środa, 2 marca 2011

Warsztaty i kursy.

Witajcie.
 Serdecznie zapraszam na Warsztaty "Wielkanoc w kwiatach", które organizujemy z Agą Mitko.


A także na kursy florystyczne: podstawowe i dla zaawansowanych.
Więcej informacji TUTAJ
Każdy zainteresowany florystyką znajdzie z pewnością coś dla siebie.
Zapraszam wszystkich chętnych:-)

A jako, że Wielkanoc nadejdzie niebawem, przedstawiam Wam jedną z moich propozycji na dekorację wielkanocnego stołu:






Zdjęcia wykonane przez Tomka Jastrzębskiego dla "NDiO-Flora"



Niniejszym uważam sezon na dekoracje wielkanocne za otwarty;-)
Pozdrowienia dla wszystkich.
Florentyna.

20 komentarzy:

  1. Oj, jaka szkoda, że mam tak daleko;/
    Aranżacja stołu czysto wiosenna, aż cieplej na duszy się robi:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna aranżacja...aż by się chciało już zasiąść do świątecznego stołu...

    pozdrawiam serdecznie i również ubolewam, ze mam tak daleko...

    OdpowiedzUsuń
  3. http://gosinoweszalenstwa.blogspot.com/
    Pomóżmy Gosi, dobrym słowem, warto!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buuuu ja chce alem za daleko. Jakie piękne cuda ty czynisz. Ten pomysł ze skorupkami jajek-FANTASTYCZNY.
    Buziole w noch

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne i cóż można powiedzieć więcej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, takie wiosenne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło by było zasiąść przy takim stole, ach jak miło :-) Cuda tworzycie Koleżanko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie uwierzysz- właśnie śniło mi się że lezę dol mojej teściowej a tam na stole Twój bukiet ze skorupkami, jak dyrydy. Buziole

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiej ochoty mi narobilas tymi warsztatami,ze chyba sprawdze loty do Wroclawia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi.:-) beautiful pictueres.:)

    have a nice day.:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebanalna kompozycja, tak naturalnie wygląda! Pomysł i wykonanie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty to masz wyobrażnię i talent, jestem pod wrażeniem.
    Do Wrocławia mam trochę daleko, ale mój syn tam studjuje, może jego wyślę. Tylko, że znając jego zdolności( to umysł ścisły), pewnie wyrzuciła byś go po 3 minutach i po pierwszych połamanych roślinkach.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przy takiej dekoracji, na stole nie musi już być nic do jedzenia - przynajmniej dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna wielkanocna dekoracja stołu. Te skorupki wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie, kto by nie chciał podzielić się jajkiem i zawartością koszyka wielkanocnego przy takim stole, no kto? Piękna aranżacja. Miło mi zajrzeć do twojego świata, zielono mi:-), wiosennie mimo tej zimowej aury za oknem.
    P.S. Dziękuję, że zajrzałaś do nas. W świecie blogowym istnieję już parę lat, z tym że jest to świat mamy i córki na zupełnie innym portalu a teraz próbuję zrobić coś dla siebie, na zupełnie innym i neutralnym gruncie, czyli w świecie wspaniałych pasji zdolnych i nietuzinkowych ludzi. Dziękuje za doping i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. O jej! Jaka piękna dekoracja wielkanocnego stołu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowita dekoracja :)Podziwiam i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa;-)
      Pozdrawiam i ja.

      Usuń