czwartek, 25 grudnia 2014

Pięknego świętowania

Witam Was świątecznie:-)
Nie zdążyłam przed wyjazdem, więc teraz proszę przyjmijcie ode mnie życzenia fantastycznych, rodzinnych świąt.
Jak mija Wam czas?
Ja nareszcie odpoczywam, jem, czytam, spaceruję (chociaż pogoda niespecjalnie zachęca do dłuższych wędrówek, ale co tam, byle nie padał deszcz;-)
Jednym słowem święta mijają mi niespiesznie i relaksowo.
Buziaki świateczne ślę i wspaniałego dalszego świętowania życzę. 


Pozdrawiam serdecznie.

FLORENTYNA

11 komentarzy:

  1. Radości i spokoju , oby te Święta były bajeczne dla Ciebie i całej Twojej rodziny . Wesołych Świąt .

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie też Kochana radosnego świętowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnego przeżywania Świąt Bożego Narodzenia !!!
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia i odwiedziny!! Rodzinnego świętowania!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzenia. Odpoczywaj i świętuj z bliskimi !

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnych, pełnych prawdziwej magii Świąt Bożego Narodzenia ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt Bożego Narodzenia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie dziś już na biało. Świętuję tzn. leniuchuję dalej czego i Tobie życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpoczywaj :)) i świętuj :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Czas Świąt minął dobrze, gorzej teraz bo w Nowy Rok z jakąś choróbką wchodzimy ;-) Serdecznie Cię pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń