środa, 12 czerwca 2013

Lato???? I jeszcze zagadka;-)

No i doczekaliśmy się w końcu;-)
Jest absolutnie wspaniała pogoda! Tak pięknie, że natychmiast marzą się wakacje.
Ponieważ na tegoroczny wyjazd muszę jeszcze trochę poczekać, więc póki co oglądam fotki z ubiegłorocznych wojaży.
Ech, działo się działo...
I roślin obfotografowałam mnóstwo.
Nie było kiedy pokazać na blogu.
Więc dzisiaj chociaż odrobinka wspaniałej andaluzyjskiej roślinności, która dech mi odebrała i tak do dzisiaj trzyma;-))))))
A przy okazji zagadka: co to jest?
Pytam jaki to kwiat, chociaż to pytanie odrobinę nieprecyzyjne; powinnam zapytać: co to za roślina?
Popatrzcie tylko jak fantastycznie kwitnie:


























I jeszcze z kwiatkiem "twarzą w twarz";-)



Piękny, prawda?

Proszę, napiszcie co zacz;-)
Na autora pierwszej poprawnej odpowiedzi czeka nagroda niespodzianka (inna jeśli będzie to osoba z Wrocławia lub okolic, a inna dla kogoś z daleka).
Zapraszam do zabawy i życzę przyjemnego łamania głowy.

Serdeczności dla wszystkich i do zobaczenia w kolejnym poście;-)



                           FLORENTYNA

21 komentarzy:

  1. Na pewno piękny i różowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się zgadza;-) Piękny, różowy i w dodatku jest kwiatem okazałego drzewa.
      Buziaki.

      Usuń
  2. To kwiat Ceiba speciosa, puchowca, piękny i niepowtarzalny,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bingo!!! Wspaniałe drzewa, mnie absolutnie zachwyciły.
      Proszę o maila celem uzgodnienia nagrody.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Ciekawa roślina i już wiadomo co to jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Natura jest niesamowite , piękne kwiaty , a paki jakie duże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty powalająco piękne, przedsmak raju;-)

      Usuń
  5. Witaj,

    ja uwielbiam piosenki Ewy Demarczyk i poezję.

    I też jestem zakochana w kwiatach.

    Pozdrawiam, j.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj,

    ja uwielbiam piosenki Ewy Demarczyk i poezję.

    I też jestem zakochana w kwiatach.

    Pozdrawiam, j.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj u mnie. Miło, że zajrzałaś;-) Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Piękny..storczyka mi przypomina .pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że mnie też skojarzył się ze storczykiem.
      Pozdrowienia.

      Usuń
  8. Śliczna zagadka już rozwiązana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, jak szybko. Ja potrzebowałam znacznie więcej czasu;-) Przez cały czas pobytu w Andaluzji zachwycałam się drzewami bezimiennymi;-) Dopiero po powrocie uzupełniłam luki w wykształceniu;-)))) Buziaki ślę.

      Usuń
  9. I tak nie wiedziałam ale jest niesamowity i taki wielki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, kwiaty są wielkości dłoni.
      Pozdrowienia.

      Usuń
  10. Ten kwiat mnie powalił! czytałam że już zagadka została odgadnięta, ale ja i tak napisze co chcialam napisać: ta roslina, wygląda mi na drzewo storczykowe :) Jakby powiększyc storczyki i upiąć na drzewo :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł ze storczykowym drzewem. Podoba mi się wizja storczyków upiętych na gałęziach.
      Przyznaję Ci drugą nagrodę;-)
      Buziaki ślę.

      Usuń
  11. i to jest ' kwiatek '... ładny i dobrze widoczny !

    OdpowiedzUsuń