sobota, 14 stycznia 2012

Świeczniki - wersja wielkanocna

Zgodnie z obietnicą pokazuję kolejną odsłonę naszych warsztatowych świeczników.
Tym razem w wersji wielkanocnej. 


























Technika wykonania identyczna jak poprzednio, tylko materiały i dodatki inne.
Całość utrzymana w soczystej żółto-zielonej kolorystyce.


























Materiały w tej wersji to:
-bukszpan, akacja srebrzysta (potocznie i niepoprawnie nazywana mimozą;-), piórka i skorupki jaj.
Gąbka osłonięta mchem.

A oto efekt końcowy:


























Zdjęcia z zajęć autorstwa pani Marii Tom.
Ja je tylko posklejałam w kolaże.
Wielki dzięki pani Marysiu.

Tak mi już wiosennie i wielkanocnie dzięki tym warsztatom, a tymczasem we Wrocławiu dzisiaj za oknem zima;-)
Nie chcę zimy! Skoro jej nie było na Boże Narodzenie, to teraz po co???
Wiem, wiem, ferie, więc dzieciakom się przyda;-)
No więc skoro już musi być, niech przynajmniej będzie krótka.


Zatem: aby do wiosny;-))))
Pozdrawiam bardzo serdecznie.



FLORENTYNA

21 komentarzy:

  1. Florentyno, u mnie też zima na całego. Mam nadzieję, że po feriach się skończy, ale zważywszy na to, że u nas w Polsce ferie trwają w sumie 6 tygodni, to chyba prędko sobie nie pójdzie. Wasze wieńce są piękne. Patrzę tak i podpatruję i chyba spróbuję coś na kształt sama "spłodzić". Bo to piękna ozdoba. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne.
    Ciekawa technika wykonywania stroików.

    Wydaje się, że do świąt tak daleko, ale nawet się nie obejrzymy, a Wielkanoc już będzie :)

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. Troche zazdroszcze Ci tej zimy... u mnie cieplo i podczas dzisiejszego spaceru natknelam sie na przepiekne drzewo i pozrywalam sobie bazie. Jest polowa stycznia a wiekszosc juz przekwitla i naprawde dluzsza chwile zajelo mi wybieranie takich jeszcze malutkich :)

    Swieczniki jak zwykle bardzo ladne! te czerwono-czarne tez mi sie bardzo podobaly. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę pracy te świeczniki wymagają, ale są śliczne :-).Do nas też przyszła śnieżna zima:-(. Dla mnie ona niepotrzebna, ale dzieciom się przyda w ferie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne świeczniki, najbardziej podoba mi się wykorzystanie "patyków". Tęsknimy do wiosny już chyba wszyscy:)) pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam to samo zdanie na temat zimy, choć u mnie na razie ledwie poszroniła trawę:))
    Cudne te świeczniki, mogą być niezłą inspiracją:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,bardzo fajny pomysł z tymi patykami i świeczką.U mnie czas warsztatów dopiero się rozpocznie w tym tygodniu,a i towarzystwo mam doborowe gdyż robię warsztaty dla dzieciaków.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednak super patent z tymi patyczkami.Buziolki-aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także z niechęcią patrzę na zimę , która do nas także zawitała . Mam nadzieję , że się na nas obrazi i pójdzie sobie . A stroiki przecudne i takie wiosenne . Wiosno , wiosno ...Buziaczki Florciu .

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale potrafisz piękne rzeczy robić, to świetny pomysł wart z pewnością wypróbowania. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne-dziekuje za inspirację

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny pomysł z tymi świecznikami. Takie proste w wykonaniu a takie efektowne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł :-)
    Dziękuję za inspiracje , masz rację byle do wiosny ....
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się prezentują . Bardzo pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyszły te stroiki! Byle do świat! A wiosna sama przyjdzie:):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za wizytę u mnie i pozostawiony komentarz. Twój blog piękny jak kwiatki.Cudowne inspiracje! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglada na to, ze ta zima to nie taka zima obojetnie gdzie sie mieszka, a tymczasem na Twoim blogu wiosennie i swiatecznie. Czuje sie jak wiele innych osob zainspirowana pieknem Twoich stroikow i sprobuje zrobic cos podobnego. Jak wyjdzie to pokaze na swoim blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Puk, puk kochana, przypominam, że masz u mnie do odebrania mały upominek...
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/2011/12/mikoajkowa-niespodzianka.html
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęśliwego czwartku
    pełnego uśmiechu i samych
    dobrych myśli.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń