środa, 5 lutego 2014

Trochę wiosny i warsztaty decoupage

Ostatnie dni nastrajały bardzo optymistycznie.
Nareszcie słońce i ciepło.
Może nadchodzi wiosna???
Mam nadzieję, że mrozy już nie wrócą, chcę ciepełka i kwiatów i kolorów;-)
W domu pachną hiacynty w pastelowej kompozycji.


A razem z hiacyntami pozuje do zdjęć cudnej urody domek dla ptaszków, efekt moich działań na warsztatach u Kasi Izydorczyk

Trzeba Wam wiedzieć, że ostatnimi czasy rozsmakowałam się w technice decoupage.
No i chcąc doskonalić swoje umiejętności wybrałam się na warsztaty do absolutnej mistrzyni gatunku.
Było cudnie.
Miło, zabawnie i baaardzo twórczo...
Byłyśmy we dwie, razem z moją przyjaciółką Małgosią.
Popatrzcie na nasze działania:

Oj działo się działo: Kasia pokazała nam za jednym zamachem mnóstwo technik: 
shabby chic, suchy pędzel, patynowanie, kornika i mnóstwo innych sekretów pozwalających tworzyć cudeńka;-)                                                                        
                                                                                                      
                                                                                                                                                  

Zdjęcia pochodzą z pracowni  MANUALNIE.PL
(Pożyczyłam je za zgodą autorki - dzięki Kasiu)

A tak prezentuje się domeczek w całej okazałości:


Uwielbiam technikę shabby chic i mam nadzieję, że dane mi będzie doskonalić ją po fachowym okiem Kasi;-)




Pozdrawiam Was bardzo wiosennie.


                                                                                       FLORENTYNA


19 komentarzy:

  1. Jak zwykle cudnie u Ciebie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny ten domek dla ptakow, kwiaty jak zawsze urocze. Poczulam wiosne pomimo tego, ze zasypalo nas tutaj w New Jersey dwa razy juz w tym tygodniu. A tutaj jak sypie to sypie, ze szkoly oraz inne miejsca pracy zamyka sie zeby jak najmniej ludzi wybywalo na drogi. Serdecznie pozdrawiam i dzieki za podmuch cieplych kolorow.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny domeczek... a kompozycja zachwycająca
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Cię! Za te piękne kwiatowe kompozycje :) I jeszcze pojawił się domek dla ptaszków!!! Piekny Ci wyszedł! Wiosna idzie! A nawet już jest! Już w styczniu zauważyłam kiełki, takie nawet kilkucentymetrowe, tulipanów, żonkili, hiacyntów, przebiśniegów - które miały już pączki! tylko w jednym miejscu w ogrodzie, ale miały!!! potem spadł śnieg, potem odwilż i wczoraj obadałam, że pączki są i to dużo więcej, krzewy mają pączki, ptaszki śpiewają i jest pieknie :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne te domki!!! U mnie brak czasu na rękodzieło... ale może wreszcie kiedyś się coś zmieni :))) Tymczasem napasę oczyska swe tymi cudownościami u Ciebie!
    Ja mam tylko jednego hiacyncika i jeszcze nie wiem jaki będzie miał kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I też już czuję wiosnę w powietrzu!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta pastelowa kompozycja z hiacyntów i domek cudo . Wiosennie u Ciebie w domku , muszę coś w tej wiosennej sprawie koniecznie zrobić i u siebie :)
    Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosna na całego u Ciebie, kompozycja może przyprawić o zawrót głowy, pewnie i zapach niesie po całym domku. Zazdroszczę Ci takich konstruktywnych warsztatów.Cieplutko pozdrawiam u Was to już przedwiośnie a u mnie -3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny domeczek :). "Zazdraszczam" warsztatów u Kasi przemiłej. Miałam okazję Ją poznać jak prezentowala filcowanie na imprezie w niedalekiej wiosce. Marzę o warsztatach z filcowania własnie, ale z czasem kiepsko.
    A kompozycja przepiękna. Aż pachnie wiosną! A co to cudne maleńke kwaituszki wśród hiacyntów?
    Wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Florentyno !

    Ja wciąż niezmiennie podziwiam jak tylku tu trafiłam. Kompozycja mnie urzekła, lekka pastelowa - po prostu cudna i niesie wiosnę jak nikt inny. Fajnie, że odkrywasz decupage i, że cię to wciąga. Mnie z kolei oprócz florystyki pasjonuje scrabooking. Pracuje obecnie nad koncepcją własnego bloga i prezentacji moich rękodzieł. Buziaki Ola Konieczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Kompozycja z hiacyntów imponująca no i zachorowałam na taki karmnik:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No w tym poście to już na pewno wiosna wkoło ;)
    Cudny ten karmik, a kompozycja - jak zwykle powalająca.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dearest Florentyna,
    LOVELY pink hyacinths; almost can smell them... in my imagination!
    That bird house looks so lovely; almost too pretty for being used. Quite some art work by those ladies.
    Hugs and best wishes for a mild continuation of your winter.
    Mariette

    OdpowiedzUsuń
  14. Domek cudny, każdy ptaszek by taki chciał mieć.
    Kompozycja hiacyntowa cieszy zmysły.

    Mnie też się podoba decoupage, ale brak mi cierpliwości i dokładności niestety, a tu one są bardzo potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ Ty zdolne Dziewczynka jesteś:) Cudna jest ta budka i bukiet jak zawsze zachwyca:) Pozdrwaiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach jakie piekne. jak mi sie marzy taka cudowna kwiecista kompozycja na honorowym miejscu w domu, ale musze jeszcze cierpliwie poczekac, a pozniej bede podpatrywac mistrzynie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dearest Florentyna,
    Please do change your comment settings as I get flooded by your spam mail. Have now unsubscribed from replies. But here you can read how to go about changing: {HOW I Managed the Spam Comments so far...}
    Good luck!
    Hugs,
    Mariette

    OdpowiedzUsuń
  18. Just click on that hyperlink: {HOW I Managed the Spam Comments so far...} - sorry the 'AND' should read 'I'...
    Let me know...
    Hugs,
    Mariette

    OdpowiedzUsuń