środa, 29 sierpnia 2012

Nadal w morskich klimatach

Lato nieuchronnie zmierza ku jesieni...
A ja ciągle i nieustannie marzę o plaży, spacerach o zmierzchu przy lekkiej morskiej bryzie, zapachu wody, wietrze we włosach...
Jeszcze chwilę muszę poczekać.
A póki co dłubię sobie ozdoby w klimacie marine;-)
Pamiętacie świeczniki, które robiłyśmy z kursantkami?
Najpierw na Nowy Rok: TUTAJ
A potem na Wielkanoc: TUTAJ

Tym razem proponuję Wam świecznik nadmorski;-)


Wianek, który pokazywałam w poprzednim poście był w stonowanych naturalnych barwach.
Do świecznika dodałam kroplę błękitu;-)





Bardzo lubię pracować z tworzywem kojarzącym się z wakacjami i latem;-)
Tutaj obok typowo morskich akcesoriów pojawiają się też wybielane gałązki (korzenie???), które przywodzą mi na myśl rafę koralową.






Serdeczności przesyłam wszystkim do mnie zaglądającym.
Z morskimi pozdrowieniami.

FLORENTYNA


24 komentarze:

  1. Akurat wróciłam z miejsc,o których marzysz.Czym jest błękit w Twoim wianku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Ci zazdroszczę;-)
      Moje wakacje tegoroczne dopiero w październiku.
      A błękit to "kryształki" zakupione na giełdzie kwiatowej. Użyłam też patyczków Mikado niebieskich (pomieszanych z naturalnymi).
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Wieki nie byłam nad morzem, ostatnio moje szlaki wiodą na południe... ale klimaty nadmorskie zawsze przywołują wspomnienia i sentymenty ;-) Niech się spełnią Twoje tęsknoty!
    Ściskam czule ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Inkwizycjo kochana;-)Tęsknoty mają mi się ziścić dopiero w połowie października;-)
    Uwielbiam morze i wszystko co się z nim wiąże. Tym razem wybieram się nieco dalej, tam gdzie mnie jeszcze nie było. Ale najważniejsze, że morze tam jest. Duuuużo morza;-)))
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam morze, jego szum i fale, oraz plaże i spacery po niej (kamyczki, muszelki zbierać przy okazji). Jadę patrzeć na nie już w sobotę :). Świecznik jest śliczny, prawdziwie morski. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gigo za miłe słowa.
      Życzę fantastycznego nadmorskiego wypoczynku.
      Buziaki przesyłam.

      Usuń
  5. Widać, że wiatr dobrze wieje w twoje żagle i nie brak Ci pomysłów i chęci. Mogła byś przystroić jakiś nadmorski pensjonacik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się jakiś do mnie zgłosi, to z przyjemnością przystroję;-)
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, z szumem morza w tle - to moje klimaty, zdecydowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, szum morza towarzyszył mi przy pracy;-)
      Jak się nie ma w realu, to można sobie chociaż wyobrazić;-)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Przepięknie znów...., cóż mogę powiedzieć innego:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję znów..., cóż mogę powiedzieć innego;-)
      Buziaki.

      Usuń
  9. Hello Florentyna
    Ce porte bougie est fantastique! J'adore!
    Bises
    Joelle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Je vous remercie beaucoup.
      Salutations.

      Usuń
  10. Florentyno, świecznik jest cudny!!! Piękne kolorystyczne zestawienie. W tym świeczniku naprawdę "szumi morze". Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za odwiedziny i miłe słowa.
      Serdeczności ślę.

      Usuń
  11. rewelacyjny! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Florentyno Ty Zdolna Kobieto! Piękny jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anko Wrocławianko, bardzo się cieszę, że Ci się podoba.
      Też go lubię.
      Buziaki.

      Usuń
  13. Piękna, misterna dłubaninka. Podziwiam i efekt i autorkę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Autorka odrobinę się rumieni od nadmiaru podziwu;-)
    Wielkie dzięki za odwiedziny i sympatyczny komentarz.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  15. dziewczyny juz wszystko pochwaliły..te bielone gałazki dały mi do myślenia..muszę i ja coś zdziałać .Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te gałązki są świetne. Bardzo je lubię w dekoracjach.
    Mam nadzieję, że pokażesz efekty swoich działań?
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń