czwartek, 17 marca 2011

Wielkanocnie.


Pochmurno u mnie i deszczowo w ostatnich dniach.
A ja tak bardzo chcę już słońca i zieleni.
        W celu przywołania słonecznych dni, moje kolejne wielkanocne propozycje.




Dekoracja stołu.





      
I jeszcze nieco nietypowa "Wielkanocna Baba";-)))

  
Pozdrowienia dla wszystkich.
                                             Florentyna.

Ps. Wszystkie fotki zrobione przez Agę Mitko.                                                                          

37 komentarzy:

  1. jakie cudne ozdoby :) piekny stol :)

    OdpowiedzUsuń
  2. iście wiosennie, iście wielkanocnie!
    oglądam z czystą przyjemnością! :)
    Ściskam Cię Florentynko i pozdrawiam serdecznie! :)
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba dekoracja świątecznego stołu a użycie jajeczek przepiórczych daje tej dekoracji delikatności a "baba" hmmm choć nie ucieszy podniebienia ale na pewno cieszy oczy - super ......
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ u Ciebie pięknie przygotowany stół Wielkanocny. Jestem zachwycona;-)Te wszystkie detale i ozdoby. Śliczne.Jesteś mistrzynią w kompozycjach.
    U nas tez dzisiaj deszczowo i pochmurnie. Ale jestem dobrej myśli i czekam że słoneczko znów zaświeci i będzie pięknie. U mnie trawa już się zieleni tak wiec wiosna już nadeszła;-)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie:)
    babę poproszę:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. wielkanocna baba rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne są Twoje propozycje. Muszę coś podobnego wykombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, a jajeczko na serwetce powaliło mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi Florentyna,
    I often visit your blog and I´m pleased about your wonderful decorations - your spring decoration is so charming -
    best wishes - Ruth

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Oszałamiające! Jestem pełna podziwu dla Toich zdolności manualnych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale u Ciebie radośnie i wiosennie, mimo tej pogody za oknem, humor się poprawia:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie udekorowany stół ,cudne kompozycje i serweta na talerzu,ale wielkanocna baba najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tyle tu inspiracji i wszystko cudne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wiosenny stół. A nietypowa wielkanocna baba - cudo.....
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. oj, już by się chciało zasiąść do takiego stołu...ale nastrojowo i wiosennie ;-)))

    Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ miałam zaległości do nadrobienia. Tyle się u Ciebie ostatnio dzieje, że czytałam i oglądałam po kilka razy. Wiosna na całego...i jak już świątecznie. Miło było oko nacieszyć i podejrzeć co nowego wymyśliłaś. Przy obmyślaniu dekoracji świątecznych na pewno skorzystam z Twoich pomysłów i wskazówek - jeśli oczywiście pozwolisz?:)

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwycające dekoracje:) Przepiękne!!Uwielbiam takie naturalne ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo, bardzo urokliwie i wiosennie !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za wspaniale wielkanocne pomysly. I to nie tylko dzis ! Ag

    OdpowiedzUsuń
  21. Mimo tego ze nie znosze tulipanow, to w tej babie wygladaja niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda,że do Cibie tak daleko,bo u mnie następna uroczystoś- bierzmowanie. Gdybym miała tak pięknie udekorowany stół, jak ty to robisz, to bym nawet nie musiała gotować, bo gości z ważenia by zatkało:) A tak muszę sama coś wykombinować.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie było mnie tutaj chwile a już takie piękne ozdoby świąteczne się pojawiają, brawo, piekne

    OdpowiedzUsuń
  24. przepięknie ozdobiony stół :) baba - zachwycajaca :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne te dekoracje, zglądam do Ciebie bo przecież święta niedługo :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiedziałam, że bedą piękne ozdoby świateczne i sie nie pomyliłam Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Alez cudne te twoje propozycje. Az dech zapiera!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wielkanocna "baba" podbiła moje serce!Podziwiam talent i zręczne ręce - kruche tulipany to szczególnie trudny florystyczny materiał.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne dekoracje...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  30. Hoi Florentina, dank u voor het volgen van mijn blog.
    Wat maak je een mooie bloemstukken!!!! de decoratie op het servet vind ik ook bijzonder gevonden.
    Ik ga je ook volgen hoor !!!
    Fijn weekend

    OdpowiedzUsuń
  31. Florentyno, pzrepiórcze jajeczka, to jest TO!!! Wiosna zbiera sę u Ciebie śpieszniej, klimaty ... Te same...
    Pozdrawiam Hanusia

    OdpowiedzUsuń