czwartek, 3 lutego 2011

A u nas już wiosna:-)

Nie za oknem, niestety, chociaż podobno idzie ocieplenie.
Dzisiejszy dzień był zupełnie nie wiosenny... Szaro, wilgotno, ponuro, mokry śnieg z nieba...
Ale nie ważne co za oknem:-)
Na naszych kursowych zajęciach królowała dzisiaj wiosna:-)
Bo dzisiaj robiłyśmy  dekoracje wiosenne i wielkanocne.
Paaaachniało hiacyntami i frezjami:-)
                    A oto mała próbka twórczości moich zdolnych kursantek














 Kolorami i zapachami próbowałyśmy zaczarować wiosnę i przyśpieszyć jej przyjście.
Myślę, że się udało:-)
                I kolejne wiankowe dekoracje:
                                  



                                                                      Wianki oklejałyśmy grubą, strukturalna korą, na której tle świetnie się prezentują delikatne wiosenne kwiaty.
    Tak pracujemy:                                                                                                                                                                                                                                                                       
     Dorotka i Basia przywołują wiosnę ukwiecając bezlistne gałązki wierzby mandżurskiej;-)                                      
                                    Pozdrawiam Was całkiem już wiosennie;-)))
                      I wiosennego nastroju życzę Wam na najbliższy weekend.
                Prawdziwa wiosna nadejdzie lada dzień:-)
      A póki co przywołujmy ją kwiatami.
       Serdeczności dla wszystkich odwiedzających mój blog.
                                                                                              Florentyna.
















                            

27 komentarzy:

  1. so beautiful - I love it -
    best wishes - Ruth

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zapachniało wiosną..piekne kompozycje, fajny pomysł z tymi skorupkami...juz mam jakis pomysł na swoj stroik ..pozdrawiam..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaach! pięknie wiosenne te kompozycje! a skorupki wesolutkie i wykorzystam sobie ten pomysł, jeśli pozwolisz ;-))
    Hiacynty i u mnie zakwitły, cieszą oczy i roztaczają słodką woń...
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. I wiosny Wam zazdroszczę i warsztatów, i wspólnego "kwiatkowania" ;))
    U nas temperatura rośnie, chociaż wczoraj padał jeszcze śnieg. Magnolia w ogródku mocno ściska pączki, niebo szare... smutno
    Biegnę więc ukwiecić nieco łazienkę, a potem do pracy - a tam uśmiechają się żonkile i hiacynty otwierają oczka. Pozdrawiam cieplutko, wiosna tuż, tuż - jeszcze tylko kilka tygodni;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbowałyście? ja stwierdzam, że się Wam udało, te cebulki małe super :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, jakie piękne te wiosenne kompozycje. W wiankach zakochałam się:))
    Jak ja już tęsknię za wiosną i kolorami, a u Ciebie proszę już wiosna:)
    Pozdrawiam z Leśnego:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piekna i ciekawa kompozycja!!! I masz racje- czas przyniesc kilka galazek do wazonu !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej, ale czad, z tymi skorupkami....
    piękna inspiracja!
    a kompozycje - co jedna to piękniejsza...
    Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kompozycje! Faktycznie, aż zapachniało wiosną :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. I feel spring smell, thanks for beautiful photos!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super warsztaty i Wasze wiosenne kompozycje!!! Chyba coś się tam wykluło:))ha ha patrzcie pod nogi:))))

    Pozdrawiam kreatywne kobiety
    Tomaszowa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Florentyno, jeśli chodzi o przepis na szalik, to wpisz w google szalik boa - wzór...od razu wyskoczy ;-)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne dekoracje zrobiłyście. Ach ja ja chce już wiosny i tych wszystkich kolorów które pokazujecie. Zdolne z Was dziewczyny, żeby u nas były takie zdolne panie w kwiaciarniach jak Wy to zaglądałabym tam codziennie:-)
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie ślicznie i wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ wiosną zapachniało. Piękne kompozycję.
    Ja z tęsknoty za ciepłem i kolorkami produkuję zimowe kwiaty.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana kompozycje wspaniałe !!!
    Ale skorupki od jajek i cebulki poprostu mnie rozłożyły na łopatki ;-) pomysł rewelacja !!!
    Ach chyba czuję u siebie te wspaniałe zapachy frezji i hiacyntów ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz przefajne pomysły. Tak jak Kaprys zachwyciłam się wykorzystaniem skorupek od jajek. kto by pomyślał, ze przy użyciu odpadka może powstać coś tak fajnego. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale powiało wiosną. No i dzięki bo niedługo dopadnie nas jakaś paskudna deprecha,a tak to nacieszyłyśmy chociaż oczy. A pomysły super. Pozdrawiam milutko i... wiosno przybywaj:)

    OdpowiedzUsuń
  19. no to ja też bym tak chciała "próbować"- wyszło pięknie:-)!!!!, chyba podpatrzę motyw ze skorupkami- super wygląda, dzięki za inspirację

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorowo, pachnąco, wiosenne, i dzisiaj już cieplej - przywołałyście wiosnę!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kompozycja wiosenna jest przepiękna. Super pomysł z wykorzystaniem skorupek.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. fioletowo- żółto- zielono- cebulkowo;-) piękna wiosna! ps- linki już działają, a gdyby nie, to: aukcje użytkownika buxbaumia

    OdpowiedzUsuń
  23. Wczoraj bezskutecznie poszukiwałam gałązek wierzby mandżurskiej , też mi się zamarzył taki wczesnowiosenny stroik .
    Wieńce bardzo mi się podobają i zastosowanie skorupek .
    pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  24. Frezje są u mnie na drugim miejscu po herbacianych różach, więc stroiki są dla mnie cudne! A pomysł na skorupki z kwiatkami w środku jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdecznie zapraszam Cie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń