czwartek, 21 kwietnia 2011

Wiankowe trio i rozwiązanie zagadki;-)

To już ostatnie wianki zamówione na tegoroczną Wielkanoc.
Tym razem trojaczki;-)

Największy ma być ozdobą drzwi.


















Średni udekoruje świąteczny stół.


Najmniejszy będzie leżał na ławie.



















I jeszcze rozwiązanie zagadki z poprzedniego posta:


Te czarne owocki należą do bluszczu pospolitego (Hedera helix).
Właśnie teraz dojrzewają.
Wyglądają fantastycznie, ale uwaga!!!!!! - są trujące (tak jak i wszystkie pozostałe części bluszczu).

Bardzo lubię owocki bluszczu w kompozycjach.
Wyglądają uroczo;-)



Druga fotka nie sprawiła Wam kłopotu.
Odgadłyście prawidłowo: faktycznie delektowałyśmy się zieloną "rozkwitającą" herbatką. Nie dosyć, że wygląda wspaniale, to jeszcze smak ma rewelacyjny.


Kwiatowe zdjęcia czekają na pokazanie, ale to chyba następnym razem.
Coś dziwnego dzieje się ostatnio z moim czasem.
Zupełnie niedawno wydawało mi się, że do świąt daleko...
A dzisiaj właśnie zorientowałam się, że to chyba za dwa dni;-)))
No to pytam grzecznie: co się stało z tym dłuuugim czasem, który był jeszcze do świąt?????
I jak zwykle potrzebowała bym chociaż kilku dni więcej...

Z zamówieniami się co prawda uporałam, ale może warto było by zrobić coś dla własnego domu;-)))
Zanosi się na to, że szewc jak zwykle zostanie bez butów...

Co tam, mam jeszcze dwa dni, może coś uda się zrobić;-)


17 komentarzy:

  1. NO ja mam dokładnie tak samo - właśnie przykleiłam kokardki na ostatnich pisankach, ale dla siebie nie zrobiłam nic ;-)
    Jutro ze wsparciem córuni zamierzam popichcić.
    Troszkę wyluzuję w te święta... czasem trzeba.
    Życzę Ci bardzo owocnych dni przedświątecznych.
    I oczywiście pięknych dni świątecznych!
    Ściskam czule...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, widzę żeśmy sobie w tym samym czasie pisały ;-) Ale cóż to za nowy "nick", taki tajemniczy? a gdzie ta pierwsza Flo?? ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku bojkotuje swieta, nie mam ani jednej ozdoby wielkanocnej choc pewnie jutro dam sie wyzyc dzieciakom na pisankach,w kuchni mam zamiar spedzic niezbedne minimum czasu i mam zamiar sie niczym nie przejmowac :)

    Wianki, jak zwykle zrobilas sliczne,a o tej herbatce pietwsze slysze i widze .

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne wianki. Ja dopiero jutro cos może z ozdób dla siebie ukrecę , kurcze, czas tak szybko zleciała od swiąt BN, ech ....
    Wesołych Swiąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Florentynko dziękuję za życzenia, Tobie również szczęśliwych, radosnych i pogodnych Świąt w gronie najbliższych ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wianuszki. Zdrowych i radosnych Świat Wielkanocnych życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. W życiu by nie odgadła, już nie wspomnę o tym, że nawet nie mialam pojęcia, że bluszcz ma owoce:)
    Radosnych i spokojnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoneczka i dużo radości w czasie Swiąt wielkiej Nocy ..POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaj przepięknie malowanych
    Świąt słonecznie roześmianych
    W poniedziałek dużo wody
    Zdrowia, szczęścia oraz zgody
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej, chyba muszę zaglądać :) pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd ja to znam;)
    Wesołego alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te kulki, będę jutro na działce i zaglądnę pod bluszcz...;-)))

    Pięknych i Radosnych Świąt ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę zdrowych i radosnych Świąt w pięknej rodzinnej atmosferze,przyjaźni i miłości:)Dużo słoneczka!Wiosennie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świat Wielkanocnych,
    pokoju ducha, wiary w Boga i w Ludzi.
    Umiejętności dostrzegania piękna tego świata
    i oczywiście wiary w Siebie i swoje możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odwiedziny, miłe komentarze i piękne życzenia:-)
    Wam również wszystkiego co najlepsze w ten świąteczny czas.
    Wiosenne buziaki ślę;-)
    Florentyna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny wieniec lekki wiosenny, świąteczny.
    Życzę Ci wesołych świat.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hallo Florentyna,
    ich mag deine Kränze sehr - wunderschön sehen sie aus - ich wünsche dir eine schöne Zeit - lg. Ruth

    OdpowiedzUsuń