środa, 26 stycznia 2011

Zaproszenie na warsztatay!!!!!!!!!!!!!!!!!

Witam serdecznie:-)

Miło mi poinformować, że rozpoczynamy z Kasią Nawrot-Radwan nowy cykl warsztatów florystycznych.
Warsztatów odrobinę nietypowych, na które chcemy zapraszać specjalnych gości.
Pierwsze z cyklu, to warsztaty walentynkowe ze stylistką jako gościem specjalnym.
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych naszymi propozycjami.

        Po kliknięciu w zdjęcie można odczytać informacje:-)                                                                                                           Pozdrawiam cieplutko. Florentyna

8 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci za podpowiedź w sprawie hiacynta :) Pewnie tez go zasadzę na wiosnę :) Bo u mnie jesień to może trwać od sierpnia do lutego... Oj niestety nie wybiorę się na warsztaty, choć bardzo bym chciała... Nie wiem czy bardziej żeby czegoś się nauczyć czy żeby Cię poznać :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, dlaczego ten Wrocław tak daleko? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrocław faktycznie za daleko.Pozdrowienia dla uczestniczek warsztatów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chętnie przyszłabym na te warsztaty. Szkoda, że są we Wrocławiu:(

    Pozdrawiam,życzę przyjemności i miłej zabawy!
    Tomaszowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, zapraszam do mnie po niespodziankę specjalnie dla Ciebie ;)

    http://prezentowisko.blogspot.com/2011/01/wyroznienie-prymulki-lateks-i-abedzie.html

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! zapraszam do siebie po Wyróżnienie:-)
    Pozdrawiam
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję bardzo za odwiedzenie mojego bloga i miłe słowo. Tak bardzo Ci zazdroszczę tych warsztatów - a nie robicie przypadkiem jakiś w Krakowie. Ostatnio strasznie się nakręciłam właśnie na kompozycje kwiatowe i bardzo mi się podoba to co robicie na tych warsztatach, niestety w Krakowie nie trafiłam na nic godnego uwagi - chyba, że źle szukałam. Może masz kogoś zaprzyjaźnionego w Krk kto się tym zajmuje??? podziwiam i pozdrawiam Majka

    OdpowiedzUsuń