piątek, 13 maja 2011

Nasz dzień pracy;-)

Kilka dni temu w pięknej scenerii Wrocławskiego Ogrodu Botanicznego pracowaliśmy nad kompozycjami niezapominajkowo-ziołowymi.
My, czyli: Aga Mitko, Kasia Nawrot-Radwan, Marek Kucharski i pisząca te słowa Jolanta Supel (Florentyna;-)
Pogoda była jak na zamówienie.
To był nadzwyczaj udany dzień;-)




Ogród Botaniczny we Wrocławiu to naprawdę miejsce magiczne;-)


















Aga biegała z aparatem, fotografując efekty naszej pracy, a ja biegałam za nią, fotografując ją przy pracy.

Nasze fantastyczne modelki: Kinga i Róża spisały się na piątkę, chociaż były chwile, że padały ze zmęczenia...

Różyczka miała chwilami chyba dosyć i trzeba było ją dotransportować do miejsca pozowania;-)))

Ta praca naprawdę była męcząca i mała modelka potrzebowała odrobinę wypoczynku;-)))
Poniżej migawki z naszego pracowitego niezapominajkowego dnia;-)


A na koniec wspólne pozowanie;-)


Pozdrawiam niezapominajkowo;-)

FLORENTYNA



4 komentarze:

  1. Świetna fotorelacja. Byłam w ogrodzie botanicznym we Wrocławiu i faktycznie jest tam przepięknie. Mam tam zrobionych mnóstwo zdjęć bo tyle jest pięknych aranżacji. Mam nadzieje, że niebawem jeszcze tam pojadę.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, jak miałyscie fajnie..

    Moj post z powrócił na swoje miejsce , ale bez komentarzy - nie ma to jak 13 stego :))

    OdpowiedzUsuń
  3. We Wrocławski ogrodzie niestety nie byłam , ale może kiedyś , natomiast lubię Poznański Ogród Botaniczny , może nie zbyt duży , ale ma kilka uroczych zakątków i jest niedaleko od mojego domu .
    Niezapominajki w tym roku znalazłam w pobliskim lesie , całe polanki , byłyśmy oglądać je kilka razy , ślicznie wyglądają pośród leśnej zieleni .
    Modelki to te dziewczynki od wianków ? - śliczne rusałki .
    Pozdrawiam serdecznie -Yrsa

    OdpowiedzUsuń