poniedziałek, 7 lutego 2011

Moje niebieskie hiacynty i wyróżnienia...

Kontynuuję przywoływanie wiosny:-)
Moje tegoroczne hiacynty są niebieskie.
Paaachną oszałamiająco.
    Szkoda tylko, że tak szybko przekwitają.
  Myślę, że to nasze wspólne zaklinanie wiosny trochę podziałało;-)
                We Wrocławiu dzisiaj 12 stopni!!!
    Mam nadzieję, że to już prawdziwe przedwiośnie, a nie chwilowe ocieplenie.
Tylko słońca ciągle nieco  mało:-(
                                                                                           








     





        






Przy okazji chciała bym serdecznie podziękować za wyróżnienia, które ostatnio otrzymałam:-)   





Przyszło od Dysiak z "Dysiakowa"
      i od Joli z bloga "Niecodzienny nieco dziennik"

I jeszcze jedno:
              Tym razem z "Miejsca Sympatycznych Klimatów"                                    
Wielkie dzięki dziewczyny:-)  To miła niespodzianka. Przepraszam, że nie przekażę wyróżnień dalej, ale  nie jestem w stanie wybrać 10 blogów;-(
Każdy, który mam na pasku bocznym zasługuje na wyróżnienie.
W każdym jest coś godnego uwagi i każdy jest kopalnią inspiracji.
Dla mnie największym wyróżnieniem  są Wasze przesympatyczne komentarze.
To dowód, że odwiedzacie mnie i podoba Wam się to, co robię;-)
Zapraszam, zaglądajcie, komentujcie, krytykujcie (dlaczego nie???), dzielcie się uwagami:-)
Lubię to!

Pozdrawiam bardzo cieplutko.
I serdecznie witam nowe obserwatorki.
                      Udanego i twórczego tygodnia dla wszystkich;-)
                                               Florentyna.                                   




                                      

13 komentarzy:

  1. Wiosennie u Ciebie... a ja w tym roku choruję na szafirki... pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrocław to prawdziwy szczęściarz co do pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przywołuj, przywołuj, ja też usiłuję ale u mnie deszczowo i smętnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj-jak ślicznie kwitną :) Z pewnością masz nieziemski zapach w domu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te hiacynty! :-)
    Szczególnie, gdy za oknem wieje, pada i jest szaro, tak jak u nas teraz.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi lovely lady ~~~~ I love your Beautiful photos of all your Flowers!! Im also thinking Spring right now in Texas my home. Thanks so much for becoming one of my followers you are so sweet ~~~~ Im your newest followers also.
    I hope you ane your family have a nice day. lol
    Diane

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam takie niebieskie hiacynty ale niestety ich uroda z każdą godziną przemija, ich chwile sa policzone ..ale wiosna coraz blizej i tego sie trzymajmy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnień!!
    Dołączam się do wiosennego nawoływania. Moje hiacynty też kwitną, chociaż myślałam, że będą miały bardziej intensywny kolor. Trudno, takie też są śliczne.

    Miłego tygodnia
    Tomaszowa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Warszawie też ciepło tylko ostro wiuwa. Mój hiacynt jest różowy, ale zaczyna powoli przekwitać :( Gratuluje wyróżnień. Należą się niewątpliwie. Florentynko nie zgłosiłaś się jeszcze do mnie po kolczyki z pereł http://dysiaczek.blogspot.com/2011/01/perowe-candy-pery-rozdaje-pery.html zapraszam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas też od wczoraj ciepluteńko :) choć dzisiaj troszkę chłodniej...
    Gratuluję wyróżnień :)))
    Życzę dużo słoneczka i rychłej, przepięknej wiosny :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wyróżnień !
    Hiacynty w domu tak mają , szybko przemija ich uroda , ale za to jak pachną .
    pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnień. Piękne hiacynty u mnie też kwitną na różowo i niebiesko :) Chciaż tyle mamy już wiosny :) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń