sobota, 26 grudnia 2015

W ten świąteczny czas...

...przyjmijcie ode mnie życzenia wszystkiego co najlepsze, najszczęśliwsze i najpiękniejsze.
Cieszmy się pięknymi chwilami w rodzinnym gronie,
stwórzmy nastrój, który z sentymentem wspominać będziemy przez kolejny rok,
dzielmy się radościa, obdarowujmy miłością i ciepłem.
Celebrujmy świętowanie.

Wczoraj w moim kościele usłyszałam coś, co bardzo mnie ujęło i co chciała bym Wam przekazać:
"... przyszliśmy do Betlejem, zabierzmy je ze sobą do naszej codzienności..."

































Kochani, serdeczności świąteczne Wam ślę.



           FLORENTYNA

6 komentarzy:

  1. Również wszystkiego co najlepsze .

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne słowa "Niech magia Świąt zostanie z nami na długo". Chciałbym, żeby tak się stało :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gigo.
      Dziękuję za odwiedziny.
      I ja zaklinam rzeczywistość, żeby "słowo stało się ciałem"...
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Ja też życzę magi świąt u wszystkich ludzi na cały rok.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń