niedziela, 27 grudnia 2015

Groszkowo różane plany na najbliższą przyszłość.

Witajcie kochani.
Jeszcze świętuję, jeszcze leniuchuję, jeszcze wypoczywam, jeszcze czytam zachłannie literaturę raczej mało branżową, pragnąc nadrobić całoroczne zaległości;-)))
Jeszcze opycham się świątecznym ciastem i innymi łakociami, jeszcze śpię duuużo, spaceruję.
Jednym słowem jeszcze ciągle funkcjonuję w trybie świątecznym...


... a już jednak nieśmiało myśli moje biegną do tego co w najbliższym czasie planuję zrobić, nauczyć się, napisać.
I taki miły dreszczyk mnie ogarnia, taka chęć tworzenia nchodzi;-)
Lubię wypoczywanie, ale lubię też to co robię i z ogromną przyjemnością powrócę do moich codziennych działań.
Ostatnimi czasy z różnych powodów zaniedbałam nieco "Groszki i róże", teraz postanowiłam to zmienić.
Mam klika pomysłów, którymi pragnę się z Wami podzilić.
Jednym z nich jest cykl "wianek miesiąca", o którym pisałam TUTAJ
Pierwszy wianek z tego cyklu pojawi się na blogu na początku stycznia.
Już go wymyśliłam w szczegółach;-)
Będzie taki trochę zimowy, bo choć śniegu brak, to pora roku jednak zobowiązuje;-)


Od stycznia zawita również na mojego  bloga cykl, który nosi roboczy tytuł "Florystyczna szkółka Florentyny".  Cykl, w którym prezentować będę podstawy teorii i technik florystycznych.
Powstał z myślą o moich uczennicach i uczniach.
Ale może przyda się też komuś z Was.
W związku z tym cyklem mam do Was prośbę: napiszcie mi o czym chcielibyści w takiej szkółce przeczytać?
Proszę o Wasze sugestie i pytania.
Możecie pisać w komentarzach albo mailowo.
I tutaj kolejna propozycja wpisu cyklicznego: "Florentyna odpowiada" - raz w miesiącu pojawi się wpis, w którym będę odpowiadać na Wasze pytania dotyczące florystyki i okolic;-)

I jeszcze jedna nowość: "Roślina miesiąca" - w każdym miesiącu przedstawię Wam jedną roślinę wraz z możliwościami jej zastosowania florystycznego.
Będą to raczej rośliny z łąki, lasu, czy ogrodu, a nie szlachetne rośliny kwiatowe. Wybór rośliny absolutnie subiektywny. Jedyne kryterium, to sezonowość.  
Mogę Wam już zdradzić, że rośliną miesiąca będzie w styczniu dereń biały (Cornus alba).



Dużo tego, trzymajcie proszę kciuki, aby wszystko udało się zrealizować;-)

I jeszcze dodatkowo zamierzam Was informować o wszystkich aktualnych planach warsztatowych.
Harmonogram na styczeń lada dzień.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzania "Groszków i róż".
Będzie się działo;-)))

Do napisania.


             FLORENTYNA







10 komentarzy:

  1. O własnie. kochana jesteś. Z całą pewnością zagladac będe do Ciebie bo widzę, ze będzie bardzo interesujaco Kurs florystyczny to coś co mnie bardzo pociaga. Może dzięki Tobie naucze sie jakpoprawnie układac bukiety, ikebany itp.Bardzo Ci dziekuję za taka propozycje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Haniu. Bardzo się cieszę, że bedę miała w Tobie czytelniczkę.
      Postaram sie, aby moje wpisy były pomocne. Jednak muszę lojalnie uprzedic, że takie internetowe nauczanie może być jedynie uzupełnieniem, a prawdziwego, żywego kursu raczej nie zastąpi. Są rzeczy, których nie uda się przekazać przez Internet, więc może warto rozejrzeć się w swojej okolicy za jakimś kursem. Moje posty będą raczej wspomagające, niż zamiast;-) Pozdrawiam serdecznie i zyczę dużo dobrego w Nowym Roku.

      Usuń
  2. Nie pozostaje mi życzyć aby wszystko się spełniło co postanowiłaś.
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie nie pozostaje nic innego, jak tylko pięknie podziękować i życzyć spełnień wszelakich w nadchodzącym Nowym Roku.

      Usuń
  3. Już się nie mogę doczekać stycznia i nowych ciekawostek.Pozdrawiam gorąco. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i ja, pięknego roku życzę i zapraszam od stycznia.

      Usuń
  4. Pozdrawiam poświątecznie i oczywiście trzymam kciuki za powodzenie Twoich pomysłów, które nie ukrywam i dla mnie są bardzo interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Beatko. Wielkie dzięki za trzymanie kciuków;-) No i zapraszam serdecznie, będę się starała sprostać oczekiwaniom.
      A póki co pięknego , zdrowego i szczęśliwego Nowego Roku życzę i buziaki ślę.

      Usuń
  5. Bardzo się cieszę z Twoich nowych pomysłów - mam nadzieję na jakieś osobiste ich wykorzystanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. A ja mam nadzieję, że to o czym będę pisać i co pokazywać okaże się rzeczywiście przydatne w Twoich działaniach. Serdeczności noworoczne ślę i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń