wtorek, 18 lutego 2014

Wiosennie i biżuteryjnie.

Kochani, cichutko, żeby nie zapeszyć napiszę Wam, że...
wiosna jest tuż tuż;-)
Takie obrazki udało mi się zaobserwować podczas dzisiejszego spaceru:






























Cudnej urody przebiśniegi są już wszędzie.
Już nie udają, że kwitną, już kwitną naprawdę.


























Także inne kwiaty nieśmiało jeszcze, ale coraz odważniej wychylają się ku słońcu;-)


























Wiosna idzie kochani, to fakt niezaprzeczalny;-)
Zaczynam już planować wiosenne i wielkanocne warsztaty.
A póki co, zarówno w szkole, jak i na warsztatach było u nas biżuteryjnie.
Żeby jeszcze w karnawale zabłysnąć unikatową ozdobą, tym cenniejszą, że wykonaną własnoręcznie.
Co prawda przy szydełkowaniu (z drucikiem zamiast włóczki) był płacz, zgrzytanie zębów i bunt ogólny;-)
Przez moment nawet myślałam, że zniechęcone warsztatowiczki uciekną w popłochu i więcej nie wrócą (prawda Megi;-)
Na szczęście jakoś poszło i obyło się bez ewakuacji i bez ofiar;-)))))
Niemniej jednak dzierganie drucikowej biżuterii szydełkiem nie okazało się tym, co tygrysy lubią najbardziej;-)

Poniższe zdjęcie pożyczyłam od MEGI, którą miałam zaszczyt na warsztatach gościć ( a razem z nią BASIĘ - FLORYSZTUKĘ)


Pomimo, że Megi nie zamierza zajmować się szydełkowaniem, tak jak NIE ZAMIERZA SKAKAĆ NA BUNGEE), to szło jej całkiem nie najgorzej;-)

Inne warsztatowiczki też sobie radziły.


A oto efekty kilkugodzinnych zmagań z nie zawsze podatną materią:

Prawda, że interesujące;-)

Na zajęciach w szkole także tworzyłyśmy biżuterię:



Kolejne warsztaty już w przyszłym tygodniu.
Są jeszcze miejsca na zajęcia:
25 lutego (Dekoracje łazienkowe w morskich klimatach)
oraz na 
28 lutego (Wianki do dekoracji wnętrz).
Chętnych serdecznie zapraszam;-)
A już od marca ruszamy z warsztatami wielkanocnymi.

Pozdrawiam baaardzo serdecznie i baaardzo wiosennie.




FLORENTYNA

12 komentarzy:

  1. O jakże się cieszę,że wiosna tuż, tuż.... Ja w weekend widziałam długie leszczynowe kotki....
    A biżuterię śliczną stworzyłyście:) Pozdrawiam wiosennie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie kwitną ranniki, wszelkie drobno cebulowe zmarzły mi zimą dwa lata temu, muszę je posadzić na nowo. Biżuteria z drutu super,, pozdrawiam prawie wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  3. To radość zobaczyć przebiśniegi i krokusy. Wiosna :)))). Biżuteria bardzo ciekawa i ładna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dearest Florentyna,
    What a lovely spring photos you show us here!
    Europe is ahead of the USA in general this winter...
    Hugs,
    Mariette

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuteria wspaniała zwłaszcza ta z metalu z perełkami i kryształami mi przypadła do gustu, wiosna nie tylko w Twoim ogrodzie, udanych warsztatów wiosennych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bizuteria piekna, szkoda, że mieszkamy tak daleko od siebie, bo bym się wybrała na warsztaty..

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna biżu, choć ulotna (?).
    Jakim prawem wiosna, skoro nie było zimy?! (wiem, narażam się na lincz, ale to bezprawie ;-))
    I będę musiała ryć w ogródku, zamiast siedzieć sobie przy kominku... ;-))
    Ale może z wiosną zjawisz się u nas? Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. To, że wiosna juz tuż tuż bardzo mnie cieszy, kwiaty śliczne....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez sie cieszę na wiosnę , piękne kwiaty,biżuteria bardzo oryginalna ,

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace Sama uwielbiam tworzyć biżuterię kwiatową! Zwłaszcza z aluwijasków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa biżuteria....ale tych przebiśniegów to zwyczajnie zazdroszczę . Ja w zeszłym roku kupiłam kilka sztuk , więc o takiej gęstwinie mogę tylko pomarzyć

    OdpowiedzUsuń
  12. Obłędne prace zachwycające!!!!

    OdpowiedzUsuń