niedziela, 19 maja 2013

Już jest;-)

Najnowszy, świeżutki numer  NDiO Flora, a w nim śliczności do oglądania i mnóstwo inspiracji;-)
Tym razem dodatkowo dla mnie jest to numer wyjątkowy, ponieważ jako modelki wystąpiły w nim moje uczennice, przyszłe florystki.
Póki co prezentują prace florystyczne moich koleżanek i kolegów, ale kto wie, może kiedyś własne...


Na okładce Monika Kallaur w zachwycającej biżuterii roślinnej Marka Kucharskiego.

A w środku między innymi urocza Kasia Sikora prezentuje wianek i wiązankę w stylu "boho", mojego autorstwa.







Przyznacie, że uczennice mam nie tylko zdolne, ale i śliczne;-)

Zdjęcia wykonał Paweł Stafij.

Cieplutkie pozdrowienia dla wszystkich moich miłych gości i stałych bywalców.


FLORENTYNA


13 komentarzy:

  1. No przecież nie ma brzydkich kobiet:) Wiadomo:)Piekne zdjęcia i dziewczyny:) I fantastyczne aranzacje:) Cudny komplet biżuterii i bajeczny wianek i bukiet:) Czarujesz Florentynko, czarujesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma brzydkich;-) Ale moje adeptki florystyki są wyjątkowo śliczne;-)
      Dzięki za tyle miłych słów.
      Buziaki ślę.

      Usuń
  2. Wszystko piękne, wianek, dziewczyna i zdjęcie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) Paweł robi świetne zdjęcia. Ale to z Kasią zrobione z gazety, bo nie mam jeszcze oryginału. Trochę przekłamuje kolory.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Urzekła mnie biżuteria,ale twój bukiet nieziemski cos pięknego . Brawa dla dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy wszyscy wraz;-) I pozdrowienia ślemy.

      Usuń
  4. I styl boho i biżuteria kwiatowa mnie zachwyciły. Zdolniście niesamowicie, a do tego takie piękne uczennice :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku jak nam wszystkim miło czytać tyyyyle dobrego;-)

      Usuń
  5. Florentyno, no to się pochwaliłaś:) I miałaś czym, oj, miałaś! To znaczy masz:)

    Ciekawe dlaczego Ty nie jesteś modelką? W tym piśmie chociaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ciekawe dlaczego pismo mimo tylu lat owocnej współpracy jeszcze mi tego nie zaproponowało;-)))))))))))))))))))))))))))))
      Tak sobie myślę, że może limit wieku, kilogramów i paru innych detali;-))))
      Właściwie to nie wiem dlaczego ja się chwalę, bo przecież żadna moja zasługa w tym, że dziewczyny takie urodziwe;-)
      Ale tak miło uczyć osóbki zdolne i śliczne;-)
      No muszę po prostu się chwalić i tyle;-)!!!
      Buziaki ślę.

      Usuń
  6. Śliczna sesja.
    Modelki urocze i uroczo im w tych inspiracjach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny wianek i bukiet. Cudo!!! Pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne i uczennice i to co prezentują! Gratulacje!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń