niedziela, 26 czerwca 2011

Garść pojarmarkowych wspomnień...

Wrocławski Jarmark Świętojański właśnie dzisiaj się kończy


Przedstawiam Wam kilka wspomnieniowych fotek.
Jak już pisałam w Rynku przy pręgierzu przygotowaliśmy niewielką wystawę florystyczną.




Oto sprawcy całego zamieszania;-)






Kasia Nawrot-Radwan



Kazia Wilczyńska



Agnieszka Mitko



Marek Kucharski



Jolanta Supel



A w niedzielę 19 czerwca w godzinach popołudniowych Wrocławski Rynek opanowały cudnej urody nimfy, rusałki, świtezianki i inne boginki świętojańskie...


Popatrzcie jak pięknie prezentują sie w wiankach, które dla nich uwiliśmy;-)
















Na zakończenie tego fantastycznego dnia odbyły się warsztaty wiankowe dla dzieci.
Prowadzący wystąpili oczywiście w obowiązkowych organizacyjnych nakryciach głowy;-)))










Serdeczności dla Wszystkich, którzy mnie odwiedzają.
Witam też bardzo cieplutko nowych obserwatorów.




























Ps. Zdjęcia wykonały: Aga Mitko, Kasia Nawrot-Radwan i ja.


Ps. 2 Frajda - wielkie dzięki za pomoc - jak widzisz udało mi się wszystko dzięki Tobie trochę poprawić. Pozdrawiam bardzo serdecznie.












44 komentarze:

  1. Fajna impreza, miło pooglądać fotki.
    Ja nie pomogę w rozwiązaniu Twojego problemu - nie znam się na tym zupełnie. Może jakoś "się samo" unormuje - ostatnio różne psikusy dzieją się na blogach, po czym ustępują.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia:) Cudne wianki i aranżacje kwiatowe:)
    A co do blogowych problemów, to nie potrafię Ci pomóc:)przykro mi..

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze,że dotarłam do komentarzy i mogę napisać... pięknie było na jarmarku;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prace, szkoda że nie widziałam w realu :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. To fantastyczne co robicie. A problemu nie pomogę Ci rozwiązać. Ja bym zajrzała do Google pomoc, albo nawet napisała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba wyciąć z kodu HTML tę sekcję:
    span class="Apple-style-span" style="color: #274e13;">






    /span>
    Ona się powtarza wielokrotnie.
    A jarmark przegapiłam i żałuję słusznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. taka sekcję:
    span class="Apple-style-span" style="color: #274e13;"
    b
    i
    br
    /i
    /b
    /span
    br

    OdpowiedzUsuń
  8. Super relacja. Najpiękniej oprócz Nimf, oczywiście, prezentuje się odziany manekin.
    Wywarł na mnie, ogromne wrażenie.
    Ale , już, same rośliny, dobrane na wianki, ściskają z urody, za gardło.
    Cudne wszystkie kompozycje.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjecia! Szkoda, ze tam nie bylam!

    Sciskam

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tam byłam, wianki uwiłam i nawet nosiłam ;)))))
    Było bardzo fajnie :))
    Pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  11. No cudne te nimfy w wiankach - kawał dobrej roboty odwaliliście :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie impreza była super udana.
    Warto było się napracować.
    Wrocławianki, szkoda, że nie dotarłyście.
    Może następnym razem, bo myślę, że to nie jest nasze ostatnie słowo;-))))

    Frajda - jeszcze raz dziękuję za pomoc! Trochę mi się udało tego posta okiełznać;-)

    Viola - jak miło, że się odezwałaś. Zapraszam częściej.
    Specjalnie dla Ciebie dorzuciłam jeszcze jedną fotkę;-)
    Wianki dla bliźniaczek uwiłaś rewelacyjne!

    Dziękuję wszystkim Wam za odwiedziny i miłe słowa.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace, wianki cudnej urody. Szkoda,że mnie nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nimfy były cudowne, szczególnie w tych wiankach.
    Uwielbiam Wrocław.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też byłam i widziałam...i się nie załapałam, bo tak byliście oblegani! Następnym razem poproszę o wejściówkę po znajomości ;D Bo ja też chcę taki cuuudny wianek!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasica53 - dlaczego się nie ujawniłaś???
    Wianek by się z pewnością znalazł!
    "Wejściówkę po znajomości" na kolejną imprezę masz jak w banku;-)))
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Impreza wygląda na udaną, pomysły super, ale nimfy biją wszystko o głowę:)Cudowne są! Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też się dołączam do ochów i achów było z pewnością wspaniale, widać po waszych uśmiechniętych minkach
    Pozdrawiam z okolic Rybnika, gdzie też takie imprezy powinny mieć miejsce;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odrobinę zazdroszczę tej imprezy , po minach widać , ze wszyscy dobrze się bawili .

    OdpowiedzUsuń
  20. piekna impreza ..kwiaty w róznych odsłonach , gratuluje pomysłu :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Danke für Deinen Besuch und Deinen Kommentar auf meinem Blog!
    Ich habe ebenfalls Heute Morgen bei Dir reingeschaut und Deine grossartigen Fotos bewundert. Google hat mir als Übersetzungshilfe gedient. Mich freut es, dass ich Dir deutsch schreiben kann.
    Ich wünsche Dir einen schönen Wochenstart und schicke Dir liebe Grüsse
    Margrith

    OdpowiedzUsuń
  22. Super impreza i piękne zdjęcia aż żal że nie mogłam tam u Was być ...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę ,że ta ukwiecona impreza udała się znakomicie. Sztab rusałek wygląda bajkowo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jolu a ja myslalam ze wczoraj mialam zaćmię a dzisiaj mnie olśniło :)))
    A jednak nie ;)

    Moje rusałki starsznie pokrzywione na tych zdjeciach bo słonko im w oczy świeciło;)))
    Ale za to mam nagrany komórkom przemarsz Świtezianek :)))

    Ps. Zagladam do ciebie często ale siedzę cichutko jak myszka :))
    Buziaki Viola

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne Polskie dziewczyny w przeslicznych wiankach. Bardzo ciekawa impreza na promowanie kwiatow, tradycji oraz kreatywnosci. Dziekuje za relacje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś niesamowitego. Że tez udaje się robić takie cuda z roślin! Ale wianki i rusałki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziewczyny świetna impreza, piękne wianeczki oraz twarze dzieciaków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka szkoda że nie było mnie cały czerwiec we Wrocławiu :(
    pozdrawiam
    E.

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystko wspaniała, cudawianki, konstrukcje itd
    A i nawet facet jest, fajnie, fajnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Widać, że czas naprawdę udanie spędzony. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej Florentyno .Też chciałabym taki wianek na głowę . Nie odpisujesz nic na mojego maila więc tu Cię znalazłam. Pozdrawiam .Lucy .

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczna impreza:) Tylko żal, że za daleko.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. widze,ze choc dzien intensywny to udany. super. a warsztaty dla dzieci i prace bomba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Liebe Florentyna
    Wow.... das sind ja herrlich Bilder! Wunderschön! Vielen Dank auch für Deinen lieben Kommentar auf meinem Blog.
    Eine sonnige Woche wünscht Dir Yvonne

    OdpowiedzUsuń
  35. What an incredible blog you have. I really love to virtually travel around different countries, thanks to my blogger friends. I'm so glad to be following you.

    OdpowiedzUsuń
  36. beautiful!! love the girls with the flowers in the hair :-)

    nora

    OdpowiedzUsuń
  37. Oh.!Dear Florentyna you made always beautiful and fun images where the people are all together!The little girls are so lovely!
    Have a great days! mOnica

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję Florentyno za odwiedziny /wiem wiem mocno po czasie, ale jakaś taka nieoblatana jestem jeszcze w tej blogowej technice/. Fantastyczny jarmark, kreatywni kwiatowi artyści, a wiankowe panienki zachwycające. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  39. Very beautiful photos!
    Cinzia

    OdpowiedzUsuń
  40. Eine wunderschöne Veranstaltung. Die einzelnen floristischen Arbeiten sind alle sehr schön geworden.
    Die Mädchen mit den Blumenkränzen sehen zum Verlieben aus.
    Grüße
    Anette

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, chcialabym to zobaczyc na wlasne oczy, musialo byc wspaniale:)
    Pozdrawiam niezwykle cieplo

    OdpowiedzUsuń
  42. Liebe Florentyna,
    die Bilder sind toll! Leider versteh ich nicht, was du schreibst.
    Ganz liebe Grüße
    Melanie

    OdpowiedzUsuń
  43. Rusałki i nimfy nie miały piękniejszych wianków!

    OdpowiedzUsuń