czwartek, 27 grudnia 2012

Świętowania ciąg dalszy;-)

W ten świąteczny czarodziejski czas przyjmijcie ode mnie spóźnione, ale bardzo serdeczne życzenia wszystkiego co najlepsze.
Niech magia świąt nie znika wraz z kolejnymi kartkami kalendarza, a wspaniały nastrój pozostanie jak najdłużej, aż do...kolejnych świąt;-)
Dziękuję wszystkim za przemiłe życzenia.
I nawzajem, nawzajem, wszak święta ciągle trwają;-)))



























I odrobinka ciepłej, świątecznej czerwieni;-)
Co prawda tylko stroik z czerwonymi świecami jest tegoroczny.
Moje święta są w tym sezonie białe, bieluteńkie, tylko fotek nie ma;-(
Może co nieco uda mi się sfotografować, to pokażę z niejakim opóźnieniem.
Coś dziwnego dzieje mi się z czasem: dopiero wróciłam z wakacji, a tu już święta, i w dodatku minęły...
Kochani, życzę Wam i sobie, aby w kolejnym roku czas wrócił na właściwe tory;-)
Niech nam go w końcu wystarcza na blogowanie, fotografowanie, czytanie, spacery i zajmowanie się ulubionymi czynnościami.
Moje pierwsze postanowienie na kolejny rok to przełączenie się na tryb "slow"...
Czas najwyższy na smakowanie chwil.
Buziaki dla wszystkich.

FLORENTYNA


37 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądało przybranie stołu świątecznego. Oby Twoje życzenie dla siebie na przyszły rok się spełniło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Gigo, ale to nie mój stół, a ubiegłoroczna dekoracja robiona dla NDiO Flora.Mój stół tegoroczny był bieluteńki, ale oczywiście fotek brak;-(
    Dziękuję za odwiedziny i buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tutaj znaczy sie w USA dominuje zielen i czerwien na swieta poniewaz niebieski i bialy zestaw jest zachowany na Hanukkah oraz oczywiscie mozna spotkac sama biel, srebro albo zloto lub te kolory zmieszane z zielenia i czerwienia. Te jabluszka sa super, staram sie podpatrzec jak zrobione.
    Dziekuje za zyczenia i rowniez zycze azeby ten okres swiateczny byl przepelniony wypoczynkiem i spokojem oraz wszystkiego najlepszego na Nowy Rok. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię tradycyjną czerwień, ale staram się co roku coś zmienić;-) W ubiegłym roku miałam czerwone święta, więc teraz są dla odmiany białe z kroplą zieleni.
      Dziękuję za odwiedziny i życzenia. I wzajemnie: dobrego roku. Serdeczności ślę.

      Usuń
  4. Przyjmujemy i tegoż samego dobrego życzymy:-).Czas zasuwa. Zaraz znowu wakacje i uganianie się za motylami. Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, zaraz znowu wakacje: każą mi już zaklepać termin wyjazdu;-))) Świat oszalał....
      Buziaki ślę.

      Usuń
  5. Bravissima Florentynka, hai le mani d'oro.Complimenti. Un abbraccio da Anna

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie dziękuję za te życzenia i życzę tego samego..., bo pięknie to brzmiało:) A jeśli chodzi o czas, to jak go znajdziesz, to podziel się troszeczkę;)Piękna dekoracja w czerwieniach:) Choć i u mnie biało na święta...Lubię ten kolor świąt u siebie, u innych może być baaaaaaaaaaardzo kolorowo:)Serdeczności przesyłam na teraz i na cały Nowy Rok i dalszej fantastycznej weny Ci zyczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko znajdę sposób na rozmnożenie czasu, to natychmiast to ogłoszę wszem i wobec;-)))
      Serdeczności noworoczne przesyłam.

      Usuń
  7. dziękuję za życzonka... Tobie również wszystkiego dobrego... w Nowym 2013 Roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, to ja podłączam się do życzeń - abyśmy znalazły czas na spotkanie ;-) w imię filozofii "slow" nie błyskawiczna wymiana zdań, ale porządne pogaduchy ;-)) Oby nam się! Ściskam Cię czule;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie "slow" zacznę wcielać w życie najpóźniej od przyszłego czwartku;-) Zarezerwuj sobie duuuużą chwilę, bo czekolada z gorącymi malinami ludi być jedzona powoli;-)
      Do zobaczenia kochana, a póki co wspaniałego roku życzę Tobie i Twojej rodzince.
      Buziaki.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. I Tobie Joasiu wspaniałych chwil i pięknego Nowego Roku;-)

      Usuń
  10. i dla Ciebie najlepszego, droga Florentyno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzajemnie życzę wszystkiego co najlepsze i rozmnożenia czasu w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie, jak zwykle. Uwielbiam te Twoje klimaty. Dużo szcześcia i radości oraz wolnego czasu, co by "slow" weszło w życie. A może tak by wyczarować jakiś drobiazg z takim słowem w ramach przypomnienia - muszę coś wymyśleć

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe tradycyjne kompozycje te i z poprzedniego posta .
    Jednak zieleń , czerwień i naturalne dodatki to jest to co lubię w świątecznych dekoracjach najbardziej .
    Pomysłów na dekoracje masz nieskończenie wiele , podziwiam Twoją inwencję .
    Szczęśliwego Nowego Roku -życzę Ci dużo zdrowia i spełnienia marzeń-pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham jabłuszka w dekoracjach:)))
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł na drzewko -rewelacja.Cudne efekty twych poczynań.całuski i moc pomyslności w nowym roku-aga

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello Florentyna !

    Wish you & your family a very Happy New Year 2013 !

    OdpowiedzUsuń
  17. wróciłam znowu na blogspot miałam wtedy blogi blog o wszystkim i ja,pies i ogród zdjęcia pamiętam Panią i zapraszam do wspólnego blogowania.

    Wszystkiego Dobrego w Nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niech Nowy Rok zabłyśnie kolorami tęczy i przyniesie niezapomniane chwile, niech dostarczy Ci wiele inspiracji do dalszego tworzenia. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne dekoracje....Szczęśliwego Nowego 2013 Roku....

    OdpowiedzUsuń
  20. Milá Florentýno.Přejeme do toho dalšího roku hodně štěstí,zdraví,lásky a tvořivých dnů.Pa Pavla

    OdpowiedzUsuń
  21. Ukwieconego, pachnącego, kolorowego, radosnego i zdrowego 2013!

    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  22. Florentyno, ale tak naprawdę to Ty jeszcze niewiele wiesz o upływie czasu; zobaczysz tak za 30-40 lat moja Droga;)

    Wszystkich możliwych dobroci w 2013!

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam cieplutko
    cieszę się jak na profil wskakuję
    i za wszystko u mnie dziękuję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam na link party ;) Już trwa:
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję,że zawitałaś do pracowni kwiatowe wariacje:)Poznań obfituje w pokazy florystyczne, na których staram się być.Fotorelacje na blogu gwarantowane:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń