środa, 26 sierpnia 2015

Zapraszam na warsztatowe Candy.

Witajcie kochani.

Ponieważ mój blog osiągnął właśnie na FB pierwszą setkę polubień, więc z tej okazji 
mam dla Was dzisiaj nietypowe Candy;-) 
Zapraszam wszystkich chętnych.
 Jak już Wam wiadomo, od września zaczynam nowy sezon warsztatów florystycznych, więc zainteresowanym chcę podarować udział w takich warsztatach.
Zasady takie jak zawsze:


Bukiet na fotografii to praca Niny Nowickiej, a zdjęcie wykonała Magdalena Nowicka.
Relacja z moich wrzosowych warsztatów TUTAJ
  1. umieść na swoim blogu informację o zabawie
  2. polub stronę Groszki i róże na Facebooku
  3. dołącz do obserwatorów mojego bloga (opcjonalnie)
  4. napisz w komentarzu, dlaczego chcesz wziąć udział w warsztatach florystycznych (też opcjunalnie)


Wśród uczestników zabawy rozlosuję jedne warsztaty florystyczne ( do wyboru terminy: 9, 16, 23 lub 30 września)
Tematy warsztatów podałam w poprzednim poście.
Na ewentualne dodatkowe pytania odpowiem mailowo lub bezpośrednio w komentarzu.

Spośród uczestników zabawy wylosuję jedną osobę, która będzie mogła sobie wybrać warsztaty we wrześniu.
Przewiduję też nagrodę dla drugiej osoby: spośród wszystkich uzasadnień w komentarzach, wybiorę jedna odpowiedż, tę która najbardziej przekona mnie o chęci uczestnika do wzięcia udziału w warsztatach;-) I również ta osoba będzie mogła sobie zajęcia we wrzeniu wybrać.

ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU I WYNIKI  5 WRZEŚNIA WIECZOREM.

Zapraszam do zabawy.


FLORENTYNA


16 komentarzy:

  1. Jaka szkoda, że Wrocław tak daleko...
    Warsztaty marzenie.

    Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aurelio.
      Dziękuję za odwiedziny. Faktycznie candy warsztatowe to raczej dla mieszkańców Wrocławia i okolic.
      Ale bedą i inne, myślę, że już we wrześniu.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  2. oj ja też mam daleko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wobec tego muszę cos wymyślić dlas tych co z daleka;-) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tu ładnie u Ciebie.Dziękuję za odwiedziny,oczywiście cieszę się ,ze mnie znalazłas,ja tez bardzo chętnie będę zaglądać do Ciebie,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie witam serdecznie i dziękuję za miłe słowa;-)

      Usuń
  5. Ech gdyby to było bliżej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie jest;-) A "z bliżej" nikt się jakoś nie zgłasza...
      Dzięki, że zajrzaaś. Buziaki ślę.

      Usuń
  6. Kochana chętnie bym przyjechala ...ale za daleko:((((((((((((((((((((( Było by mi miło patrzeć jak tworzy profesjonalista:) Pozdrawiam Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Dziekuję za odwiedziny. Będę musiała wymyślic coś dla tych co daleko;-) Bo z bliska nikt jeszcze się nie zgłosił. Buziaki ślę i pięknej niedzieli życzę.

      Usuń
  7. Ano właśnie - daleko, oj daleko. Liczę na Twoją pomysłowość :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj z daleka;-) Muszę coś wymyślić, to nie ulega kwestii;-) Z bliska nikt nie zagląda, z daleka na warsztaty jakby trochę nie po drodze...
      A przecież trzeba coś wymyślić dla tych osób, które zajrzały;-)
      Serdeczności ślę i miłego niedzielnego popłudnia życzę.

      Usuń
  8. Również mieszkam daleko, ale to nie przeszkadza, żeby wsiąść w samochód i podjechać w okolice pięknego Wrocławia, a przy okazji rozwinąć swoje umiejętności związane z wykonywaniem takich pięknych cudeniek. Zatem chętnie biorę udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i bardzo się cieszę, że chcesz wziąć udział w zabawie. Napisałam, żę do wyboru warsztaty wrześniowe, ale myślę, że dla osób z daleka zwiększę zakres czasowy i będzie można sobie wybrać warsztaty w dowolnym terminie. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  9. Witaj Droga Florentyno,od dawna odwiedzam Twój blog jest suuuper i wreszcie zdecydowałam się napisać,może to mnie wybierzesz?Mam blisko,kocham kwiaty,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Ewo. Bardzo się cieszę, że zdecydowałaś się napisać. Dziękuję za miłe słowa i chęć wzięcia udziału w zabawie. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń