niedziela, 1 maja 2011

Komunijne inspiracje.


Mamy maj:-)
A wiadomo nie od dzisiaj, że jak maj, to komunie.
Przedstawiam Wam kilka propozycji.


Klasyczna w zieleni i bieli:




W różowej tonacji z hiacyntem i chamelaucium w roli głównej.



W zielono-białych barwach, tym razem bez wianuszka.

I jeszcze propozycja komunijnej dekoracji stołu. Też w bieli z zielonymi akcentami.





Wszystkie kompozycje robione jakiś czas temu dla "NDiO Flora".
Fotki Agnieszki Mitko.





Do zobaczenia;-)

Florentyna

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ozdoby głowy. Podoba mi się ozdoba świecy, ślicznie to wygląda. Aranżacja stołu przepiękna, lekka i delikatna:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Drodzy Florentyna,
    Dla mnie to najpiękniejsze zielone i białe, do dekoracji stołu. To bardzo romantyczne. Także poprzedniego postu o żonkile było bardzo miłe. Ponieważ mamy kilka.
    Miłość,

    Mariette

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza komunia to chyba jeden z powodów dla ktorych lubie pracować w maju ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne biało-zielone kompozycje. Te stroiki na stół najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne wianki, piękne ozdoby, biało-zielone naj naj :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna aranżacja stołu !!
    Komunijna kompozycja w różowej tonacji mnie urzekła !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dekoracje,bardzo subtelne. Jak dobrze,że coraz częściej mamy decydują się właśnie na takie ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianki przecudne, szczególnie w tonacji różowej aż mi szkoda, że do komuni właśnie posyłam synka :):) a więcej córek nie mam :):)Może kiedyś wnuczce, jeśli takową Bóg mnie obdarzy, bo pomysły masz dziewczyno wspaniałe :):):) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym miała córkę miałabym wielki kłopot z wyborem. Wszystko prześliczne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, Flo, znowu nowy banner... jak zwykle piękny!
    Mój siostrzeniec idzie w tym roku do komunii, może skorzystam z inspiracji i coś siostrze podpowiem w kwestii aranżacji stołu?
    Urocze te dziewczyneczki ;-)
    Ściskam czule ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój typ to ta propozycja w tonacji różowej. Sprawia to sentyment do tego ważnego dnia moich córek. Wszystkim trzem wiłam takie precelki z włosów na żel i dokoła tego koczka mocowałam wianuszek z margerytek z zielenią, wykonane przez zaprzyjażnioną florystkę. Cudnie to wyglądało na każdej główce. Gdy wspominamy to czasem, mimo zmiany wieku, stylu,mody itd. , wszystkie mówią, że lubiły tą formę ozdoby.
    Twoje modelki przecudnie wyglądają, a stół to po prostu mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudne te wianuszki i stół też pięknie ubrany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń