poniedziałek, 6 grudnia 2010

Wianki adwentowe

Klasyczne, zrobione na zamówienie i sfotografowane w bardzo kiepskich warunkach.
Coś może uda się zobaczyć...

Pierwszy w tradycyjnych czerwonych kolorach.
  Czerwone świece oraz dodatki i trochę naturalnych brązów.                     
  Cynamon i pomarańcze oczywiście dla zapachu;-)
  Do dekoracji adwentowych staram się nie dodawać bombek, aby wyraźnie różniły się od stroików świątecznych.
   Tutaj kilka malutkich bombeczek na wyraźne życzenie klientki.
















                                                                                        














Kolejny, też tradycyjny, ale w chłodnej kolorystyce.
                                                                                                                    






 























Trzeci wianek odrobinkę inny, w skrawkach brzozowej kory:
                                                    














      















I tyle na dzisiaj;-)
U mnie piękna zima, ale to chyba wszędzie:-)
A czas pędzi jak zwariowany . I pewnie jak zwykle święta mnie zaskoczą;-)))
Póki co, znikam na kilka dni. Popracować w Rzeszowie.
Jak się uda, pokażę fotki.
Serdeczności dla wszystkich.                Pin It  

33 komentarze:

  1. Wszystkie cudowne, a moim faworytem jest ten drugi. Cuda tworzysz!
    Pozdrawiam i życzę wesołego Mikołaja!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne wianeczki zrobiłaś. Ten ostatni z ozdobną korą to mistrzostwo świata. Jest piękny i bardzo oryginalny. Zdolna z Ciebie dziewczyna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te wianki, ale chyba trzeci wygrywa.
    Miłego wieczoru w ten mikołajkowy dzień.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piekne wianki .czuje sie w nich ducha swiatecznego

    OdpowiedzUsuń
  5. moim faworytem jest ten brzozowy, za kolorystykę, materiały i design!
    Powodzenia w Rzeszowie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero zaczynam swoją przygodę z florystyką. Zazdroszczę talentu, przepiękne kompozycje. Cieszę się ,że cię znalazłam w blogowej przestrzeni. Jeszcze do ciebie wrócę, a teraz serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne! Aż mam ochotę zrobić nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności! ten w brzozowej skórce jest niesamowity !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten w brzozie jest NIESAMOWITY. Idę zmienic swój.
    A możesz cos doradzic jak zrobic taką girlande nad kominek.
    No aby nie zwiedła od razu-bo tam cieplutko i ja nie mam pomysła.
    Help

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do takiego wiaąnuszka bardzo dobrze dodac gałazki sosny i jałowca wtedy na kominku pomomo cipła nie opadaja igły. pa

      Usuń
  10. Ja jednak skłaniam się ku temu srodkowemu. Jest taki elegancki. Ja wiem? No coś stanowczo w nim jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękne wianki wymodziłaś, Florentynko! Jak zwykle eleganckie, choć mnie najbardziej ujął ten naturalny, brzozowy.
    Nie wiem, co zrobię, jak już stanę przed koniecznością zamiany wianka jesiennego na zimowy... Każdy po nim będzie wyglądał blado...;-)
    Buziaki ślę aż do Rzeszowa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten wianek brzozowy jest fantastyczny!!!! Gratuluję genialnego pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała trójka w dechę. Dla mnie proszę ten czerwony bo u mnie święta w tym roku właśnie w tym kolorze. Sam zobaczysz jak by mi pasował ten twój wianuszek bo niedługo wkleję zdjęcia świątecznych dekoracji. Pozdrowienia dla pierwszej karmelowiczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tradycyjne świąteczne kolory więc uznałam, że ten pierwszy jest wspaniały. Ale jak zjechałam niżej i zobaczyłam brzozową łupinkę - zakochałam się bez pamięci. Tworzysz piękne rzeczy. I tradycyjne. I te bardziej nowoczesne. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudeńka. Jeden piękniejszy od drugiego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten ostatni jest prześliczny tamte też ale ten bardzo mi się podoba:)
    Oj widzę że wyjechałaś a ja do Ciebie napisałam...
    Odpisz szybciutko jak już wrócisz.
    Powodzenia Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie piękne, ale ten w brzozowej korze cudny...
    POzdrawiam serdecznie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne ozdoby - mój faworyt - 3 - kora jest niesamowita!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ten wianek z korą. Pięknie na nim wyglądają te gwiazdki, szyszki i koraliki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ Ty cuda robisz! napatrzeć się nie mogę. Muszę się koniecznie do Ciebie wybrać żeby pooglądać to wszystko na żywo.
    Czekam niecierpliwie na relację z Rzeszowa.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. I like your blogg. Nice flowers.
    From Helena, Gävle, Sweden

    OdpowiedzUsuń
  22. Bellísimos detalles.
    Feliz Navidad.
    Bss.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten brzozowy rewelacja.A ja mam pytanie gdzie można nabyć taka korę brzozową, zachorowałam na taki wianek

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki wielkie Florentyno za odpowiedź, fakt nie wiem gdzie jest giełda ale poproszę znajomych jeżdżą na takową do Poznania.

    OdpowiedzUsuń
  25. Florentyna, dziękuję za po moim blogu. Ty i ja pasją są kwiaty, i z tego powodu, że część akcji naszych serc. Niech was Bóg błogosławi i strzeże szczęśliwy w krainie kwiatów! I jeszcze chętnie po swoim blogu, too! Z poważaniem,
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  26. Bajecznych Świąt:)
    Pozcrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  27. Wesołych i spokojnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cuda zrobilas i zniknelas!!! Wesolych Swiat!!! - Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  29. Radosnych, rodzinnych Świąt i wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich bliskich!

    OdpowiedzUsuń