poniedziałek, 5 grudnia 2011

Czerwieni czar;-)

Produkcja wianków i stroików świątecznych idzie pełną parą;-)
I natychmiast trafiają na nasze jarmarkowe stoisko.
Tylko niektóre udaje mi się "po drodze" sfotografować;-)))

Lubię zabawę kolorem, dlatego też tworzę dekoracje bardzo zróżnicowane kolorystycznie: a to chłodne fiolety, zielenie, czy błękity, to znów skrzące się ciepłem oranże i połyskujące złoto...
Ale przyznam się Wam po cichu, że w tym roku zakochałam się na nowo w tradycyjnej czerwieni;-)
Ciągle jeszcze się zastanawiam jaki kolor będą miały tego roku moje domowe święta.
I wiecie co, chyba wygra tradycyjna czerwień;-)
Po latach zimnych fioletów, kontrastowej czerni i bieli, chłodnej bieli vintage, coraz bardziej mam ochotę, aby w moim domu zagościły  ciepłe czerwone dekoracje.
I wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że tak już zostanie;-)

Póki co popatrzcie na czerwone wianki i ozdoby, które udało mi się sfotografować zanim trafiły na stoisko.
Jako pierwszy, wianek adwentowy w płatach brzozowej kory (dobrze już Wam znany, bo pokazywałam takie już rok temu)





























Nieco inna wersja takiego wianka, tym razem w naturalnej, "zgrzebnej" korze:






























I jeszcze wianek na ścianę lub drzwi, oczywiście w ognistych czerwieniach:


































Na zakończenie, na fali "wszystko czerwone";-))), spójrzcie jeszcze jaką dekorację wiszącą (zamiast tradycyjnego wianka) wykonała jedna z moich kursantek na zajęciach.






Pozdrawiam  cieplutko.
        FLORENTYNA



49 komentarzy:

  1. Piękne pomysły na Święta. U mnie chyba w tym roku srebro i granat.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i soczyście - lubię takie barwy na Święta :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie ten pierwszy wianek chętnie widziałabym na moim tegorocznym stole.Bardzo efektowny.Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne, szczególnie ten siermiężny Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też będzie czerwono... i biało...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. wieniec adwentowy przepiękny!!!
    Pozostałe również :)) Ale ten pierwszy jest najładniejszy dla mnie :))

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne wianki:) Lubię czerwienie:) Ten drugi jest najcudniejszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianki śliczne. U siebie w domu z radością bym postawiła drugi wianek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Stroiki śliczne. Ja osobiście właśnie w takich kolorach lubię święta. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, trochę trzeba się napracować. Najbardziej podoba mi się brzozowy wianek. Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  11. Już Mikołaj grzeje sanie, czego pragniesz niech się stanie.
    Każde z marzeń skrytych w głębi Święty Dziadek może spełnić, a gdy Mikołaj Cię ominie zrób na wieczór smutną minę bo to obowiązek Świętych by przynosić nam prezenty . Gdy pierwsza gwiazdka błyśnie na niebie Święty Mikołaj przyjdzie do Ciebie, a potem odleci i skryje go mrok lecz się nie martw - wróci za rok.

    OdpowiedzUsuń
  12. Florentyno, Twoje Bożonarodzeniowe wianki, ZAWSZE mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię tu zaglądać ,podziwiać pracę stworzone przez złote ręce.Serdecznie pozdrawiam życząc wszystkiego co najlepsze na Mikołaja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie długo ładują się zdjęcia i długo otwiera się Twoja strona. Może warto byłoby zmniejszyć trochę zdjęcia, a w pełnej krasie umieścić na Picasa album i dać linka? Wianuszki piękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Florentyno, Twoje wianki śliczne, ale powiedziałabym, że to żadna łaska:) bo przecież z założenia śliczne mają być. Natomiast wianko-bukiet kursantki (Twojej) przyjemny bardzo i naśladownictwa godny.

    OdpowiedzUsuń
  16. To klasyka świątecznych ozdób... zawsze piękna i elegancka ;-) U mnie też w tym roku czerwień, ze srebrem i zielenią. Na pewno zainspiruję się Twoimi wiankami - świecznikami, Flo, są takie piękne ;-)
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne te cieple czerwone Dekoracje ;-)
    Zycze dobrych dni Adwentu i milego wieczoru Mikolajkowego.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Florenyno... Ty wiesz.. Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wianki przepiękne, ja też w tym roku pierwszy raz zrobiłam wianek, ale mój to się nie umywa! ;}
    Ps. Był dzisiaj u mnie Mikołaj i zostawił dla Ciebie mały upominek...
    Pozdrawiam cieplutko =}
    Asiek
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/2011/12/mikoajkowa-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Flo - często zaglądałam ostatnio i czułam, że jesteś zapracowana, ale warto było poczekać na ten prezent mikołajkowy !!
    Czerwień - to jest to.
    U mnie wszystko kręci się wokół mazurskiego siedliska i jakoś tak naturalny styl wodzi prym, aż zatęskniłam za tą czerwienią. Dzięki za inspiracje.
    Pozdrawiam ciepło - jo-landa

    PS. Ojtam, ojtam, stara prawda z tymi zdjęciami, albo coś się foci na biegu, albo, jak na złość, choć czasu staje i człek by chciał, zdjęcia do bani. I tak PIĘKNE PRACE !

    OdpowiedzUsuń
  21. Renifer ma rację - strasznie długo się ładuje Twoja strona. A dekoracje piękne - mnie urzekła wisząca najbardziej, może dlatego, że inna niż tradycyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W Stanach wiekszosc dekoracji jest w tonacji czerwono-zielonej. Oczywiscie sa rowniez dekoracje w zlotych i srebrnych kolorach. Biel z niebieskim jest zostawiony na Hanukkah czyli swieto zydowskie trwajace 8 dni mniej wiecej w tym samy okresie co Gwiazdka. Mozecie wyobrazic sobie moje zaskoczenie gdy jednego roku dostalam w prezencie z Polski przepiekny obrus na stol w kolorach bialo-niebieskich. Piekne sa Twoje dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne! Słów brak na określenie jaką jesteś Artystką!


    Czytam Cię w czytniku, ponieważ bardzo wolno otwiera się Twój blog. Dziś go na przetrzymanie wzięłam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeg kom tilfældigt forbi din blog.
    Smukke kranse.
    Tak for kigget.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne ,szczególnie ten pierwszy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Wianek w kolorze czerwonymi OBŁĘDNY!!!!!Jak widać u mnie na blogu to u mnie święta w kolorze czerwonym;-)))))) Choć podobają mi się też inne kolory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello.

    I am Brazilian photographer André.
    Your blog is simply wonderful.
    Photos in good taste, as well as arrangements of Christmas!
    Already I am his follower.
    Congratulations.
    When you can visit my blog, would welcome your comments.
    http://andretavaresap.blogspot.com
    Thank you for your attention.
    Regards,

    André Tavares.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach te świąteczne dekoracje! Lubię ten okres:))
    A znasz ten blog? Babeczka robi -podobnie jak TY- śliczne wieńce i nie tylko. Chętnie do niej zaglądam, od razu chce mi się działać:))
    http://sweetsomethingdesign.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne rzeczy robisz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne ! W tym roku też planuję Święta w tonacji red, a co z tego wyniknie - zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wianek w brzozowej korze jest naprawdę super. Zgadzam się, po wielu latach eksperymentowania (fiolety,błękity,pomarańcze) ja też mam coraz większą ochotę wrócić do świąt w czerwonej tonacji.

    OdpowiedzUsuń
  32. "Serce dla człowieka jest
    tym czym słońce dla świata."
    W tym cytacie jest coś dla
    Ciebie pamiętasz,pozdrawiasz,
    życzysz, nie patrząc czy
    w zamian coś otrzymujesz,
    dlatego sercem za to
    Ci przyjacielu dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne jak zawsze;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne jak zawsze;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wianek w czerwieni przepiękny,w moim guście.Moje marzenie.Uwielbiam kwiaty i ogrody,więc będę do Ciebie zaglądać.Pozdrawiam tak bardzo świątecznie,jak świąteczne są Twoje dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne dekoracje świąteczne;)

    OdpowiedzUsuń
  38. dziękuje za odwiedziny:) same duda:)) pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  39. Olá Florentyna, voce é uma artista!
    Gosto muito de olhar suas flores e o seu jeito de viver. Eu vejo seu país e conheço mais as pessoas que vivem aí através do seu olhar. Voce é uma doce pessoa. Eu aprendo muito com sua arte. Obrigada por me add e ser minha seguidora. Foi muito bom te conhecer.
    Um beijo grande aqui do Rio de Janeiro, Brasil.
    Ray

    OdpowiedzUsuń
  40. so beautiful escargotine

    OdpowiedzUsuń
  41. ZDROWYCH RADOSNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA
    NAJPIĘKNIEJSZYCH ZE WSZYSTKICH ŚWIĄT
    SZCZĘŚCIA I RADOŚCI SPĘDZENIA Z NAJBLIŻSZYMI
    ILE GWIAZD NA NIEBIE TYLE MIŁOŚCI WOKOŁO CIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  42. POGODNYCH ,SZCZĘŚLIWYCH ,SPĘDZONYCH W NAJBLIŻSZYM GRONIE ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja z życzeniami wpadam przelotem.
    Wszystkiego naj naj dla Ciebie i rodziny. Trochę spokoju w tym zabieganym czasie. Bezkarnego łasuchowania podczas szykującej się uczty. I już sama nie wiem, chyba Ty lepiej wiesz co Ci potrzeba i ja właśnie tego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdravím Florentýno.Moc krásné dekorace.Přeji krásné vánoční svátky,plné pohody a klidu.Pavla

    OdpowiedzUsuń
  45. Ach jakie one piekne.... Ze swiatecznymi zyczeniami Kochana nie zdarzylam, ale przyjmij ode mnie choc zyczenia Noworoczne. Abys w tym Nowym Roku miala dni pelne optymizmu, radosci i samorealizacji. Oraz duchowego i fizycznego zdrowia, bo bez nich to ni huhu, jak to mawia moj brat ksiadz.

    OdpowiedzUsuń
  46. Muchas felicidades para este 2012 !!!Saludos desde Argentina♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Tak przeglądam twojego bloga i z zachwytu wyjść nie mogę :) jakie ty piękne wianki i stroiki robisz!

    OdpowiedzUsuń