piątek, 10 sierpnia 2012

Jak miłe są powroty;-)

Witam serdecznie po długaśnej nieobecności w blogowym świecie. Dziękuję wszystkim, którzy do mnie zaglądali.
Miło jest być znowu pośród Was.
I miło mieć uleczony komputer, który ostatnimi czasy uparcie odmawiał wszelkiej współpracy;-)))
Pozwólcie, że na dobry początek pochwalę się pięknym prezentem, który przywędrował do mnie jakiś czas temu od niezwykle utalentowanej  osoby znanej w blogowym świecie jako FLORA.
Flora jest absolutnie wszechstronna, układa kwiaty (np. zachwycające bukiety ślubne), dzierga, zdobi włosy panien przepięknymi stroikami i tworzy unikatową biżuterię. Zajrzyjcie do LABORATORIUM FLORY, kto raz tam zawita z pewnością zostanie stałym bywalcem tego magicznego miejsca;-)
Miałam szczęście wygrać u Flory jedną z jej wspaniałych bransoletek.
Popatrzcie sami na to cudo:






Fotka pochodzi STĄD. Basiu, przepraszam, że posłużyłam się Twoim zdjęciem, ale przez komputerowe perturbacje nie zrobiłam własnego.   Dziękuję za piękny prezent;-)

Dzisiaj to wszystko. Duuużo się nazbierało wieści, spraw i zdjęć, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Za dużo, żeby wybrać coś "od ręki".  Muszę wszystko posegregować i uporządkować.
Jak już uda mi się zapanować nad chaosem, będą kolejne posty.

Póki co pozdrowienia i serdeczności dla wszystkich moich miłych obserwatorów i gości.
Do napisania;-)


                   



               FLORENTYNA
       

                          


                                          





14 komentarzy:

  1. Jejciu jak fajnie, że wróciłaś! Zastanawiałam się, co się z Tobą dzieje, bo tak dawno nie czytałam Twojego nowego posta... No, ale skoro napisałaś, że wracasz, to jestem spokojna, ale nadal z niecierpliwością czekam na kwiatowe inspiracje! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj , po długiej faktycznie nieobecności.
    Miło będzie tu zaglądać, gdzie kocha się Ewę Demarczyk .

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że już za chwilę znów zobaczę arcydzieła z natury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że jesteś i znowu będziesz pokazywać swoje piękne "dzieła" kwiatowe i pewno nie tylko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że wróciłaś! Juz wkrótce jesień, i byłoby dość ponuro bez Twoich kwiatków :) stęsknilam się za Tobą :) I piekna bransoletka! Gratuluję! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że wróciłaś, brakowało twoich wpisów:0 pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Dearest Florentyna,

    Glad your PC is behaving again.
    It is always nice to welcome a blogger friend back.
    Enjoy the rest of the summer.
    Hugs to you,
    Mariette

    OdpowiedzUsuń
  8. Powroty są zawsze miłe. Witaj w domu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też witam cieplutko i czekam na Twoje piękne posty. Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyślę Tobie coś miłego ,
    promyk słonka na błękicie
    By Ci uprzyjemniał życie
    Krople rosy na trawniku
    szczęścia dadzą Ci bez liku
    śpiew słowika nad Twą głową
    Uśmiech, całus, dobre słowo
    I życzenia z serca mego
    Dnia miłego i pięknego

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Florentyno cieszę się, że znów jesteś z nami, bo bez Twoich kompozycji kwiatowych smutno było bardzo. Bransoletka jest cudna, a ja z niecierpliwością czekam na Twoje kwiatowe dzieła. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciszę się i ja,ze do Nas wróciłas..:) Flora robi cudenka..Dziękuję ,ze zajrzałaś do mnie na Podlasie.Pozdrawiam wciąż wakacyjnie..

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry
    Ślę Ci uśmiech szczery wraz z powiewem lata...
    Życzę Tobie miłości od całego świata ...

    UŚMIECHAM SIĘ DO CIEBIE
    TAK CO DZIEŃ WITAM CIĘ
    BĄDŹ ZDRÓW,JUTRO WPADNĘ ZNÓW
    BUZIACZKI

    OdpowiedzUsuń