!!!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam:
    http://handmadebyalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Och! bywałyśmy z córcią na Festiwalach Dyniowych nieraz... cuda-wianki tam były! Moje dziecko prawie się wychowało się w Ogrodzie Botanicznym ;-)
    W tym roku nie miałam ANI JEDNEJ dyni, chociaż wszystkie kwitły pięknie... się nie zapyliły :-(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję! Szkoda że tak daleko ten festiwal :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Tu czas jakoś inaczej płynie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aurelio, Aurelio!!!
    Źle wyliczyłaś;-)
    Pięćsetny komentarz należy do INKWIZYCJI!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Trudno,jakoś przeboleję znów brak wygranej i w dodatku tak cudnej:(,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej... brak mi słów ;-) Czy aby na pewno? bo boję się zacząć cieszyć... Nigdy dotąd niczego nie wygrałam ;-) A Florentyny bloga podczytuję od jakiegoś czasu i dzisiaj pierwszy raz napisałam komentarz, tak zupełnie spontanicznie ;-)
    Dziękuję... i zapraszam wszystkich do swojego raczkującego Inkwizytorium ;-)
    Mogę, Florentyno? w końcu to Ty jesteś tu Gospodynią?
    http://czule-inkwizytorium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. gratulacje wielgachne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam :-), spieszę z instrukcją odbioru wyróżnienia :-). Należy zapisać sobie zdjęcie/bannerek nagrody, następnie wkleić u siebie w poście i dodatkowo można jeszcze w pasku bocznym, należy także napisać, co Cię uszczęśliwia :-)a potem przekazać to wyróżnienie kolejnym 10 osobom. To takie wyróżnienie połączone z blogową zabawą :-). Pozdrawiam serdecznie i ze względu na godzinę życzę spokojnej nocy :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietne stworki.
    Gratulacje dla zwyciezczyn.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje wygranym. Swietne zdjecia z tego swieta dyni.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ niesamowite zdjecia z tej dyniowej imprezy, podejrzewam, że będzie super. Niby opole niedaleko od wrocławia ale niestety mam "dyżur" w niedziele... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale mi się poszczęściło! :)
    Dziękuję za tak wspaniałą niespodziankę.
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje dla tych które miały tym razem szczęście :-)
    Biorę drugi raz udział w kulinarnym festiwalu bei
    http://www.beawkuchni.com/2010/10/festiwal-dyni-zaproszenie-2.html. Blogowicze prezentują dyniowe potrawy i zabawa jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaka szkoda, że my wszyscy tacy chorzy, bo z wielka przyjemnością pojechałabym na ten festiwal!! Pozdrawiam i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ niespodzianka!Tak jestem zalatana że nawet nie wiem który dziś jest, tak sobie choc na chwilkę przycupłam przy necie dla relaksu i odpoczynku i prosze!Strasznie się cieszę!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Florentynko niech Ci służy obrazeczek;)) A dyniuchowe potwory świetne!!
    Pozdrawiam ciepluchno!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Byłam! Byłam! Prawie 100 km przejechaliśmy, nabyliśmy dynie i zrobiliśmy mnóstwo pięknych zdjęć :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej, hej, ja również na tym święcie byłam . Juz drugi raz! Zakupiłam nasiona dyni do posadzenia w przyszłym roku.:-)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Kapitalne święto cudowne ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Brakuje mi takich dyn tutaj, swietne sa!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń