czwartek, 21 lipca 2011

Zaproszenie do Wrocławia i kilka letnich kompozycji

We Wrocławiu od wczoraj pada...
Ale niezależnie od tego zapraszam serdecznie na Wrocławski Rynek.
Przy głównym wejściu do Ratusza można obejrzeć naszą florystyczną aranżację.

 Praca jest wstępem do większego projektu, który ma na celu promocję naszego miasta poprzez podkreślenie kwiatami piękna wrocławskich zabytków.






























































Praca sponsorowana przez   "NDiO-Flora




Pokazuję jedynie małe fragmenty.
Całość do obejrzenia na Wrocławskim Rynku.

A na deser proponuję Wam kilka letnich aranżacji:

Wianek z czesanej pałki wodnej:

Zielony letni bukiet:
























Bukiecik z kwiatów ogrodowych


































Pozdrawiam serdecznie.

Florentyna

35 komentarzy:

  1. Wianek jest rewelacyjny. Pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe propozycje, a aranżacja schodów cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kompozycje. Jak zwykle wpatrywałam się kilka minut by nasycić wzrok. Szkoda, że jestem tak daleko od Wrocławia bo zapewne skorzystałabym z zaproszenia. Niestety w moim ogrodzie wszystkie kwiaty pomału obumierają od tego deszczu. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne, ale wianek mnie zachwycił. Szkoda, że mam tak daleko do Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że pada, kwiatki nie zwiędną:-) ratuszowe to schody? zielone kompozycje bardzo ładne:-]

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, świetna robota :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. soooo wunderschön, ganz herzliche Grüße von Kathrin

    OdpowiedzUsuń
  8. so wunderschön !!! herzliche Grüße von Kathrin

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie, pieknie, pieknie!

    Pozdrawiam!

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się zielony letni bukiet. Na wystawę niestety nie przybędę, ale zaproszę córkę, która jest na Erze Nowe Horyzonty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dearest Florentyna,

    Wow, to see one of the finest floristic artwork I have to visit your blog!
    Have a great weekend.

    Lots of love,

    Mariette

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, bukiety rewelacyjne. I Rynek też, tylko jak tam dotrzeć z niemowlakiem, kiedy tak leje obłędnie? (pytanie retoryczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nominowalam Cie do nagrody, mam nadzieje, ze zechcesz sie w to pobawic ... Odbierz ja u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jadę! Dlaczego tak leje??!!
    Dobrze, że popatrzeć mogę, cudowne kompozycje - i zupełnie suche ;-))
    Kiedy Ty robiłaś te zdjęcia, Flo, przed porą deszczową? ;-)
    Ściskam Cię czule!

    OdpowiedzUsuń
  15. wianek jest mega cudny! jakich owocków do niego użyłaś? chociaż mam gazetę, nie potrafię rozpoznać na zdjęciu :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Kompozycje kwiatowe fantastyczne. Szkoda, że jestem tak daleko od Wrocławia. Zachwycił mnie wianek z pałki. Wiesz widziałam w ubiegłym roku taki wianek z ułożonymi na nim kwiatami z pałki czesanej. Ten Twój bardziej mi się podoba.Wiem jak dużo pracy wymaga rozczesanie liści pałki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że wcześniej nie wiedziałam o tym projekcie. Właśnie w tym czasie byłam na Dolnym Śląsku i przejeżdżałam przez Wrocław. Ale pooglądam sobie choć zdjęcia, które zrobiłaś. Cudności prawdziwe:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten zielony bukiet mnie zauroczył wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kompozycje, szczególnie zielony letni bukiet. Istne cudo. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie, gratuluję. A do Wrocławia jakoś stale mi nie po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja rodem z Wrocławia tego nie widziałam :-(((. Niestety teraz mieszkam na Górnym Śląsku i trochę drogi tam mam. Bukiet nr1- zielony letni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Liebe Florentyna
    Das sind ja wieder herrliche Bilder! Wunderschön! Die Blumengestecke sind ein wahrer Traum!
    Herzlichst grüsst Dich Yvonne

    OdpowiedzUsuń
  23. Uważam, że to niesprawiedliwe- po 1. dlaczego Wrocławianie prócz urokliwego miasta mają jeszcze tak piękną dekorację??Po 2. Ty piszesz 'bukiecik z kwiatów ogrodowych' a prezentujesz Arcydzieło sztuki florystycznej, a po 3. widziałaś Kingę Preis w Opolu?:> Właśnie sobie przypomniałam, że lubisz Demarczyk...:)))Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nominacja do nagrody ONE LOVELY BLOG AWARD, ZAPRASZAM: http://frajdap.blogspot.com/2011/08/niespodzianka-nieprzyrodnicza.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach, ten Twój Wrocław! Może by się tak do Łodzi lekko przybliżył? ;)

    Przy okazji - zapraszam do siebie - jeśli tylko sobie tego życzysz - po odbiór wyróżnienia :)

    http://prezentowisko.blogspot.com/2011/08/dziekuje-wyroznienia-sa.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne bukiety. Mam nadzieje, ze pokazesz pozniej wiecej zdjec z Wroclawia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Beutiful arrangements. Have you made them by yourself?They look fabulous!!!!A BIG COLOURFUL KISS

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała inicjatywa i przepiękne są te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zielony bukieci jest piekny. Taki delikatny a zarazem zaskakujacy w swej prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jolu, wszystkie kompozycje śliczne, ale wianek i zielony bukiecik po prostu.... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Very nice! I like the combination of fruit and flowers. Have a nice week

    OdpowiedzUsuń
  32. Come with me and I'll show you my music site.. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wianuszek prześliczny , a aranżacje jak z bajki, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejuniu, jakie tu wszystko śliczne jest :)
    Z ostatniego wrzutu mój faworyt to zielony letni bukiet. Czy tam są pigwy?

    OdpowiedzUsuń