środa, 29 grudnia 2010

Mikołajowy prezent dla Małej Iśki i choinki z mchu:-)

Trochę dawno temu, bo w listopadzie, zachwycona pracami Darsi z "Kolorowego Zacisza" zamówiłam u niej parkę cudnych fioletowych Śpioszków z zamiarem podarowania ich Małej Iśce na Mikołaja.
W paczuszce przyszły takie oto śliczności:

                             
             Prawda, że są urocze:-) I bardzo starannie wykonane!
             Zdjęcia pożyczyłam z "Kolorowego Zacisza".
             Mam nadzieję Dario, że się nie pogniewasz;-)

Mając takie cuda w rękach oczywiście nie mogłam się doczekać Mikołaja i "rozparowałam" ten słodki duecik:-)
Dziewczynkę-śpioszkę podarowałam Małej Iśce przy pierwszej okazji jaka się nadarzyła.

A tak wyglądała spontaniczna reakcja obdarowanej:-) 

              Prawda, że słodki buziak;-)

Kolejny śpioszek dołączył już we właściwym czasie.
Wzbudził podobne emocje;-)

Najpierw trzeba było mu się dokładnie przyjrzeć...                                                                                                              
                              ... z każdej strony;-)))                                                                        

 A potem już tylko połączoną parkę wziąć w objęcia;-)


Jeszcze raz wielkie dzięki Darsi!!! Sama widzisz jak prezent się spodobał;-)




A ja mam właśnie przymusowy areszt domowy, bo dopadł mnie jakiś paskudny wirus:-(
Wszystkie pilne sprawy, pracę, wyjścia, wyjazdy, musiałam odłożyć na jakiś czas...
A, że aparat nadal nie chce współpracować i nie mogę zrobić nowych fotek, szperam w archiwach i nadrabiam blogowe zaległości:-)





I żeby nie było całkiem bez żadnych dekoracji, pokażę choinki z mchu, które robiły moje kursantki na zajęciach:
  Warsztaty odbywały się w czerwcu, więc aura za oknem nieco mało zimowa;-) A, że temat zajęć brzmiał: florystyka świąteczna, więc obok choinek pojawiły się i wielkanocne palmy;-)))
                                                       
 Choineczki były robione na szklanych butelkach owijanych najpierw gniecionym gazetowym papierem dla uzyskania odpowiedniej formy.
Na to kładziony był mech i mocowany ozdobnym drucikiem.
A potem już tylko "ubieranie" choinki, czyli doklejane przeróżnych detali dekoracyjnych (każdy stroił choinkę zgodnie ze swoimi upodobaniami:-)

                                                    
 A oto efekty końcowe:

                                                                               

 Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze.
Pozdrawiam serdecznie nieustająco w świątecznym nastroju;-)

                                                                                                 












                         
                                                       

                                
                                                    

29 komentarzy:

  1. Malutka jest przecudowna z tymi krasnalami- widać miłość od pierwszego wejrzenia:-) Że tak nieskromnie zapytam- czy my na Twoim blogu też dostaniemy taki mały fotokursik choinkowej czapy? Zawsze mnie zastanawiało, czy to z papieru montuje się tą końcówkę zwisającą???

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za kursikiem na blogu:)
    Trzeba przyznać,że maleństwo zna się na rzeczy.
    Śpiochy są cudne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż dzieli nas pół wieku, jesteśmy z Iśką
    jednakowo zakręcone na punkcie "tild".
    Skakałam z radości jak Mikołaj specjalnie dla mnie uszył pajaca, a właściwie to była Mikołajka:-)
    Choinki super- extra, też kiedyś nauczę się takie robić a póki co życzę ci w nowym roku samych szczęśliwości :-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda Daria robi cudeńka i tylko je podziwiać. Tobie dużo zdrowia życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie słodkie zdięcie! to wspaniała nagroda dla autorki ja też jestem niezwykle dumna jak widze swoje twory w radosnych łapkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śpiochy są super, ich obecna opiekunka również. Choinki z kursiku bardzo ciekawe. Wracaj szybciutko do zdrowia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem poruszona, wzruszona, przeszczęśliwa :) Nie ma cenniejszej nagrody niż szczery uśmiech dziecka. Isieńko kochana uskrzydliłaś mnie ogromnie - dziękuję...dziękuję...dziękuję! Mocno przytulam :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka bardzo jest ta Wasza Isia.
    Śpioszki widać będą ulubione. Radość Jej można ogladać bez końca, strasznie sympatyczne te fotki.

    Ciemiernik wspaniale kwitnie jak na taką aurę, mój robi sobie ze mnie żarty. Nic nie ma, liście wypuszczadopiero późną wiosną, o kwitkach zimą, chyba mogę pomarzyć:)

    Fotki z choinkami super.

    Gorąco pozdrawiam, zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne śpioszki dla małej damy.Zdrowiej ,wszystkiego naj w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo serdecznie dziekuje za swiateczne zyczenia, a teraz ja z wizyta u ciebie i z zyczeniami zdrowego i szczesliwego Nowego Roku 2011!!
    mocno przytulam

    magdalena/color sepia

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze masz cudną córeczkę:)
    Po drugie piękniuski prezent dostałąś:)
    Po tzrecie warsztaty bardzo owocne, choinki świetne a przepis na nie prosty (chyba) i do wykorzystania za rok:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołaski są śliczne. A reakcja Małej Iśki spowodowała, że zmieniłam zdanie:-)- aniołki są prześliczne:-))
    Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam!
    Serdeczne dzięki za tyle miłych słów:-)
    Fajnie, że jesteście.
    Wasze komentarze nadają sens blogowaniu;-)

    LUSI, MALUTKA - kursiki na blogu planuję od dłuższego czasu, ale zawsze coś mi plany poplącze.
    Teraz mam sporo czasu, bo infekcja jakaś mnie dopadła, to znowu aparat się zbuntował:-(
    Ale obiecuję, że o tym pomyślę.

    BRONKO - fajnie, że zajrzałaś, długo Cię u mnie nie było.
    Teraz też bardzo lubię "tildy", chociaż tak naprawdę o ich istnieniu dowiedziałam się dopiero z blogów;-)

    JANECZKO - witam Cię serdecznie, cieszę się, że do mnie wpadłaś.
    Prace Darii są bezkonkurencyjne!!!!!
    Dzięki za życzenia zdrowia:-)

    AGAJAW - masz rację, największym uznaniem dla naszych prac jest zadowolony odbiorca!
    A jeśli w dodatku odbiorca jest dzieckiem, to reakcje są na pewno szczere;-)

    GABRAJ - dzięki za odwiedziny.
    Tobie również cieplutkie pozdrowienia ślę;-)

    DARSI - sama widzisz,jaki zachwyt wywołuje to, co robisz!!!
    Wierz mi, że z ogromną przyjemnością i wzruszeniem patrzyłam na ogromną radość Małej Iśki:-)
    I w jej imieniu dziękuję za ciepłe słowa:-)

    AURELIO - witam u mnie:-)Dzięki za miłe słowa:-)
    Ciemiernik też mi się bardzo podoba, ale niestety nie jest mój.
    Mój jest biały całkiem, siedzi teraz głęboko pod śniegiem i nosa nie wychyla (chociaż zaczął kwitnąć przed śniegami i mrozami, mam nadzieję, że przetrwa).
    Aurelio kochana, pamiętam o Tobie, chociaż to może dziwnie zabrzmieć po takim czasie.
    Pozdrawiam.

    MADZIKA - wielkie dzięki! Miło, że zajrzałaś:-)
    Buziaki.

    MAGDALENO - bardzo dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:-)

    LUDKASZ - dzięki za słowa uznania, ale muszę coś wyjaśnić: Mała Iśka nie jest moją córką, jest córeczką mojej siostrzenicy (tej z którą jest na pierwszym zdjęciu), więc dla mnie to jakby "cioteczna wnuczka";-)))
    Przepis na choinki spróbuję przybliżyć przed następnym sezonem. Rzeczywiście nie są trudne.
    Buziaki.

    JOLU - ja również dziękuję za odwiedziny:-)
    Zgadzam się z Tobą, że aniołaski są prześliczne.
    Warto zajrzeć do Darsi i obejrzeć jej inne prace.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kouzelné tvořeníčko....Můžeme mít tisíce přání, tužeb a snů, ale jen štěstí, zdraví, láska a přátelství dává smysl našim dnům.
    Láskyplný rok 2011 přeje Pavla s rodinou.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wcale się nie dziwię reakcji małej królewny :-) tez bym tak ściskała i tuliła do siebie takie cudne Śpiochy :-)
    Choinki obłędne, przyłączam się do próśb o kursik :-)
    Szybkiego powrotu do zdrowia życzę i gorąco pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. No po prostu cudownie jest dawać prezenty, jak widzi sie taaakie rozesmiane i szczęśliwe buziolki.
    Ach poszłabym na kursik do Ciebie gdyby był blizej.
    Buziolki w noch

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezentem trafiłaś w dziesiątkę , super przytulaki . Podoba mi sie taka metoda robienia stroika .

    OdpowiedzUsuń
  18. "Śpioszki" - prześliczne !! A choinki w liecie - nie zły pomysł bo przed Świętami zawsze czasu brakuje ! Pozdrawiam i szybkiego powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dear Florentyna,
    the tilda-dolls are a dream - I love it -
    also the little trees are so wonderful -
    I wish you health - a lucky good new year -
    Ruth

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tak włąśnie sobie chodziłam po Twoim blogu i dopiero w profilu zobaczyłam, żeś Ty kochana z Wrocka! Zaraz mi tu szybciutko zapodaj, gdzie organizujesz kursiki i czy taki szaraczek jak ja nie związany z florystyką może się w razie czego zapisać?! Zachwycam się zwłaszcza siankowymi rożkami z ogonkiem i mchową choinką z zalotnym czubem :)
    Szczęścia i zdrówka w Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tobie rozniez Kochana najlepszego w Nowym Roku zycze!!! MIlosci, zdrowia i szczescia!!!!
    Sciskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodkie maleństwa! A choinki - WOW! nie wiedziałam, że takie cudeńka można zrobić ;)

    Ślicznie dziękuję za życzenia i Tobie również życzę szczęśliwego Nowego Roku! spełnienia marzeń! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice trees you and tour friends maked to christmas!

    Happy New year!

    Love Sanne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniołeczki super. Widać szczęście obdarowanego malucha. A choinki z mchu od dawna mi się podobały.
    Spełnienia marzeń w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  25. Malutka z lalkami jest śliczna! choinki też wyglądają ładnie, sama bym taką chciała.

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego naj na nadchodzacy Nowy Rok! Dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam , dziękuję za wizytę u mnie i życzenia.
    W ten szczególny wieczór - życzę , by Noc Sylwestrowa była piękna i niezapomniana, a kolejne dni Nowego Roku przyniosły radość i
    szczęście, by mijały w zdrowiu i spokoju .
    Niechaj zegary Nowego Roku 2011 zwolnią choć trochę , podarują więcej czasu na spełnianie marzeń i realizację planów .
    Wszystkiego - co najlepsze ! Serdecznie pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczęśliwego Nowego Roku Pełnego pomysłów, życzliwości i dziecięcej radości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. oh wie schöööööööööön, das möcht ich unbedingt ausprobieren.. eine zauberhafte Idee....
    liebe Grüsse
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  29. Popieram tego typu prezenty, na pewno działają na wyobraźnię dziecka i są takie urocze ! A choinki - rewelacyjne ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń