sobota, 22 lutego 2014

Zaproszenie na warsztaty i wiosna w kolejnych odsłonach.

Kochani, zapraszam na ostatnie w lutym warsztaty.
Tym razem będziemy wiankować
W planie wykonanie trwałych dekoracji wiankowych do naszych wnętrz.
Czyli bez żywych kwiatów.
Jest jeszcze kilka wolnych miejsc.
Jeśli ktoś ma ochotę dołączyć - proszę o kontakt mailowy.


Plan warsztatów marcowych, już opracowany.
Szczegóły na pasku bocznym.
Wiosna idzie "to widać, słychać i czuć";-)))
A zatem i na warsztatach będzie  wiosennie.
Zajęcia marcowe, to tematyka wiosenno- wielkanocna, bo przecież święta też  tuż tuż...

Uwielbiam tę porę roku - jeszcze nie wiosna, ale jej zapowiedź;-)
To wspaniałe oczekiwanie na kolejne przebudzenia, pełne zapachów,słońca, ptasiego gwaru...
I codziennie można odkryć coś nowego.
Popatrzcie sami:


























Czy te pąki mogą kłamać????

A te kwiaty?

























































Dzisiaj  do krokusów dołączył rannik zimowy (Eranthis hyemalis), zachwycająca wczesnowiosenna bylina kobiercowa.
Prawda, że ten kolor nastraja optymistycznie;-)



























I tym optymistycznym wiosennym akcentem żegnam się dzisiaj z Wami.
Zmykam dalej polować na wiosnę.
Szkoda tej wspaniałej pogody na siedzenie w domu.
Serdeczności ślę i życzę pięknego, wiosennego weekendu.


9 komentarzy:

  1. Z góry przepraszam za spam, ale to bardzo ważna sprawa. Bardzo biedne schronisko dla psów bierze udział w konkursie, w którym może wygrać duży zapas karmy. Wielu dobrych ludzi zaangażowało się w pomoc, ale to nie wystarczy. Ja ze swej strony zwracam się do autorów moich ulubionych blogów z prośbą o oddanie głosu w konkursie na schronisko w Busku Zdroju i zachęcenie do tego rodziny i znajomych oraz udostępnienie informacji na blogu. Jako że Przytulisko z Buska nie ma strony podaję link do opisu na moim blogu oraz link do wydarzenia na fb.

    http://12mnadziemia.blogspot.com/2014/02/blog-post_5621.html

    https://www.facebook.com/events/392850247518484/

    Wielu ludzi się zniechęca, bo procedura jest dość długa, dlatego tym więcej ludzi potrzebujemy, żeby pomóc. Głosowanie kończy się w piątek, 28 lutego. Im szybciej ta informacja pójdzie dalej, tym więcej ludzi się o tym dowie i - mam nadzieje - pomoże. Gorąco proszę o przyłączenie się do akcji.
    Pozdrawiam - Mysz Polna

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie jest cieplej, bo już nawet cudowne ranniki zakwitły. Uwielbiam te wszystkie wczesne kwiatki, łącznie z tymi w nagłówku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dearest Florentyna,
    Lovely spring flowers in this post and indeed, Europe is very early this year! Unreal in fact and let's hope there will not be any set-back with late frost.
    Good luck with your work shop.
    Hugs,
    Mariette

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna wiosna na zdjęciach. To chyba najpiękniejsza pora roku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Florentynko kochana,ja od Ciebie mogła bym się uczyć z przyjemnością,tylko zawitaj w Łodzi,bo uczyć się od Ciebie to zaszczyt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w ogródku dopiero jeden żółty krokusik wystawił łebek, reszta zaczyna sie przebijać, ale na Podkarpaciu wszystko póxniej, żałuje, że nie moge uczestniczyć w Twoich warsztatach:(( ale pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie tutaj u Ciebie, fajne wiosenne kolory już widać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj,

    jak ja bym chciała mieć ogórdek. U Ciebie jak zwykle pięknie.

    Wiem, że zaglądałaś kiedyś do mnie. Zmieniłam adres i przez swoje gapiostwo nie zamieściłam na starej stronie nowego adresu, a teraz tego nie mogę zrobić. Pozwoliłam sobie więc napisać i zaprosić w moje nowe - stare miejsce:) zyj-kochaj-tworz.blogspot.com

    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Czołem, niezwykle interesujące miejsce, doskonały tekst, idealnie opisany, zapewne od czasu do czasu odwiedze twój blog, bowiem naprawde nadzwyczaj mi się w tym miejscu u Ciebie podoba, salutuję Zosia :)

    OdpowiedzUsuń