sobota, 20 listopada 2010

Kilka świątecznych inspiracji...

Jeszcze nie robię stroików na nadchodzące święta.
Aktualnie dziergam adwentowe wianki.
Pokażę niebawem.
A póki co, kilka świątecznych aranżacji zroboinych kiedyś tam;-)

Dekoracja w wysokim naczyniu z transparentnego szkła.
W środku, na wyściółce z chrobotka reniferowego siedzi wybielona szyszka z sosny wejmutki w towarzystwie pogiętej gałązki znalezionej na plaży;-) (jakże by inaczej;-)))
Górna część jest zrobiona na "pokrywce" wyplecionej z drutu.
Tu też w roli głównej wejmutkowa szyszka w towarzystwie białego wrzosu i małych baldaszków "ryżowego kwiatu"
                                                            
Kolejna propozycja to rodzaj świecznika wykonanego w łódkowato wygiętym kawałku kory:

  Tutaj bez gałązek iglastych, ale można dodać odrobinę sosny czy cyprysika i dekoracja stanie się bardziej świąteczna.   

Klasyczny stroik w połówce kokosa zamiast naczynia:
 
A na koniec sposób na wykorzystanie gotowych kul wykonanych z drobnych patyczków:
- mogą posłużyć do dekoracji świątecznego stołu.                                                                      
       
I to tyle na dzisiaj.
Pozdrawiam, życzę miłej niedzieli i do następnego razu.

Ps. Wszystkie fotki w tym poście autorstwa Agi Mitko.                                                                                     

16 komentarzy:

  1. Cudne rzeczy nam tu Florentynko pokazałaś.
    Stroik przecudny. Szyszki chyba dodatkowo wybielone.
    Gorąco pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak słów, żeby opisać, jak wszystko jest piękne... Uwielbiam takie kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne kompozycje, subtelnie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to piękne, aż mnie głowa rozbolała od nadmiaru piękna :) Ja narobiłam fotek z gazetek, więc jeszcze dziś (w nocy pewnie) wstawię pościk z adwentowymi stroikami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ty cuda robisz,zapatrzylam sie.strasznie podoba mi sie ta w kokosie .no przepadlam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym mieszkała bliżej Wrocławia chętnie bym przyszła na Twoje warsztaty :)) Masz złote rączki! A ja taka niecierpliwa jestem :( Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie ! tokiecóś mies na stole wigilijnym....

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne!zaczyna mnie juz tez brać na przygotowania świateczne,patrząc na tyle inspiracji-buźki-aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuanta creatividad, bellísimo todo.
    Bss.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace:) też kiedyś miałam do czynienia z kwiatami, z tym że sztucznymi:)
    pozdrawiam serdecznie i miłego wieczorku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!! It looks very nice! Beautifull for Christmas!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kompozycje, jak sobie tak oglądam o przypomniało mi się, że mam takie wiklinowe kule, mogę coś z nich wymodzić na święta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne! Ta pierwsza kompozycja najbardziej do mnie przemawia :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za inspiracje.Spróbuję trochę z tego uszczknąć na Święta.Twoje pomysły są śliczne.Pięknie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. I'm really enjoying the design and layout of your site. It's
    a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for me to come here and
    visit more often. Did you hire out a developer to create your theme?
    Excellent work!

    Here is my website ... acheter retweet

    OdpowiedzUsuń