poniedziałek, 21 marca 2011

Wiosna i wielkanocny wianek.

Nareszcie jest!!!!!!!!!!!!
Słońce od rana zagląda zza firanek.
Powietrze paaaachnie;-)
Ptaki też wyczuły, że przyszła, bo rajcują bez opamiętania.
WIOSNA MOI DRODZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeszcze nieco nieśmiało wychyla się z ziemi...
                 ... krokusami

                        















...puszkinią...


...intensywną zielonością mchu...
Nieco nieśmiało, ale z każdym dniem będzie się tej nieśmiałości wyzbywać;-)
Rozkwieci się coraz śmielej i odważniej, aż w końcu wybuchnie kolorami i zapachami!

WIOSNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tęskniłam za nią tak bardzo, że w którymś momencie planowałam nawet odlot do ciepłych krajów;-)))))))

                                              
Na szczęście wrodzone poczucie obowiązku nie pozwoliło mi zostawić tutaj tylu niedokończonych prac;-)))
Zostałam
   I doczekałam się!
                                                Przyszła!!!!!!!!!!

A z nią przypływ sił witalnych, jakiejś nieokiełznanej radości i chęci do działania.
Wiosenne prace czas zacząć!

A póki co pokażę Wam jeden z moich ubiegłorocznych wielkanocnych wianków:


Pozdrawiam bardzo serdecznie i bardzo wiosennie;-)
Florentyna.
                                          

                                              

24 komentarze:

  1. sliczny wianuszek czekam na nowe. no widac ze odlatujesz w niebezpieczna zabawe.a jakby sie zwrotnica zmienila i nozka ugrzezla oj ty ty .uwazaj na siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny wiosenny wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianuszek piękny, mnie zainteresowała ta roślinka, która nazywa się Puszkinia, czy to jest roślina cebulowa?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny wianeczek! Już pachnie nawet wiosną, oby nie postraszyło nas śniegiem jak parę dni temu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze pięknie u Ciebie. U mnie na razie z wiosną krucho. Krokusy ledwie zaczynają się pokazywać o reszcie nie wspomnę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz fajną wiosnę ....zazdroszczę i pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna wiosenka, takie pierwsze kwiaty najbardziej cieszą! a wianek cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianuszek sliczny.I ta polska wiosna taka piekna!U mnie tez dzis taki piekny,sloneczny dzien.I nareszcie snieg zaczyna topniec :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, Florentynko, dzisiejszy dzień w pełni zasługuje na miano Pierwszego Dnia Wiosny ;-)
    jest tak cudnie, ze nie mogę wysiedzieć w biurze... zresztą - sama wiesz!
    Wrocław jak zazwyczaj rozpieszcza nas aurą ;-)
    A co z naszą "czekoladą"? Może skusisz się na wypad na wieś?
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. No w końcu czuć ją nawet w powietrzu:)
    Aż chce się żyć i robić;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekny wianek. Cieszymy sie, ze mimo wszystko ni odfrunęłaś tym bardziej, że wygrałas candy u Peninii Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  12. oj dobrze , że nie odleciałaś:-)bo kto by serwował takie cudności na zgłodniałe moje oczęta:-)?Wianuszek powala- cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  13. Wianek jest boski. Spróbuje sobie taki zrobić, choć na bank nie wyjdzie mi taki ładny jak twój. Jajka przepiórcze już mam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wianeczek i kwiatuszki również! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. ;)PiĘkNy wianuszek...fajna inspiracja, spróbuje zrobić podobny wianuszek:))..zapewne nie będzie taki oryginalny jak Twój.. no ale chęci są:)) Buziolki;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witajcie kochane dziewczyny.
    Miło mi, że wianek się podoba i że może być inspiracją.

    HALINKO - te tory są zupełnie martwe, od lat nie jeździł po nich żaden pociąg, więc byłam spokojna o całość nóg;-)

    EDYTO i TAMARO - miła jest świadomość, że ktoś jeszcze oprócz mojej drugiej połowy, cieszy się, że nie odleciałam;-))))))
    I dziękuję Ci Edytko, że napisałaś mi o wygranym candy, bo nie wiedziałam.

    JOLU - tak, puszkinia jest rośliną cebulową. Cebulki sadzi się jesienią, jak tulipany i narcyzy.

    JANECZKO - fakt, my tu na Dolnym Śląsku jesteśmy uprzywilejowani, wegetacja jest przyspieszona o około dwa tygodnie w porównaniu z północą.
    Za to kiedy u nas kwiatki już przekwitną, Ty będziesz się mogła jeszcze nimi cieszyć;-)

    INKWIZYCJO - czekolada, to nawet śni mi się po nocach;-)
    Ta nasza z malinami oczywiście.
    Na wieś to nawet bardzo mam ochotę, tylko z czasem nieco krucho.
    Mam nadzieję, że przed świętami w końcu nam się uda nadrobić czekoladowe zaległości;-)))

    AGNIESZKO, KATE - wianek robi się bardzo łatwo, jest tylko oklejany materiałem ozdobnym, więc z pewnością Wam się uda.
    Jajeczka na tym moim są sztuczne, jako że był wysyłany pocztą, a takiej podróży delikatne wydmuszki przepiórcze chyba by nie wytrzymały.

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki piękny "jajeczkowaty" :)))) super pomysł !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że nie odleciałaś do ciepłych krajów bo u nas wiosna najpiękniejsza. Sądząc po kwiatach u Ciebie nawet już bardziej zadomowiona niż u mnie.
    Wianeczek piękny. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w ogrodzie jeszcze nie ma tak pięknie.
    Wianuszek-cudo.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczny jest ten wianeczek!och jak ja sie ciesze ze wiosna juz jest tu!pozdrawiam
    Dorota

    www.jewellerybijou.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne krokusy - zwiastunki wiosny. Wianuszek wielkanocno - wiosenny - cudo!
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne wiosenne zdjęcia. Oby wiosna już rozgościła się na dobre;-)))
    Wianek jest śliczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawde piekny wianek !!!!!!!!!!! sama zabieram sie aby zrobić wianuszki ale to musi teraz poczekac pozdrawiam cie serdecznie monia

    OdpowiedzUsuń