sobota, 1 stycznia 2011

Witam Nworocznie:-)

I życzę Wam wszystkim fantastycznego roku!
Niech przyniesie same radosne i piękne dni, niech będzie niezapomniany!

Szczęścia w życiu prywatnym, sukcesów w pracy, wspaniałych i twórczych pomysłów, odwagi w realizacji marzeń!!!
I rzecz jasna nieustającego zdrowia, aby wszystko o czym zamarzymy udało się zrealizować;-)
Tego życzę wszystkim moim przemiłym blogowym gościom. Tym, którzy zostawiają sympatyczne komentarze, a także tym, którzy się jeszcze nie ujawnili:-)
Cieszę się, że jesteście;-)
I mam do Was wszystkich prośbę: nie ustawajcie w pisaniu swoich wspaniałych blogów. Są niewyczerpanym źródłem  inspiracji.
Tak naprawdę, to mój blog zaistniał dzięki temu, że najpierw przez rok śledziłam Wasze blogowanie.
Dziękuję!

I dziękuję wszystkim za komentarze i przemiłe życzenia pod poprzednim postem.
Pozdrawiam Noworocznie:-)

24 komentarze:

  1. Kochana na początku wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, a przede wszystkim nieustających kreatywnych pomysłów. Zakręcone choinki z mchu są rewelacyjne, sosnowa dekoracja stołu nieziemska a przytulanki słodziutkie. Uwielbiam Twoje prace :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Florentynko! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    dzięki, że robisz takie cuda i że się swoja pasją dzielisz z nami w blogowym światku. Mam nadzieję, że uda mi się dotrzeć na któreś Twoje warsztaty i zobaczyć na żywo cuda które tworzysz.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. W Nowym Roku życzę zdrowia i radości z tworzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za piękne życzenia ... Tobie i Twoim bliskim również życzę wszystkiego co dobre w nowym roku.
    Danka

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto z serca życzę Ci wszystkiego najlepszego w tym rozpoczynającym się roku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla ciebie również wszystkiego najlepszego W NOWYM ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzajemnie życzę fantastycznego roku, niesłabnącego zapału, odważnych marzeń, wielu sukcesów oraz ..... zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla Ciebie rowniez, wszystkiego co najlepsze, zeby ten rok byl wspanialy, zeby spelnialy sie Twoje marzenia...zycze Ci sukcesow, radosci i zdrowia.

    Pozdrawiam,
    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja, także życzę Ci szczęścia, radości, spełnienia marzeń..a przedewszystkim zdrówka;)

    ...ważne są tylko te dni,
    których jeszcze nie znamy,
    Ważnych jest kilka tych chwil,
    tych na które czekamy ...

    Wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też W Nowym Roku życzę Ci dużo zdrowia spełnienia marzeń i jeszcze więcej miłości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Florentyno- Szczęśliwego Nowego Roku!!! Twoja kompozycja z czarną sosną powaliła mnie i to dosłownie, dobrze, że na poduszki upadłam!:))) To zaleta przeglądania blogów w łóżku;))
    Serdeczności posyłam, życzę kolejnych, tak kreatywnych pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To wypijmy razem lampkę winka za ten nowy roczek.Ps.Twoja świąteczna dekoracja z igieł czarnej sosny rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałego twórczego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Florentyno - Twój blog jest jednym z moich ulubionych! Ja Ciebie również proszę - nie przestawaj pisać ;)

    POzdrawiam cieplutko i życzę wyłącznie sympatycznych klimatów w Nowym Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję i Tobie spełnienia wszystkich marzeń życzę i pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego naizajefajnejszego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Flo, a ja jednak bardzo liczę na kolejną czekoladę ;-))
    choć wolałabym pikantnie... ;-)
    Skończył się mój świąteczny fajerwerk i jestem do dyspozycji ;-)
    Dobrego, lepszego, wyjątkowego roku Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękujemy i oczywiście nawzajem wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  20. Wzajemnie wszystkiego naj... w Nowym Roku :)
    Dużo ciekawych pomysłów i ich realizacji!
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  21. dołączam się do życzeń wielu nowych wspaniałych pomysłów i niekończących się inspiracji
    Szczęśliwego Nowego Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozdrawiam noworocznie i podziwiam pozytywna energią emanującą szatę wiosenną Twojego bloga - można poznać ręke florystki! Zapraszam do manie na dzisiejsze candy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzenia wspaniałe. Wzajemnie!
    "Tak naprawdę, to mój blog zaistniał dzięki temu, że najpierw przez rok śledziłam Wasze blogowanie." - to tak jak mój :)

    OdpowiedzUsuń