wtorek, 31 maja 2011

Bajkowa Kraina

Jutro Dzień Dziecka;-)
Przy tej okazji przedstawiam Wam moją propozycję dekoracji stołu na przyjęcie dla Maluszków;-)
Zdjęcia zrobione przez Tomka Jastrzębskiego dla NDiO-Flora
































































































































































Wszystkim dzieciom dużym i małym serdeczne życzenia z okazji ich święta;-)


Radosnego i pogodnego
Dnia Dziecka;-)
                  FLORENTYNA


31 komentarzy:

  1. jak słodko. az znowu chcialoby sie byc dzieckiem :) gratuluje pomyslu i zdjec.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie przedszkolne...nie wiadomo co prawdziwe a co plastik, no oprócz żabek, tandetą jadą, że strach.
    Wyrażę się grzecznie - żal mi dzieci wychowanych w plastikowych namiastkach natury, widać komuś się nie chciało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powaliłaś mnie na kolana. Stół wygląda bajecznie. Każde dziecko poczułoby się jak we śnie przy takim stole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój trzylatek nie mógł się odkleić od komputera:"pokaż żabkę, pokaż biedronkę....
    To chyba mówi samo za siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pieknie , cudenka :) dzieci będa zachwycone i mamy też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieckiem juz nie jestem ,ala sama z chęcia zasiadłabym przy takim stole :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jej jaka piękna dekoracja !!!
    Szkoda, że mój wiek już nie kwalfikuje się na takie przyjęcia ...
    ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej..ale kolorowo i rzeczywiscie bajkowo, bardzo mi sie podoba!
    pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Liebe Florentyna,
    vielen lieben Dank für Deinen Kommentar. Nun bin ich auf Gegenbesuch :0). Du hast einen wunderschön Blog. Leider kann ich es nicht lesen :0(.
    Viele liebe Grüße Barbara

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczarowana kraina :) Niesamowita dekoracja. Żabki mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje , na wzajem Florentyno!
    Jeszcze dużo dziecka we mnie zostało bo nie mogę oderwać się od tych zdjęć , zupełnie inny świat , bajka .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się tak nie bawię, ja chcę być dzieckiem i chcę zasiąść przy tym stole, tak !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie urzekło...cudnie! Szczególnie truskawy i stokrotki niezwykle urokliwe... moje ulubione:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale to miłe. Ma się wrażenie, że zaraz wyskoczy krasnal Hałabała i zacznie zajadać te piękne truskawki :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Witajcie dziewczyny;-)
    Dziękuję za przemiłe komentarze.
    Cieszy mnie, że moja "Bajkowa Kraina" znalazła uznanie w Waszych oczach;-)
    Największym komplementem dla mnie jest fakt, że podoba się dzieciaczkom;-)(Dom działań różnych - uściskaj synka ode mnie;-)
    Lambi-witaj na moim blogu;-)
    Dziękuję za krytyczny komentarz.
    Miło,że takie są, bo mogło by mi się w głowie poprzewracać;-)))))
    Zgadzam się z Tobą w jednym: dzieciom od najmłodszych lat trzeba pokazywać rośliny, uczyć je rozpoznawać i podziwiać ich piękno.
    Dlatego w mojej aranżacji nie ma ani jednego sztucznego kwiatka;-)
    Cały materiał roślinny jest najprawdziwszy na świecie;-)))

    Dysiak - tak właśnie może być;-)
    Bo przecież u skrzatów trwa akurat zbiór owoców;-)))

    Bulma - stokrotki są "oszukane" - to bardzo drobna chryzantema gałązkowa;-)

    Serdeczności dla wszystkich.
    Florentyna

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna kompozycja, a ze niektore elementy nie sa prawdziwe ? coz taki swiat nas otacza. Efekt jest wazny i wrazliwosc dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wprawdzie już po Dniu Dziecka, moje dzieci są dorosłe, ale z przyjemnością oglądałam propozycje przygotowania stołu dla dzieci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gigo dzięki za odwiedziny i sympatyczny komentarz;-)
    Ja ciągle nie mogę dodawać komentarzy na Twoim blogu;-(((

    Halinko - dzięki za miłe słowa.
    Niektóre elementy niestety nie mogły być prawdziwe.
    Trudno mi było znaleźć prawdziwe skrzaty, a i żywe żaby za nic nie chciały współpracować;-)))))
    Masz rację, najważniejsza jest radość w oczach dziecka.
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Liebe Florentyna,
    was für ene zauberhaft verspielte Dekoration - ich wünsche dir ein wundervolles Wochenende - lg. Ruth

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna robota, podziwiam! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dear Florentyna
    Oh.... very nice pictures with the strawberries!
    Happy weekend! Hugs Yvonne

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna oprawa stołu. Prawdziwy krasnalowy świat. Sama chętnie bym spędziła jakieś małe przyjęcie przy takim stole;)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja myślałam, ze już Ci się znudziłam :-(. Ja tez miałam kłopoty z umieszczeniem komentarzy u Ciebie, ale jak zmieniłam przeglądarkę na Firefox jest ok. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Bajeczny widok :)

    Pozdrawiam ciepło
    Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale przecudna aranżacja. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  26. Florentyno - blog Twój otwiera mi się koło 10 minut. Może to być wina laptopa męża. Ale nie o tym. Szukam do Ciebie maila i nie znalazłam.
    Jeśli możesz skrobnij do mnie:
    kankankaa małpa gmail kropka com

    Pilnie szukam kontaktu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Florentyno! Jak tu u Ciebie pięknie i truskawkowo! Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna bajkowa dekoracja!

    OdpowiedzUsuń