wtorek, 5 listopada 2013

Warsztatowe migawki

Nie wiem co się stało z październikiem.
Był jakiś krótszy, czy co??? Przecież dopiero się zaczął i zanim zdążyłam się zorientować, minął jak sen złoty...
Dużo się dzieje, to prawda. Może dlatego czas tak pędzi???
Jedne warsztaty gonią następne, tygodnie lecą, a blogowe zaległości rosną.
Zapraszam Was dzisiaj na kilka warsztatowych wspomnień.
Październik upłynął nam pod znakiem florystyki żałobnej.
Powstało mnóstwo prac.
Popatrzcie na niektóre z nich:






























































































Praca wre, że aż miło;-)


























Ale i bawimy się przy tym świetnie;-)))


























Trochę tego naprodukowałyśmy...


A tutaj już innym razem:








Bardzo pracowity był nasz październik.
A to zaledwie niewielka część tego co powstało.
Czasem po prostu nie było kiedy robić zdjęć.
A te, które są też robione w pędzie, dlatego wybaczcie proszę nie najlepszą jakość.

W listopadzie zaczynamy już florystykę adwentową i świąteczną.
Chętnych serdecznie zapraszam na warsztaty.
Harmonogram na listopad jest na pasku bocznym.
Szczegółowych informacji udzielam mailowo.

W następnym poście będzie nowa zagadka, bo czas na nią najwyższy;-)
Pozdrawiam cieplutko i do napisania.


                                                                                   FLORENTYNA

25 komentarzy:

  1. Kazde dzielo mi sie podoba. Po prostu podoba mi sie wszystko co robisz poniewaz jest w tym bardzo duzo kreatwynosci oraz elegancja. Szkoda, ze nie mieszkam blizej. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Halinko. Dzięki za tyle miłych słów.
      Jeśli kiedyś będziesz we Wrocławiu, zapraszam;-)
      Buziaki dla Ciebie.

      Usuń
  2. Dearest Florentyna,
    As usual, you make very lovely arrangements in the form of crosses and by using natural dried materials.
    Hugs to you and a happy November.
    Mariette

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prefer natural material;-)
      Happy November Mariette.
      Kisses.

      Usuń
  3. Przepiękne prace z warsztatów! Bardzo mi się podobają takie ozdoby - ja zawsze jestem trochę inna i jak wszyscy coś mają, albo robia to mi się to nie podoba, tak z zasady, żeby być innym - i nie lubię takich zwykłych wieńców z chryzantemami, choć same chryzantemy bardzo lubię. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Alex. Dzięki, że zajrzałaś. Zapraszam za kilka dni na zagadkę;-)
      Buziaki.

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobają wieńce z deseczek brzozowych (chyba) no i te krzyże na brzozie. Ja robiłam właśnie stroiki krzyże z gałęzi wierzby, z tuja i chryzantemami. Wasze są wyjątkowe:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wianki są oklejane cięta na paski korą brzozową. Brzozę to ja uwielbiam w każdej postaci i dlatego tyle jej na moich warsztatach;-) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki;-) A ja ciągle czekam Basiu;-))))))

      Usuń
    2. Ja też czekam, ale w środę się widzimy:) Poznamy:) to chyba mnie najbardziej cieszy:) do zobaczenia!!

      Usuń
  6. No i Ty się dziwisz, że tak Ci przeleciał październik... U mnie podobnie, czasami już nie wiem, jak to wszystko ogarniam ;-)) Na szczęście mam nadzieję na zmianę tego szalonego pędu ;)
    Mam też nadzieję, że nasze odwlekane spotkanie dojdzie do skutku, ale gdzie... kiedy???
    Stroiki piękne i wcale nie smutne.
    Ściskam czule ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że zajrzałaś. Pozostaję ciągle pełna uznania dla Waszego przedsięwzięcia i mocno ściskam kciuki za to, aby wszystko poszło po Twojej myśli;-)
      Czekoladę z malinami chętnie bym w Twoim towarzystwie wypiła;-)
      I pogadać by się chciało.
      Daj cynk, jak będziesz miała wolną chwilę, jakoś się zmówimy.
      No i wianki adwentowe się robią i chyba jakiś chciałby zaistnieć w Twoim nowym domu;-)))
      Jakie kolory preferujesz?
      Buziaki śle i czekam na wieści.

      Usuń
  7. przepiekne wyszły prace:) mogę inspirować się Pani pracami u siebie na kursach? już nei mogę doczekać się bożonarodzeniowych dekoracji :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Oczywiście, proszę się inspirować ile dusza zapragnie;-)
      W tym tygodniu zaczynamy adwentowe, Boże Narodzenie zacznie się u nas pod koniec listopada (fajnie to brzmi;-))))
      Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  8. Piękne, a szczególnie mi się podobają na korze brzozy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Gigo.
    Te aranżacje na korze to moje faworytki;-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale była świetna zabawa! Dlatego lubię uczestniczyć w różnych warsztatach, bo oprócz nauki jest świetna zabawa. Prześliczne prace, wszystkie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudne wszystkie kompozycje !!!
    Oj jak przyjemnie po pracy , rzucić okiem na te cuda.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prace :-)
    Ja też lubię używać w swoich pracach naturalnych dodatków :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kompozycje :) zwłaszcza wianki. Lubię je robić i oglądać.
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta brzoza biała-kora mnie kręci.Prace piękne -a skoro był przy tym i smiech i zabawa to przyjemnie sie Wam działało!!!Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Florentynko, jak zwykle zjawiskowe prace:) Uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne te warsztaty. Chętnie bym w takim wzięła udział. Jak na razie to sama dla siebie wianki plotę:-)

    Pozdrawiam serdecznie

    Anita z http://zielonomitu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O moje serducho widzę i jeden z krzyży:-)
    Pozdrawiam Cię Florentyno:-)

    OdpowiedzUsuń