piątek, 2 grudnia 2011

Tak wygląda moje miasto nocą...

Czas płynie w zawrotnym tempie.
Z ogromnym zdziwieniem stwierdziłam, że nie było mnie tu już kilka tygodni.
Aż trudno uwierzyć...
Tyle się ostatnio dzieje. 
W tym wirze jakoś zapomniałam o blogowaniu;-(

A we Wrocławiu już prawie święta;-)
Od tygodnia trwa Jarmark Bożonarodzeniowy.
I my tam rzecz jasna jesteśmy.

Popatrzcie jak pięknie prezentuje się nocny Wrocław w świątecznym wydaniu;-)




























































































































Jest zachwycająco: światła, kolory, smaki,  zapachy...
Brakuje tylko śniegu.
No i choinka jeszcze nieoświetlona.
Rozświetlenie w Mikołaja o godzinie 18.
Zajrzyjcie na wrocławski Rynek, naprawdę warto;-)
No i rzecz jasna zapraszam do odwiedzenia naszego stoiska.
Dokładnie naprzeciwko choinki.
U nas też bardzo świątecznie.
Zresztą spójrzcie sami:























































































A na zakończenie mam do Was pytanie:
-gdzie są najlepsze kasztany???
No i kochani, tu się zupełnie mylicie;-)))
Wcale nie w Paryżu na placu Pigalle;-))))

Najlepsze kasztany jak wieść niesie są na wrocławskim Rynku;-)
Myślę, że warto się o tym przekonać.
Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do Wrocławia na jarmark.

Florentyna

24 komentarze:

  1. Rynek we Wrocławiu jest piękny (od czasu do czasu odwiedzam to miasto, bo tam się urodziłam), a oświetlenie świąteczne dodało mu jeszcze uroku. Patrzyłam na Wasze stoisko i z pewnością coś bym na święta wybrała.Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba sie rozplacze!Moj kochany Wroclaw.Strasznie za nim tesknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ubrane miasto. Fajne te kramiki z cudnymi ozdobami. Ja wczoraj byłam w Krakowie na rynku. Nie mogłam się napatrzeć na te wszystkie piękne ozdoby.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tam u Was:) A na stoisku same cuda macie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaci Valentyna,

    what cudowny atmosferę około Świąt Bożego Narodzenia w Polsce! Piękne dekoracje i nadal dokonywane we własnym kraju i przypuszczać. Korzystają z tego specjalnego religijnych sezonu, to kino moje serce, aby zobaczyć to na twój post... miłości do was,

    Mariette

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, wyczekuję takiego jarmarku u siebie! Kocham ten klimat. (:

    OdpowiedzUsuń
  7. W czasie studiów zawsze lubiłam świąteczny jarmark w Krakowie. Teraz nie ma czasu żeby tam zawitać, zwłaszcza przed świętami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam to miasto, naprawdę pięknie. Moj syn tam studjuje i nie chce wracać do domu, zresztą czy to dziwne, Wrocław to piękne miejsce. Może uda mi się odwiedzić twoje stoisko bo wybieramy się do Kacpra.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie. Patrząc na te zdjęcia, już czuję magiczną atmosferę Świąt.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wrocław zawsze jest piękny :)))) Bywałabym często we Wrocławiu, gdyby nie te 9 godzin jazdy w jedną stronę :(
    Na Waszym stoisku same śliczności widzę :) szyszkowa kula jest cudna :))))))
    Ta taśma ze świetlistymi gwiazdami, ta zwieszona nad stoiskami, jest bardzo ładna :))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, a ja dzisiaj intensywnie o Tobie myślałam (ściągając z belki wianek i chowając go na dno kredensu) ;-)) I właściwie oglądam Wrocław prawie wyłącznie przez Twój i Sary blog - a piszecie i pokazujecie tak rzadko... Piękny jest wrocławski Rynek o każdej porze dnia i roku, ale na pewno najbardziej urokliwy w okresie przedświątecznym. Gdybyż udało mi się tam wyrwać choć na jedno popołudnie...
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, widzę ,że praca wre! W takiej scenerii to nawet na brak weny narzekać nie wypada;)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia,krajobrazy super wyglądają pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ALE KLIMAT!!! Jak widać- coraz bliżej święta!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Wrocław uwielbiam jednak w każdej porze roku. Życzę udanej sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne dekoracje w pieknej oprawie swiatecznej. Zycze milych przygotowan do Swiat.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie i cudnie to pokazałaś....pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  18. Florentyno, ale świetnie potrafisz nocne zdjęcia zrobić i pokazać! Chyba się nie wybiorę, choć do Rynku mam jakieś 65 km:( Ale liczę na więcej Twoich zdjęć z tego frapującego, świątecznego okresu.

    Pozdrowień wiele

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczny Wrocław nocą! Aż chyba na miasto nocą się wybiorę...

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Florentyno. Wrocław wygląda pięknie w świątecznej iluminacji świetlnej. Warszawa też już podobno od piątku świeci. W zeszłym roku było jak w bajce, a jak w tym roku zobaczę. Jak będzie ładnie pokażę. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mimo, że za oknem szaro-buro i pada

    życzę dużo uśmiechu i ciepła w serduszku.

    Milusiego popołudnia i wieczorku - AGATA.

    OdpowiedzUsuń