niedziela, 21 listopada 2010

Zimowy bukiet.

Z tego co mówią meteorolodzy wnioskować należy, że zima tuż tuż...
Wedle ich prognoz śnieg ma spaść w drugiej połowie tygodnia.
Lubię śnieg i wcale nie mam nic przeciwko temu, żeby było biało;-)

            Zrobiłam nawet na zamówienie całkiem zimowy bukiet:
   
Bukiet jest z roślin suchych i takich, które ładnie się zasuszą, więc może być dekoracją na długo.
Zieleń jaką tu wykorzystałam, to: sosna czarna (ma długie igły) i jemioła.

                                                          















 Jedyne "prawdziwe" kwiaty to zasuszone białe frezje .
Nie wyrzucajcie frezji, fajnie wysychają i świetnie nadają się do trwałych bukietów.

                                                           

 Żeby nadać bukietowi śnieżnego, zimowego wyglądu, użyłam puchatych owoców bawełny i małych kawałeczków puchowego boa (do kupienia w hurtowniach z dodatkami ślubnymi;-)
   




 W zimowe klimaty świetnie wpisują się też szyszki (użyłam tu trzy różne rodzaje).
Drutuję je, taśmuję i w ten sposób otrzymują długą "łodygę", dzięki czemu łatwo dołączyć je do bukietu.
                                                         
No i rzecz jasna nie mogło zabraknąć delikatnych, srebrzystych pędów mojego ukochanego kalocefalusa;-)
Uwielbiam dodawać go do zimowych kompozycji.

Pozdrawiam wszystkich moich przemiłych gości i życzę udanego tygodnia.
W następnym poście będą już wianki adwentowe:-)
                                                                                                                                 

34 komentarze:

  1. wow! bukiet jest przepiękny, masz kawał talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny bukiet zrobiłaś. Napracowałaś się przy nim sporo. Tyle pięknych dodatków i pomysł super.
    Podziwiam
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny bukiet! Jak dla królowej śniegu;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukiet jest naprawdę cudny. Masz dziewczyno wielki talent i zmysł artystyczny. A swoja drogą, to trochę zabawne, że zimowe akcenty udaje bawełna, która w roli podkoszulka nas grzeje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powalająca kompozycja!! Faktycznie bawełna wydawałaby się dośc komicznym dodatkiem do bukietu bądź co bądź zimowego, a tu proszę, wszystko ze sobą zgrabnie koreluje!! Już mam ochotę gapienia się na wianki, więc jeśli można prosić- ...wstaw je szybko;):D
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. ps Groszki i róże, pewnie , że pamiętam!!!!
    jak i Tomaszów, karuzelę z madonnami i wiele innych!:))
    ps2 tyle, że Ewa Demarczyk sama w sobie już nawet nie jest fame fatale...obecnie wydaje się być po prostu sfrustrowaną...;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaaaaaaa, lubię Twoje bukiety, podobają mi się Twoje kompozycje, ale ten bukiet - REWELACYJNY!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śnieżne cudeńko!
    Nawet bawełna bielsza niż zwykle.
    Bukiecik przerósł moją wyobraźnię.
    Do podziwiania i do myziania:)))
    Jesteś Florentyno niesamowita.:)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny! Puszysty jak śnieg!

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrzę i podziwiam urok bukietu i twój talen florystki. Bukiet Królowej Śniegu! Pozdrawiam:]

    OdpowiedzUsuń
  11. jaaaaka pierzasta wiazanka!!!!!!fajna

    OdpowiedzUsuń
  12. Liebe florentyna,
    vielen lieben danke für deinen Kommentar bei mir.Ich kann bei dir zwar nicht verstehen was du schreibst,aber ich finde deinen Strauss sehr schön.
    Du kommst aus Polen? Wie ist das Wetter bei euch?Habt ihr schon Schnee?
    Liebe Grüsse
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  13. urokliwy i faktycznie zimowy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny zimowy bukiet. Wspaniale wygląda ta bawełna.Przepis na paputki będzie, muszę go stworzyć, bo te robiłam tak po prostu "na oko".
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny:)
    Frezje to moje ulubione kwiaty:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! This one is just soooo beautifull! It looks so "soft"

    OdpowiedzUsuń
  17. Super bukiet a ten kalocefalus to co za jeden?

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny bukiet. Brak mi słów...

    OdpowiedzUsuń
  19. Przesliczny i pomyslowy bukiet.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prawdziwie zimowy bukiecik! A zima już jest! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowicie zimowy! Pięknie uchwyciłaś ten klimat!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Od jakiegoś czasu zastanawiałam sie dlaczego nie dostaję powiadomień z Twojego blogu...bo nie byłam obserwatorem!
    Ludzie tyle razy zaglądałam tutaj inną drogą że byłam pewna iż jestem obserwatorką a wyszło na to jestem sklerotyczką.
    Cudne prace ostatnio pokazałaś:):):)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  23. O maj goodnes. No takiego bloga z kompozycjami cwietowymi do szczęścia było mi definitywnie trza. Dziekuje, ze mnie odnalazłaś. Jesliw przyszłości pozwolisz, bo jak czytam jestes ogordnikiem, to bęe zasypywac CIĘ pytaniami z serii- ogród i tuman ja.
    Buziole w noch

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kompozycja. Świetne jest to, że oprócz zimowej, puchatej bieli, zachowałaś fantastyczną, świeżą zieloność. Zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wooow on jest fantastyczny. Uwielbiam piorka!!!! W kazdej postaci a w bukiecie to juz w ogole. Nawet slubny mialam z pierzem. Dlaczego ja mam do Ciebie tak daleko. Zamowilabym takie cudo na wlasny stol.....

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje kompo9zycje nieustannie mnie zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  27. This is my first time pay a quick visit at here and i am in fact
    pleassant to read everthing at alone place.
    Look at my weblog ; numerology calculator

    OdpowiedzUsuń
  28. An outstanding share! I've just forwarded this onto a friend who was conducting a little homework on this. And he in fact bought me lunch simply because I found it for him... lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending the time to talk about this issue here on your internet site.
    Stop by my blog - slow computer

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! After all I got a web site from where I can genuinely obtain useful data concerning my study and knowledge.
    Feel free to visit my web page piano lessons

    OdpowiedzUsuń
  30. Greаte piеces. Keep wrіting such kind of
    information on your site. Im really іmprеssed by it.

    Hi there, You've done a fantastic job. I'll сertаinlу digg it and ρeгsonally suggest to my fгіеnds.
    I am confident they'll be benefited from this web site.

    Take a look at my blog post ... http://www.marable.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. I love it when іndіviԁuals come
    togethеr anԁ sharе opinіons.

    Great site, cοntinue thе good ωorκ!


    Also viѕit mу sіte http://toniesamowite.pl
    My website - kwejk

    OdpowiedzUsuń
  32. Veгy nice агticle, just what I ωas looking fог.


    Feel frее to suгf tο mу ѕitе - dj wesele wroc_aw

    OdpowiedzUsuń
  33. Vеry nice агticle, juѕt ωhat I ωаs looking
    fοr.

    Also visit mу рagе - dj wesele wroc_aw

    OdpowiedzUsuń
  34. Нey very interesting blog!

    Fеel free to visіt my ωebρage :: Molinux.info

    OdpowiedzUsuń