czwartek, 3 marca 2016

Stół wielkanocny i wyniki warsztatowego konkursu

Wiem, wiem, z podaniem wyników spóźniłam się o jeden dzień.
Przepraszam Was najmocniej.
Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że dopadło mnie zapalenie krtani i pół wczorajszego dnia spędziłam na upojnym wizytowaniu przychodni;-)
A później najzwyczajniej zapomniałam .
Dzisiaj spieszę nadrabiać zaległości.
Ale zanim podam wyniki, zapraszam Was do obejrzenia mojej propozycji dekoracji stołu wielkanocnego.

Bazę tej dekoracji stanowią gałązki brzozowe, które jako tworzywo lubię bardzo, bardzo;-)


Aranżacja wykonana do wiosennego numeru Nasz Dom i Ogród - Flora
zdjęcia: Paweł Stafij

Z gałązek brzozowych wyplotłam łódkowatą formę, którą umieściłam na ceramicznej podstawie.
I dodatkowo małe wianuszki okalające świece.




Do aranżacji wykorzystałam różowe i białe hiacynty i błękitne szafirki.
Lubię taką pastelową kolorystykę.
A jak to pachniało... sama wiosna.

Dodatkowo na talerzch umieściłam taki zabawny akcencik:


Więcej o tej aranżacji przeczytacie w najnowszym numerze naszego pisma.


Dodatkowo znajdziecie tam mnóstwo wiosennych inspiracji.

A teraz pora na rozstrzygnęcie konkursu:

WYNIKI KONKURSU WARSZTATOWEGO

Bezapelacyjnie wygrała Karolina z Leśnicy, która rozbroiła mnie stwierdzeniem, żę bez warsztatów jest jej źle i szaro;-)
Drugą osobą, którą zapraszam na warsztaty jest Ela (przy okazji proszę o kontakt), która prowadzi zajęcia artterapii z pacjentami onkologicznymi.
Co prawda Ela nie napisała skąd jest, ale mam nadzieję, że będzie mogła skorzystać z mojego zaproszenia. Elu, pisz maila: josupel@gmail.com.

I tyle jeśli chodzi o osoby z bliska;-)
Będą mogły wybrać sobie jedne z moich zajęć w dogodnym dla siebie terminie.

Teraz czas na osoby z daleka;-)


Małgosię Nowak, Pracownię Artystyczną Patchorkowo, Gaję, Aurelię i Martynę proszę o kontakt mailowy: josupel@gmail.com 

Dziekuję pięknie wszystkim, których zainteresowały moje warsztaty.
Dziękuję za Waszą obecność i Wasze opinie.
Pozdrawiam serdecznie.

A kolejny warsztatowy konkurs ogłoszę, gdy blog Groszki i róże będzie miał 300 fanów (stan na dzisiaj: 214 osób;-)

I tym optymistycznym akcentem kończę dzisiejsze pisanie.
Kochani, bociany już przylatują, wiosna już niedługo!!!
Odliczamy;-)

Buziaki przedwiosenne ślę.


FLORENTYNA



15 komentarzy:

  1. Śliczne, delikatne, wiosenne i bez zbędnego wydziwiania. Wiosna i Wielkanoc, ot co!
    Kurki piękne. Choć tu wiosna zapachniała.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gaju. Lada dzień zapachnie wszędzie;-) Pomimo tego co widać za oknem wiosnę już się czuje, a każdy dzień nas do niej zbliża.
      Buziaki ślę i proszę o kontakt mailowy w sprawie konkursu. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Florentynko wiosenne dekoracje przepiękne, stół wygląda wspaniale. Ja również uwielbiam brzozę w przeróżnych aranżacjach :)
    Gratuluję zwyciężczyniom tak wspaniałej nagrody :)
    Ściskam Cię serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, cieszę się, żę moja aranżacja stołu przypadł Ci do gustu. Z brzozy mogę robić co tylko się da;-) Uwielbiam z nią pracować. Dzięki temu, że gałązki ma wyjątkowo giętkie, można z niej wyplatać cuda. Pozdrawiam cieplutko, buziaki ślę i udanego weekendu życzę.

      Usuń
  3. Piękna dekoracja na stół.Już widzę wiosnę jak zobaczyłam taką dekorację.Serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Taki właśnie był mój zamysł: pokazać wiosnę na świątecznym stole.
      Pozdrowienia i pieknego weekendu.

      Usuń

  4. Cieszę się ogromnie.:)
    Dziękuję.
    A tu za sprawą,również szafirków, powiało wiosną.
    Wianuszki do złudzenia przypominają gniazdka.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak waśnie miało być;-) Miało powiać wiosną, czyli się udało;-)
      Pozdrawiam cieplutko i właśnie z całych sił skupiam się na zdrowieniu.

      Usuń
  5. Gratuluję i zazdroszczę zwyciężczyniom.
    Dekoracja jest przecudna - w cudownych pastelowych kolorach i z powiewem wiosny!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko.
      Dwie zwyciężczynie z bliska będą właśnie na najbliższych warsztatach we czwartek 10 marca. Pokażę na blogu co robiłyśmy.
      Buziaki ślę. I zapraszam do następnego konkursu, Dla tych z daleka przewiduję niespodzianki.

      Usuń
  6. Cudowna dekoracja. Niby nie skomplikowana a jakże urocza. No i najważniejsze dziękuję bo znalazłam się w tym gronie szczęśliwców. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Florentyno - Twoje dekoracje cudownie przenoszą mnie w wiosnę i wiosnę przenoszą do mnie ,do już, do teraz. Dziękuję i życzę dużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, dziękuję i dziękuję :-) W imieniu własnym i pacjentów.
    I zdrowia zycze.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna dekoracja stołu.Brzozę bardzo lubię i także wykorzystuję ja do robienia wiórów. :)

    OdpowiedzUsuń