niedziela, 29 grudnia 2013

Choinka i Noworoczne życzenia.

Witajcie kochani.
Pięknie dziękuję za wszystkie życzenia, które od Was otrzymałam.
Te na blogu i te mailowe.
Przepraszam, że nie do wszystkich dotarłam na czas, ale tak jak wspominałam w poprzednim poście, moje święta były w tym roku wyjazdowe, a internetu pod ręką niestety nie było;-)
Staram się przesyłać Wam co prędzej życzenia poświąteczne;-)
A i noworoczne będą już dzisiaj, bo jutro znowu uciekam na kilka dni i pojawię się dopiero w przyszłym roku;-)

Póki co,chcę Wam pokazać moją tegoroczną choinkę.
Bo nieważne, czy święta poza domem, czy nie, choinka musi być!
A tegoroczna szczególnie zasługuje na pokazanie światu, jako że poczesne miejsce zajęły na niej cudnej urody szydełkowe bombki wydziergane przez Janeczkę z Janeczkowa;-)
Niezwykle zdolna to Istota i dzięki jej  talentowi moja choinka ma niebanalne ubranie;-)
Janeczko, raz jeszcze bardzo Ci dziękuję.
A Was drodzy goście serdecznie zapraszam do Janeczkowa, magicznej krainy, pełnej cudów, jeśli jeszcze tam nie byliście, zajrzyjcie koniecznie.

Teraz pora na choinkę w pełnej krasie:


























A Janeczkowe szydełkowe bombki z bliska prezentują się tak:



















































Jako, że na śnieg za oknem nie było i nie ma co liczyć, więc postanowiłam, że chociaż choinka tego roku będzie w bieli;-)


























Nie mogło rzecz jasna zabraknąć moich ślicznych aniołków na szklanych bombkach i ukochanych stareńkich szyszek, pamiętających czasy mojego wczesnego dzieciństwa. Zostało mi ich kilka, więc strzegę jak oka w głowie;-)



























A teraz czas na noworoczne życzenia:

mili moi goście i stali bywalcy,
w bliskim już kolejnym Nowym Roku życzę Wam spełnień wszelakich, tych prywatnych i tych zawodowych i tych skrywanych przed światem.
Czerpcie z życia pełnymi garściami, rozwijajcie swoje pasje i zdobywajcie nowe.
Wspinajcie się na szczyty, odwiedzajcie nieznane krainy, tam sięgajcie "gdzie wzrok nie sięga";-)
Do tego wszystkiego zdrowie jest konieczne, więc niech dopisuje niezawodnie.
I miłości niech nie zabraknie, bo przecież to ona uskrzydla do działania;-)
Pięknego roku kochani!


                  FLORENTYNA
                               
                             


24 komentarze:

  1. Florentynko , prześliczna ta Twoja choinka , bombki cudowne !
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku dla Ciebie i Twoich Bliskich .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, jak miło, że zajrzałaś;-) Tobie i Twoim bliskim również życzę wspaniałego roku.Buziaki.

      Usuń
  2. Lubię taki kolor ozdób na choince.Składam również Tobie życzenia na ten Nowy Rok 2014 wszystkiego co najlepsze, Do siego Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja lubię chłodną biel z odrobina srebra. Co roku staram się mieć choinkę nieco inną.
      W tym roku królują bombki Janeczki, w których się zakochałam;-) Reszta to tylko uzupełnienie.
      Dziękuję za odwiedziny i Tobie również życzę dobrego roku.

      Usuń
  3. Cieszę się, że wykonane przeze mnie bombki umiliły Ci święta. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko, żebyś wiedziała jak bardzo umiliły;-)
      Dziękuję za odwiedziny i noworoczne buziaki ślę Tobie i Twoim bliskim.

      Usuń
  4. Florentyno kochana,życzę Ci głowy pełnej pomysłów,czasu na ich realizację,miłości i dobra każdego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wspaniałe życzenia. Tobie również wszystkiego co naj w nadchodzącym roku. Buziaki ślę.

      Usuń
  5. Florentyno , i Tobie spełnienia marzeń i zdrowia i dobroci wszelakiej samej na ten Nowy Rok cały. A choinka piękna . Bombeczki obiekt marzeń od tej chwili. Zajrzę i ja do Janeczki . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna choinka i piękne życzenia, za które serdecznie dziękuję. Tobie życzę wspaniałego roku i spełnienia wszelkich marzeń !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałego Nowego 2014 Roku:) Piękna choinka, piękne ozdoby:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Florentynko Kochana i Tobie wspaniałego Nowego Roku pełnego radości i sukcesów wielu:)
    A choinka cudnie wystrojone w moich ulubionych kolorach:) Mnóstwo serdeczności przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech trwająca radość z Narodzenia Bożego była obecna w nadchodzącym Nowym 2014 Roku :-) Życzy Dorota z Aniołów Anielki

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, sporo pasji i czasu na jej realizację, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczna choinka i cudne szydelkowe bombki;))))rowniez wszystkiego dobrego na ten nadchodzacy rok;)))spelnienia marzen;)))zapraszam do mnie na chwilke wytchnienia;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dearest Florentyna,
    LOVE your hand crocheted white Christmas ornaments! Very serene tree.
    Wishing you and yours a Happy New Year for 2014!
    Hugs,
    Mariette

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ozdoby na choince...pozdrawiam...wszystkiego dobrego w Nowym 2014 Roku...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne bombeczki! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Radosnego i szczęśliwego Nowego Roku
    z marzeniami o które warto walczyć,
    z radościami którymi warto się dzielić,
    z przyjaciółmi z którymi warto być i
    z nadzieją bez której nie da się żyć!

    OdpowiedzUsuń
  16. Spełnienia wszystkich marzeń w Nowym Roku 2014 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowia i radości na Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne te bombaski Janeczki. Ściskam noworocznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te szydełkowe bombki są więcej niż piękne! Ciekawa jestem, czym się je utwardza... Chciałabym się nauczyć robić na szydełku, marzą mi się takie szydełkowe śnieżynki :)))
    Dziękuję serdecznie za pierwsza, historyczna obserwację mojego bloga :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja sobie zaglądam tutaj, kto mnie nawiedził, a tu takie cuda!!!!!!!!! Tego się nie spodziewałam, musisz ustawić jakieś ostrzeżenie typu: "Uwaga, blog zawiera treści drastycznie piękne, zachorujesz na wszystko natychmiast, zapragniesz wszystkiego, porzucisz dom i rodzinę, by zostać florystką!!! Wchodzisz na własne ryzyko" - no, przydałoby się coś takiego, bo teraz co??? Jak mam stąd wyjść???
    Pozdrawiam moją Nową Obserwatorkę i kurcze blade, też chcę takie cuda umieć robić!!! Wiele wspaniałych projektów w Nowym Roku, będę tu wpadać;)

    OdpowiedzUsuń