sobota, 12 maja 2012

Sesja ogrodowo - niezapominajkowa

W ubiegłym roku pokazywałam Wam migawki z naszego dnia pracy we Wrocławskim Ogrodzie Botanicznym. 
Dla przypomnienia, relacja TUTAJ
Teraz, ponieważ  zdjęcia z tej sesji ukazały się właśnie w najnowszym numerze  NDiO - Flora
mogę pokazać szczegóły;-)


Latem znacznie przyjemniej przysiąść na trawie niż zasiadać przy stole.
Może warto zorganizować niebanalne przyjęcie wśród kwiatów w ogrodzie.
Wystarczy kilka ogrodowych kwiatów, rustykalne naczynia i obrus lub pled rzucony na trawę.











































Bukiecik i strój naszej panny młodej, w którą wcieliła się śliczna Kinga, dopasowane stylem do ogrodowego przyjęcia.








Miło zanurzyć nosek w upojnie pachnącej wiązance z ogrodowych kwiatów;












Z niezapominajkami do ślubu?
Dlaczego nie.
Ta śliczna wiązanka i stroik do włosów to dzieło Marka Kucharskiego.




















































A poniżej nasza panna młoda w odrobinę innej wersji.

I jeszcze z małym elfem, uroczą druhenką Różą

A kamienny stół i takież ławy to dobre miejsce na letni podwieczorek.


Wszystkie aranżacje autorstwa: Agnieszki Mitko, Kasi Nawrot - Radwan, Joli Supel i Marka Kucharskiego.
Jako panna młoda wystąpiła Kinga Nawrot, a jako jej mała druhna Róża Kominek.
A te zachwycające plenery to Ogród Botaniczny Uniwersytetu Wrocławskiego.


Pozdrawiam serdecznie.


FLORENTYNA






28 komentarzy:

  1. Rzeczywiście ujęcia są bardzo malownicze i urokliwe! Szczególnie zachwyciły mnie te naczynia i oczywiście niezapominajki, które też mi się marzyły w bukiecie ślubnym. Skończyło się jednak na błękitnej gipsówce, fioletowych dzwonkach i kilku innych wdzięcznych kwiatkach (nie znam się za bardzo), ale lubię takie "romantyczno-polne" klimaty:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sesja zdjęciowa. Wszystko tak pięknie dobrane i wykonane. I bukieciki i wianuszki . Po prostu BAJKA. Choć raz w życiu mieć taką profesjonalna sesje zdjęciową - to marzenia każdej z nas;-)
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham niezapominajki, mają w sobie coś niewinnego:)) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie jestem już bardzo stara, bo panna młoda to dziecko dla mnie! A stylizacje cudowne:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to pokazałaś. Cudne niezapominajki i cudny Ogród...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością oglądałam zdjęcia. Pięknie pokazane, proste kwiaty. Wspaniały plener. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne polaczenia w bukietach bieli z blekitem oraz w pierwszych kompozycjach troche zolci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawitał piękny dzionek na niebie.
    Ach! Jakże ja lubię Ciebie!
    Niosę z mej duszy życzliwej,
    wianek życzeń dla Ciebie!
    Niech Ci jasne słońce świeci.
    Żyj szczęśliwie wśród radości.
    Niech Ci czas, jak strzała leci,
    pełen uciechy i pomyślności…
    Słonecznie i srebrzyście ,pozdrawiam i życzę,
    cudownej niedzieli…

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo nastrojowo i romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna sesja zdjęciowa. Prześliczne modelki. Bukieciki takie najbardziej uwielbiam. Pozdrawiam Hania:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. eh.. ja chcę do ogrodu botanicznego, wstyd się przyznać ale nie byłam tam częstym gościem, a przecież tam jest cudownie.

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezapominajki do ślubu - jestem bardzo , bardzo za. Urocze. Szkoda ,że nie wpadłam na to trochę wcześniej :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Proste jest njaładniejsze. Śliczne zdjęcia, a jakie modelki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, jak mi się tu podoba wpadłam przypadkiem i mam zamiar bywać częściej. Takie romantyczne widoki, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna sesja zdjęciowa!!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za wizytę u mnie i ślad po niej :) Teraz pobiegam trochę po Twoim ogrodzie, a pięknie tu bardzo. Pozdrawiam słonecznie
    PS Udana sesja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prostota, bezpretensjonalnosc, nastrojowosc...sliczne to to! gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  18. Florentyno, ten bukiet świetnie podkreślił delikatną urodę modelki. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach, damą być... Damą i panna młodą... Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Florentyna
    Są bardzo ładne młode panie z ich wieńców i bukietów ich adorable!
    Dzień dobry!
    PS: Florentyna może narazić Cię tłumacz proszę, wiem, że francuski jest trudny język, ale Polacy też! śmiech

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Ach jakie piekne niezapominajki i super sceneria, damy piekne sie prezentuja

      Usuń
  22. Kocham niezapominajki:)A w tych aranżacjach i na wspaniałych zdjęciach wyglądają zjawiskowo!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam serdecznie.
    Bardzo ciekawy blog.
    Będę go częściej odwiedzał.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://krzysiekpolcyn.blogspot.com
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i ja.
      Dzięki za miłe słowa. I oczywiście serdecznie zapraszam.
      Pozdrowienia.

      Usuń
  24. Ależ ten wpis mnie zainspirował :) Mam ochotę siąść na rower,wziąć kocyk, kilka smakołyków i zorganizować piknik z prawdziwego zdarzenia. Niech no tylko wyjdzie Słońce... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za wizytę! Przypuszczam, że teraz innym okiem będziesz patrzeć na kwiaty:) Niezapominajki niestety są niejadalne:(
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń